miss77 Skrevet 13. juni 2005 #1 Skrevet 13. juni 2005 Noen som har prøvd Afrodite Klinikken i Oslo? Hvis jeg ikke har lest helt feil i prislistene deres (dyprens m/massasje kr. 338,-), så er de jo MYE billigere enn andre steder jeg har vært borti. Blir derfor automatisk litt skeptisk når det gjelder kvaliteten.... Ser de fører bra merker som Decleor, Matis og MD da.
lillesky Skrevet 13. juni 2005 #2 Skrevet 13. juni 2005 http://www.hudpleieakademiet.no Jeg er VELDIG fornøyd med elevbehandlingene der! (send dem en mail ang. pris og behandlinger)
veslepus Skrevet 13. juni 2005 #3 Skrevet 13. juni 2005 lillesky; vet du om disse tar behandlinger om sommeren også? elevene skal vel gjerne ha ferie da ...
lillesky Skrevet 13. juni 2005 #4 Skrevet 13. juni 2005 Jeg tror ikke de gjør det... Du får sende dem en mail og spørre.
LadyInRed Skrevet 18. januar 2007 #5 Skrevet 18. januar 2007 Noen som har prøvd Afrodite Klinikken i Oslo? Hvis jeg ikke har lest helt feil i prislistene deres (dyprens m/massasje kr. 338,-), så er de jo MYE billigere enn andre steder jeg har vært borti. Blir derfor automatisk litt skeptisk når det gjelder kvaliteten.... Ser de fører bra merker som Decleor, Matis og MD da. ← dette er en gammel tråd, men mne. er det noen som har vært på afroditeklinikken? Fornøyd?? og er det enda så billig ift. andre steder?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå