AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #1 Skrevet 14. mars 2020 Tror ikke nordmenn klarer seg uten å bli styrt i ett sånt krisetilfelle, dere er så egoistiske, folk dør for du ikke kan kjede deg bittelitt, dere er ikke barn! Anonymkode: 89fcd...808 7
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #3 Skrevet 14. mars 2020 Ro deg ned. Selvfølgelig bør de følge anmodningen om å bli hjemme, men de bør ikke miste lønnen sin om de ikke gjør det. Jeg synes ikke det er vanskelig å forstå at folk som er permittert og IKKE sitter i karantene velger å benytte muligheten til å reise på hytta. Anonymkode: 5c1d4...911 4
ajarRun Skrevet 14. mars 2020 #4 Skrevet 14. mars 2020 Hvorfor er folk så hysteriske rundt hytteferier? 5
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #5 Skrevet 14. mars 2020 Hytta vår er langt inni huttiheiti uten naboer og vi handler med oss det vi trenger på nærbutikken her hjemme før vi drar. Vi møter ikke et eneste annet menneske når vi er der. Skjønner ikke hvordan det skal skape problemer for noen. Anonymkode: c3908...b72 5
ErGlad Skrevet 14. mars 2020 #6 Skrevet 14. mars 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ro deg ned. Selvfølgelig bør de følge anmodningen om å bli hjemme, men de bør ikke miste lønnen sin om de ikke gjør det. Jeg synes ikke det er vanskelig å forstå at folk som er permittert og IKKE sitter i karantene velger å benytte muligheten til å reise på hytta. Anonymkode: 5c1d4...911 Disse holdninger er så egoistiske!! Har du tenkt på alle som er i risikogruppa? 21
Gjest Tutte Skrevet 14. mars 2020 #7 Skrevet 14. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ro deg ned. Selvfølgelig bør de følge anmodningen om å bli hjemme, men de bør ikke miste lønnen sin om de ikke gjør det. Jeg synes ikke det er vanskelig å forstå at folk som er permittert og IKKE sitter i karantene velger å benytte muligheten til å reise på hytta. Anonymkode: 5c1d4...911 Ikke så vanskelig å forstå at folk som ikke sitter i karantene benytter muligheten? Man kan ikke det i disse tider!!!! Hva er det med enkelte folk? Nå er jeg lei av hensynsløse mennesker som kun tenker på seg og sitt. Og ja, de bør absolutt miste permitteringspengene. Slike folk kan kun stoppes hvis det går utover dem selv på en eller annen måte.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #8 Skrevet 14. mars 2020 De burde i hvert fall settes i karantene, automatisk. Anonymkode: 76168...b1f 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #9 Skrevet 14. mars 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ro deg ned. Selvfølgelig bør de følge anmodningen om å bli hjemme, men de bør ikke miste lønnen sin om de ikke gjør det. Jeg synes ikke det er vanskelig å forstå at folk som er permittert og IKKE sitter i karantene velger å benytte muligheten til å reise på hytta. Anonymkode: 5c1d4...911 For PENGER er mer viktig enn andres liv? Anonymkode: 89fcd...808 4
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #10 Skrevet 14. mars 2020 Voksne mennesker som oppfører seg verre enn unger i trassalderen, burde miste mer enn det. Anonymkode: bb92d...7bd 9
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #11 Skrevet 14. mars 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hytta vår er langt inni huttiheiti uten naboer og vi handler med oss det vi trenger på nærbutikken her hjemme før vi drar. Vi møter ikke et eneste annet menneske når vi er der. Skjønner ikke hvordan det skal skape problemer for noen. Anonymkode: c3908...b72 Problemet er ikke bare faren for smittespredning, men også at helsevesenet i kommunene våre bare er forberedt på å ta seg av egne innbyggere. Pga. mulig lang inkubasjonstid vet dere ikke sikkert at dere ikke blir syke, og blir dere det belaster dere helsevesenet i "feil" kommune. 3 minutter siden, Sosialt skrev: Disse holdninger er så egoistiske!! Har du tenkt på alle som er i risikogruppa? Ja, selvfølgelig. Og jeg sa ikke at jeg selv er på hytta (hvilket jeg ikke er) eller at jeg synes det er greit at de drar. Jeg sa tvert imot at folk burde holde seg hjemme, så jeg vet ikke helt hvorfor du kaller meg egoistisk. Anonymkode: 5c1d4...911 5
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #12 Skrevet 14. mars 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hytta vår er langt inni huttiheiti uten naboer og vi handler med oss det vi trenger på nærbutikken her hjemme før vi drar. Vi møter ikke et eneste annet menneske når vi er der. Skjønner ikke hvordan det skal skape problemer for noen. Anonymkode: c3908...b72 Håper Erna og co ser tråden min og du får en lærepenge! Anonymkode: 89fcd...808 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #13 Skrevet 14. mars 2020 5 minutter siden, Sosialt skrev: Disse holdninger er så egoistiske!! Har du tenkt på alle som er i risikogruppa? Kanskje den nærmeste naboen er i risikogruppa, mens på hytta har man ingen naboer? Har ikke hytte jeg, men det er jo ikke alle hytter som ligger i tette hyttefelt, eller i en bygd med masse folk... Anonymkode: a5622...0a9 3
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #14 Skrevet 14. mars 2020 Ja, det bør de. Miste retten på dagpenger, og havne bakerst i alle køer mtp helsehjelp. Anonymkode: 1c59b...c48 6
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #15 Skrevet 14. mars 2020 Haha, så mange dumme utsangs. Folk gjør vel som de vil? Hvis man vil på hytta så drar man på hytta. Min eiendom, mine regler. Anonymkode: f1026...19f 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #16 Skrevet 14. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Haha, så mange dumme utsangs. Folk gjør vel som de vil? Hvis man vil på hytta så drar man på hytta. Min eiendom, mine regler. Anonymkode: f1026...19f Nei. Anonymkode: 1c59b...c48 7
ajarRun Skrevet 14. mars 2020 #17 Skrevet 14. mars 2020 Hvis jeg dro på hytten, kunne jeg tatt med alt jeg trenger hjemmefra, og ikke møte et menneske på veien... 3
ajarRun Skrevet 14. mars 2020 #18 Skrevet 14. mars 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje den nærmeste naboen er i risikogruppa, mens på hytta har man ingen naboer? Har ikke hytte jeg, men det er jo ikke alle hytter som ligger i tette hyttefelt, eller i en bygd med masse folk... Anonymkode: a5622...0a9 Hvis hyttenaboen min vasser gjennom 1.5 meter snø en halv kilometer for å si hei blir jeg veldig overrasket. På tiden det tar å vasse seg fram rekker vel jeg å evakuere meg inn i båten. 4
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #19 Skrevet 14. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Problemet er ikke bare faren for smittespredning, men også at helsevesenet i kommunene våre bare er forberedt på å ta seg av egne innbyggere. Pga. mulig lang inkubasjonstid vet dere ikke sikkert at dere ikke blir syke, og blir dere det belaster dere helsevesenet i "feil" kommune. Anonymkode: 5c1d4...911 Hvordan vet du hvilken kommune vi har hytte i og hvor den er i forhold til kommunen jeg bor? Om jeg nå blir akutt syk på hytta kommer jeg til å bli sendt til samme sykehus som om jeg hadde vært hjemme. Hytta er i nabokommunen og den er tilknyttet helsevesenet i kommunen jeg bor i. Anonymkode: c3908...b72 4
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #20 Skrevet 14. mars 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Håper Erna og co ser tråden min og du får en lærepenge! Anonymkode: 89fcd...808 Må ikke regne med noenting fra den tafatte regjeringa😂 Anonymkode: 225b9...e61 1
Anbefalte innlegg