Gå til innhold

Dere som angriper oss hyttefolk...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
3 timer siden, Trude.lutt skrev:

Les på Dagbladet.no 

Eneste grunn til at folk får gå ut er for å handle mat. Og for å dra på jobber som er viktige i forhold til å holde samfunnet igang. 

Dette stemmer ikke helt. Kjenner folk som bor der og de er ute.

Anonymkode: 98e10...658

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest HunSomSaDetRettUt
1 minutt siden, Honey Dew skrev:

Ikke ta alle under samme kam da. Vi er hyttefolk vi også, men vi har såpass intelligens at vi holder oss hjemme og ikke drar på smitte-turnè.

Dette må bli årets ny-ord!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Honey Dew skrev:

Ikke ta alle under samme kam da. Vi er hyttefolk vi også, men vi har såpass intelligens at vi holder oss hjemme og ikke drar på smitte-turnè.

Ja, jeg mener selvsagt de som ikke har deres vett. Det er jo ikke dere som smitter oss og tømmer butikkene våre. Beklager om det kunne misforstås. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunSomSaDetRettUt
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg forventer real time live sendinger som nå følger alle disse på vei hjem igjen slik at vi får se hvem som har dretet så durabelig på leggen til latter for hele verdenssamfunnet!

Anonymkode: 3fdcb...c01

Jeg vil se bil-skilt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg må presisere at jeg holder meg hjemme, men jeg forstår ikke annet enn at å isolere seg på hytta må være bra for bekjempelsen av viruset. Dette forutsetter selvfølgelig at man ikke hamstrer i bygdene og bruker det lokale helsevesenet. Mye vanskeligere å holde seg unna folk i Oslo.

Anonymkode: 8722c...f50

Gratulerer! Første innlegg i denne tråden etter statsministerens tale som går imot pålegget. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, folkens. Norge har nesten stengt ned hele landet for 14 dager, enn så lenge. Vi friske er ikke blitt satt i karantene av lokale leger, men hvis man leser litt mellom linjene er det jo akkurat det vi er blitt satt i. En form for. Frivillig dog og vi kan bevege oss ute. Men de siste dagene har jo folk bevist at mange nordmenn tenker ikke.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Just now, AnonymBruker said:

Er det ikke rimelig flaut at voksne mennesker må jages hjem av sivilforsvaret? De ble oppfordret til å holde seg hjemme/dra hjem for flere dager siden.... 🙈🙈🙈 

Anonymkode: a0ede...9da

Jo, og dette er ressursterke folk som burde være rimelig oppegående og forstå bedre. Blir så sint og oppgitt. Jeg føler meg så priviligeret som kan ha hjemmekontor og være i leiligheten min. I dag har jeg av hensyn til alle andre ikke forlatt leiligheten min i det hele tatt, jeg har nok mat og ønsker ikke å smitte noen i tilfelle jeg er smittebærer. Samme plan for i morgen, og deretter prøve å dra på butikken når det er minst mulig folk der.

Anonymkode: 9a789...da6

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper det står ett TV-team og livesender når sivilforsvaret banker på døra og sender dere hjem!!  Og at det sendes ut over hele verden!!

Anonymkode: 3e3cb...6fe

Millioner av Norge ville sett på. Dette hadde vært større enn MGP!!!

Anonymkode: 40ecf...77e

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hvor er dere hytte-folk? snakk med oss, eller pakker dere for harde livet nå som kommunen har sagt rett ut: DE HAR IKKE RÅD TIL DERES STUPIDITET!!!

Hadde jeg vært på hytta, så hadde jeg blitt. 

Om de vil ha meg ned så får de sende sivilforsvaret på skitur.

Anonymkode: 480b8...251

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ville bare si at jeg synes det er dårlig av dere å kalle oss stygge ting og for egoistiske når vi har valgt å ikke la oss styre fullstendig av alt hysteriet og reise på tur. Vi kan ikke la sykdommen vinne med å legge oss ned og ikke leve som normalt. Mange av oss har helt normal hygiene og er like renslige som dere, så dere kan bare spare dere for å omtale oss som hensynsløse folk. Ellers gjør vi akkurat det samme som dere, men vi velger da å prøve å ta det med ro og holde hodet litt kaldt. Ingen som er tjent med all skremselspropagandaen. Dette ordner seg. Det som virkelig er farlig, er hvis vi begynner å endre på alt og skremme folk unødig.

Anonymkode: 542c4...29f

Leve normalt??? Du kødder når. Dere benytter en verdens omfattende pandemi til å få noen ekstra ferie dager og så forventer du at folk skal møte dette med forståelse? 

Anonymkode: f9b90...153

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Trust you me. They will my firend, or may I say foe?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Btw, du skulle selvfølgelig betalt for utrykningen! 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det står nå i media at om nødvendig så vil sivilforsvaret få hyttefolk bort fra hyttene sine og hjem!!!

Anonymkode: f92bf...dfb

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
25 minutter siden, AnonymBruker said:

. Mye vanskeligere å holde seg unna folk i Oslo.

Anonymkode: 8722c...f50

Nei. Man holder seg inne. Det er unna andre. Det er ikke noe vanskeligere for deg enn for alle andre. 

Det handler ikke om at du ikke skal bli smitta, men at du ikke skal smitte andre. Skjønner det er vanskelig å forstå når man bare seg sin egen navle

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Just now, AnonymBruker said:

Trust you me. They will my firend, or may I say foe?

Er det ikke mer enn 500 000 kr det koster bare å redde noen ned fra fjellet med helikopter og masse folk og redningsutstyr? Hver og en av hyttefolket som må hentes bør få hele regningen med renter!

Anonymkode: 3fdcb...c01

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette stemmer ikke helt. Kjenner folk som bor der og de er ute.

Anonymkode: 98e10...658

Endringen ble iverksatt i dag. 

Det samme skjer i Italia nå i ettermiddag. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

«Dere som angriper oss hyttefolk....» Hadde god grunn viser det seg! 

Anonymkode: a0ede...9da

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...