Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

jeg skulle hatt mensen nå den 10 mars. Istedenfor så fikk jeg en heftig blødning den 1. Det var veldig likt mine to tidligere spontanaborter mtp blødningen osv. Før det hadde jeg vært mye sliten, kvalm og rar i kroppen. 
Den 12 mars så oppdaget jeg lyserosa blod på papiret. Det var aldri mye, kunne gå uten tampong. Varte i litt over en dag. Trodde først det var mensen, men det varer jo lengre enn en dag :p .. noen erfaringer? Helt ny på dette med festeblødning, så spør her. 

Anonymkode: c1570...8f9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres rart ut at du hadde en skikkelig blødning 1.mars når du forventet mensen 10.mars. Store blødninger i svangerskapet er ikke et godt tegn, mens små blødninger er normalt. Det høres egentlig ut som om syklusen din er på tur.

Anonymkode: 0e1c7...3d5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, riktig. Jeg regnet nesten med at det var en spontanabort den 1.03. Visste da ikke at jeg var gravid, og er ikke 100% sikker på om jeg var det. Men var veldig likt som tidligere spontanaborter. Så fikk jeg en bitteliten blødning fra 12-13 mars. Så skjønner ikke helt greia. Får nesten bare vente å se! 

AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg begynt å få ømme pupper også, og livmortappen er kjempe høyt oppe og tilbaketrukken.. skjønner meg ikke på dette. Får ta test om noen dager! Blir glad for innspill uansett :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...