AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #1 Skrevet 14. mars 2020 Hvis kona ville prøve ut noe nytt i sexlivet? At hun ikke var fornøyd? Eller at det var bra med noe nytt etter mange år sammen? Tips til å bli mer åpne om sex snakking? Han liker ikke å snakke for mye om sexlivet vårt 😬🤔 Jeg vil gjerne bli litt mer direkte og si mer, men synes det er flaut når han er slik. Han sier han er fornøyd med sexlivet vårt. Jeg er også fornøyd. Men jeg har i det siste blitt mer kåt og fått lyst til å bli mer åpen om sex snakking og å prøve noe nytt. Har så lyst å fortelle han dette. Jeg er så usikker på meg selv og tørr ikke å være så direkte, verken i senga eller ved snakking. Men har så lyst å bare si ting rett ut! Redd han ikke føler seg god nok da... Har i flere år latt være å si ting jeg ønsker å prøve. Skulle så ønske han var slik som snakket mer om sexlivet vårt. Anonymkode: ea179...485
Kinksten Skrevet 14. mars 2020 #3 Skrevet 14. mars 2020 Jeg hadde blitt glad, det betyr at hun er engasjert i sexlivet, og det er kun positivt. Men folk er jo forskjellige - er langt i fra sikkert en som ikke har særlig interesse for sex reagerer på samme måte. 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #4 Skrevet 14. mars 2020 6 minutter siden, Kinksten skrev: Jeg hadde blitt glad, det betyr at hun er engasjert i sexlivet, og det er kun positivt. Men folk er jo forskjellige - er langt i fra sikkert en som ikke har særlig interesse for sex reagerer på samme måte. Så han kan være kjedelig og synes det er godt nok med vaniljesex? Anonymkode: ea179...485
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #5 Skrevet 14. mars 2020 Dama mi tok opp at hun fantaserte om å ha sex med en ung kjekk godt utstyrt mann. Hun var redd for å fortelle det til meg i lang tid, men siden vi har et godt og stabilt forhold turte hun til slutt. Begynte mye med at hun spurte om hva jeg fantaserte om og om det var noe jeg hadde lyst å prøve ut. Etter jeg åpnet meg litt så fortalte hun meg dette. Nå har vi mye bedre kommunikasjon å tør å fortelle hverandrd våres innerste fantasier som få desverre gjør. Hun har fått en fast elsker som er 12 år yngre som hun møter 1-2 ganger i uken og sexlivet våres har tatt seg opp. Han er erfaren og god i sengen og gitt henne ny glød. Hun er i bedre humør, vil ha mere sex med meg, så sålangt har vi bare gode erfaringer. Avtalen var at hun kun får ha sex med unge menn som er såpass unge at forhold aldri kan bli aktuelt. Det er kun sex det handler om. Du kan jo starte med å spørre hvordan fantasier han har, si at du tenner på å høre hva han har lyst å prøve ut.🙂 Anonymkode: cda9f...711 3
Hr. Aktiv Skrevet 14. mars 2020 #6 Skrevet 14. mars 2020 Jeg vet ikke for jeg er ikke den stille beskjedne fyren. Til meg kan de si det meste uten at jeg hverken blir rød eller faller av stolen. Jeg hadde nok strukket meg langt for at hun skulle fått oppfyllt sine drømmer egentlig. Noen fantasier er det nok godt mulig jeg måtte ha vokst litt på for å si det slik.
Kinksten Skrevet 14. mars 2020 #7 Skrevet 14. mars 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så han kan være kjedelig og synes det er godt nok med vaniljesex? Anonymkode: ea179...485 De fleste er jo slik. De som sitter å leser på sexforum, om enn KK, er jo ofte ikke snittet.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #8 Skrevet 14. mars 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dama mi tok opp at hun fantaserte om å ha sex med en ung kjekk godt utstyrt mann. Hun var redd for å fortelle det til meg i lang tid, men siden vi har et godt og stabilt forhold turte hun til slutt. Begynte mye med at hun spurte om hva jeg fantaserte om og om det var noe jeg hadde lyst å prøve ut. Etter jeg åpnet meg litt så fortalte hun meg dette. Nå har vi mye bedre kommunikasjon å tør å fortelle hverandrd våres innerste fantasier som få desverre gjør. Hun har fått en fast elsker som er 12 år yngre som hun møter 1-2 ganger i uken og sexlivet våres har tatt seg opp. Han er erfaren og god i sengen og gitt henne ny glød. Hun er i bedre humør, vil ha mere sex med meg, så sålangt har vi bare gode erfaringer. Avtalen var at hun kun får ha sex med unge menn som er såpass unge at forhold aldri kan bli aktuelt. Det er kun sex det handler om. Du kan jo starte med å spørre hvordan fantasier han har, si at du tenner på å høre hva han har lyst å prøve ut.🙂 Anonymkode: cda9f...711 Wow, heldig kone! Kunne gjerne hatt det slik, men han hadde aldri ville delt meg, det vet jeg. Har du også elsker? Anonymkode: ea179...485
Kinksten Skrevet 14. mars 2020 #9 Skrevet 14. mars 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun har fått en fast elsker som er 12 år yngre som hun møter 1-2 ganger i uken og sexlivet våres har tatt seg opp. Han er erfaren og god i sengen og gitt henne ny glød. Hun er i bedre humør, vil ha mere sex med meg, så sålangt har vi bare gode erfaringer. Avtalen var at hun kun får ha sex med unge menn som er såpass unge at forhold aldri kan bli aktuelt. Det er kun sex det handler om. Anonymkode: cda9f...711 Altså, ikke for å stresse deg - men 12 års forskjell funker fint i forhold mange ganger. Var bare en litt rar generalisering. Hun er 8 år yngre enn meg, helt på linje her. 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #10 Skrevet 14. mars 2020 2 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Jeg vet ikke for jeg er ikke den stille beskjedne fyren. Til meg kan de si det meste uten at jeg hverken blir rød eller faller av stolen. Jeg hadde nok strukket meg langt for at hun skulle fått oppfyllt sine drømmer egentlig. Noen fantasier er det nok godt mulig jeg måtte ha vokst litt på for å si det slik. Han er ikke beskjeden. Langt ifra. Derfor jeg synes det er så merkelig at han kvier seg for å snakke om sex 😳 Anonymkode: ea179...485
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #11 Skrevet 14. mars 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Wow, heldig kone! Kunne gjerne hatt det slik, men han hadde aldri ville delt meg, det vet jeg. Har du også elsker? Anonymkode: ea179...485 Nei er bare hun som har det. Har fantasert om å ha det før, men har blitt så kåt på henne nylig at jeg føler jeg ikke har behov for det. Får så mye sex av henne nå for tiden.😅 Anonymkode: cda9f...711
Gjest Alterego666 Skrevet 14. mars 2020 #12 Skrevet 14. mars 2020 Vi deler mange fantasier. Det er nok jeg som lager rommet større, men hun kommer etter. Mye har vi realisert, andre ting må modne mens endel forblir fantasier.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #13 Skrevet 14. mars 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Wow, heldig kone! Kunne gjerne hatt det slik, men han hadde aldri ville delt meg, det vet jeg. Har du også elsker? Anonymkode: ea179...485 Hva slags fantasier er det du kunne tenkt deg å leve ut mest? Flere par burde leve ut fantasiene sine. Det kan gjøre at partneren blir mere tilfreds og man får en ny boost i sexlivet. Det å snakke åpent om alt gjør at man kommer nærmere hverandre. Viktig å lage spilleregler som begge er enige i. Da dama fikk elsker så brukte de alltid kondom. Hun er i midten av 30 årene og han er 23 og tenner på ei som er erfaren og leken. Han har testet seg for sykdommer og sier at han ikke ligger med andre, så den siste 1,5 mnd har de hatt samleie uten kondom. Hun bruker såklart p-piller da. Anonymkode: cda9f...711 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #14 Skrevet 14. mars 2020 3 timer siden, Kinksten skrev: Altså, ikke for å stresse deg - men 12 års forskjell funker fint i forhold mange ganger. Var bare en litt rar generalisering. Hun er 8 år yngre enn meg, helt på linje her. Ja vet at 12 års forskjell ikke er så mye om begge er litt opp i årene. Madammen er i midten av 30 årene og han 23, så de er såpass på forskjellige plasser i livene at det nok ikke blir tema. Anonymkode: cda9f...711
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #15 Skrevet 14. mars 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva slags fantasier er det du kunne tenkt deg å leve ut mest? Flere par burde leve ut fantasiene sine. Det kan gjøre at partneren blir mere tilfreds og man får en ny boost i sexlivet. Det å snakke åpent om alt gjør at man kommer nærmere hverandre. Viktig å lage spilleregler som begge er enige i. Da dama fikk elsker så brukte de alltid kondom. Hun er i midten av 30 årene og han er 23 og tenner på ei som er erfaren og leken. Han har testet seg for sykdommer og sier at han ikke ligger med andre, så den siste 1,5 mnd har de hatt samleie uten kondom. Hun bruker såklart p-piller da. Anonymkode: cda9f...711 Først og fremst skulle jeg ønske han ville snakke åpent om sexlivet vårt. Jeg har egentlig ikke noen veldig fantasier. Men har stillinger og ting vi ikke har gjort, som jeg ønsker å prøve. Blir faktisk litt skuffa og lei når han ikke vil bedre sexlivet vårt med noe nytt, selv om vi begge er fornøyd. Jeg tror ikke det finnes så mange menn som deg, som lar kona få ha en elsker. Vet du hvem han er da? Tenkt tanken på å bli med de en gang da? Anonymkode: ea179...485 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #16 Skrevet 14. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Først og fremst skulle jeg ønske han ville snakke åpent om sexlivet vårt. Jeg har egentlig ikke noen veldig fantasier. Men har stillinger og ting vi ikke har gjort, som jeg ønsker å prøve. Blir faktisk litt skuffa og lei når han ikke vil bedre sexlivet vårt med noe nytt, selv om vi begge er fornøyd. Jeg tror ikke det finnes så mange menn som deg, som lar kona få ha en elsker. Vet du hvem han er da? Tenkt tanken på å bli med de en gang da? Anonymkode: ea179...485 Skjønner at det er frustrerende når han er likegyldig til å utforske sexlivet å prøve ut nye fantasier. Hehe nei er nok ikke så veldig mange menn som hadde taklet at kona får ha en elsker. Han må være veldig trygg på seg selv og lite sjalu og unne partneren nytelse og det å få leve ut fantasiene. Var jo en rar følelse første gangen hun dro for å ha sex med han, men var også mye spenning i det. Vi hadde sex med en gang hun kom hjem igjen, og da ble det litt "straff" fordi hun hadde vært så "ulydig"😅 Har selv over snittet stor, men han har visstnok veldig stor og veltrent, så var jo litt spent på om hun syns sexen vår ble like spennende som før. Hun sier vi har like god sex, men at det er føles deilig å bli fylt opp litt ekstra noen ganger på en annen måte og variasjon og det at han er konstant kåt på henne. Har ofte sex flere ganger etter hverandre osv. Merker jo at hun enda er klissvåt når hun har kommet hjem for å si det sånn.😋 Vi snakker veldig åpent om hva de har gjort og jeg vet hvem han er. Har snakket litt om at jeg skal joine i fremtiden, men vi får se. Hadde vært spennende å prøve.🙂 Anonymkode: cda9f...711 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #17 Skrevet 14. mars 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner at det er frustrerende når han er likegyldig til å utforske sexlivet å prøve ut nye fantasier. Hehe nei er nok ikke så veldig mange menn som hadde taklet at kona får ha en elsker. Han må være veldig trygg på seg selv og lite sjalu og unne partneren nytelse og det å få leve ut fantasiene. Var jo en rar følelse første gangen hun dro for å ha sex med han, men var også mye spenning i det. Vi hadde sex med en gang hun kom hjem igjen, og da ble det litt "straff" fordi hun hadde vært så "ulydig"😅 Har selv over snittet stor, men han har visstnok veldig stor og veltrent, så var jo litt spent på om hun syns sexen vår ble like spennende som før. Hun sier vi har like god sex, men at det er føles deilig å bli fylt opp litt ekstra noen ganger på en annen måte og variasjon og det at han er konstant kåt på henne. Har ofte sex flere ganger etter hverandre osv. Merker jo at hun enda er klissvåt når hun har kommet hjem for å si det sånn.😋 Vi snakker veldig åpent om hva de har gjort og jeg vet hvem han er. Har snakket litt om at jeg skal joine i fremtiden, men vi får se. Hadde vært spennende å prøve.🙂 Anonymkode: cda9f...711 Ja, det er faktisk ganske kjipt😕 Derfor har jeg nylig vært utro🙈 Deilig opplevelse! Og har blitt mye mer kåt etter det. Skulle egentlig ønsket å ha det slik som kona de. Men det skjer aldri. Anonymkode: ea179...485
Kinksten Skrevet 14. mars 2020 #18 Skrevet 14. mars 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja vet at 12 års forskjell ikke er så mye om begge er litt opp i årene. Madammen er i midten av 30 årene og han 23, så de er såpass på forskjellige plasser i livene at det nok ikke blir tema. Anonymkode: cda9f...711 Ble sammen med min samboer når jeg var 29 og hun var 21 - 10 år siden nå. Men nå høres det ut som om jeg prøver å trolle dette, det gjør jeg ikke. Poenget var bare at jeg var overrasket over at du virket å avvise det som en risiko kategorisk pga alder. Det er klart det er mer uvanlig, men jeg vet om mange som har den aldersforskjellen - også hvor hun er eldre. Kompis av meg har barn sammen med ei som er 12 år eldre, og han var vel rundt 25 når de ble sammen.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #19 Skrevet 14. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er faktisk ganske kjipt😕 Derfor har jeg nylig vært utro🙈 Deilig opplevelse! Og har blitt mye mer kåt etter det. Skulle egentlig ønsket å ha det slik som kona de. Men det skjer aldri. Anonymkode: ea179...485 Ja er tross alt bedre å gi dama tillatelse enn at hun knuller bak ryggen tross alt🙈 Kan skjønne at noen velger å søke spenning utenfor forholdet hvis de ikke får tilfredsstilt fantasiene sine. Var det en engangshendelse eller møtes dere jevnlig? Anonymkode: cda9f...711
Sphere Skrevet 14. mars 2020 #20 Skrevet 14. mars 2020 Jeg tror det meste handler om leveranse. Hvordan man tar det opp. De fleste menn vil synes det i prinsippet er positivt med en åpen samtale om sexlivet deres. Men tråkker man feil, kan det slå helt feil ut også. Så krydder foran kritikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå