ntrane Skrevet 14. mars 2020 #1 Skrevet 14. mars 2020 (endret) Kina og India er så overfylt av mennesker at det tyter. Alle disse menneskene som er produsert skal også ha mat. Og skal alle bli mette må de være oppfinnsomme. Og lite kresne. Cov19 viruset også kjent som Corona kom ifra et såkalt Wetmarket i china, wuhan. Her blir forholdene lagt til rette for å skape virus som nevnt, SARS, og andre potensielle epidemier vi har sett siste 20 år. Med masse eksotiske og farlige dyr lagt sammen i hauger skaper grobunn. Spesielt flaggermus. OBS! Grafiske bilder av Chinesisk market i spoiler. Spoiler Endret 14. mars 2020 av ntrane
ntrane Skrevet 14. mars 2020 Forfatter #3 Skrevet 14. mars 2020 Just now, AmandaVI said: På norsk sier vi "støtende innhold". Og "kinesisk". Man kan si grafisk også, eller det gjør hvertfall norske aviser. Ja jeg er enig med deg. "Kinesisk" Er på mobil.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #4 Skrevet 14. mars 2020 India har bare 82 registrerte tilfeller av Corona viruset. Anonymkode: 178ba...db0 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #7 Skrevet 14. mars 2020 Vel, hva mener du, ts? Tror du det finns nok storfekjøtt til å fø hele Kina? De er nødt til å spise annerledes enn vi gjør i vesten. Anonymkode: 6afdc...ead
ntrane Skrevet 14. mars 2020 Forfatter #8 Skrevet 14. mars 2020 26 minutter siden, AnonymBruker said: Vel, hva mener du, ts? Tror du det finns nok storfekjøtt til å fø hele Kina? De er nødt til å spise annerledes enn vi gjør i vesten. Anonymkode: 6afdc...ead Det jeg mener er at de er for mange. Kina og India er for mange mennesker. Det vil bli vårt endelikt. 3
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #9 Skrevet 14. mars 2020 Vel, det visste vi jo. Ingenting av dette burde overraske oss. Befolkningsveksten har vært usaklig i land med lavere levestandard alt for lenge allerede. Populasjonskontroll er vanlig i alle dyrearter, det er bare vi mennesker som har vært dyktige med å undertrykke den. Det vil for alltid dukke opp nye sykdommer som forsøker å få ned befolkningstallet så lenge vi fortsetter å undertrykke de sykdommene som kommer. Anonymkode: 6afdc...ead
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #10 Skrevet 14. mars 2020 Så fint om det ble farlig å spise kjøtt. Alle ble veganere. 💚💚 Anonymkode: 5bc50...668 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #11 Skrevet 14. mars 2020 Insectoids = kinesere, burde gjøre noe ja Anonymkode: e088d...451
Rotemor Skrevet 14. mars 2020 #12 Skrevet 14. mars 2020 Ganske tullete tråd ettersom kineserne fikk kontroll på dette superraskt og Norge er det landet med flest på smittede ift innbyggertallet. Kommentarfelt og KG oversvømmes av idioter som krangler om retten til å hamstre, la barna leke og dra på hytta.... En stor masse med dumme, egoistiske nordmenn viser sitt sanne jeg,men la oss ta Kina....
ntrane Skrevet 14. mars 2020 Forfatter #13 Skrevet 14. mars 2020 Just now, Rotemor said: Ganske tullete tråd ettersom kineserne fikk kontroll på dette superraskt og Norge er det landet med flest på smittede ift innbyggertallet. Kommentarfelt og KG oversvømmes av idioter som krangler om retten til å hamstre, la barna leke og dra på hytta.... En stor masse med dumme, egoistiske nordmenn viser sitt sanne jeg,men la oss ta Kina.... Du kan ikke være seriøs, virkelig?
Rotemor Skrevet 14. mars 2020 #14 Skrevet 14. mars 2020 Akkurat nå, ntrane skrev: Du kan ikke være seriøs, virkelig? Selvfølgelig. De færreste av verdens sykdommer skyldes overbefolkning i Kina. Svært få, faktisk. Det blir som å fi Afrikanerne skylda for AIDS. Var det eller noe feil i innlegget mitt? Resten stemmer vel i dine ører også?
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #15 Skrevet 14. mars 2020 2 minutter siden, Rotemor said: Ganske tullete tråd ettersom kineserne fikk kontroll på dette superraskt og Norge er det landet med flest på smittede ift innbyggertallet. Kommentarfelt og KG oversvømmes av idioter som krangler om retten til å hamstre, la barna leke og dra på hytta.... En stor masse med dumme, egoistiske nordmenn viser sitt sanne jeg,men la oss ta Kina.... Hadde vi vært Kina ville et stort antall av de du nevner blitt skutt for å ikke følge myndighetenes ordre. Kan jeg ta dem på det? Anonymkode: f8693...c64
Rotemor Skrevet 14. mars 2020 #16 Skrevet 14. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hadde vi vært Kina ville et stort antall av de du nevner blitt skutt for å ikke følge myndighetenes ordre. Kan jeg ta dem på det? Anonymkode: f8693...c64 Du må gjerne sitte som anonym å bli ekstrem. Men du får ikke svar av meg.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #17 Skrevet 14. mars 2020 Akkurat nå, Rotemor skrev: Du må gjerne sitte som anonym å bli ekstrem. Men du får ikke svar av meg. Men det er jo sant! Og de sveiste igjen dører for at folk ikke skulle komme ut! Anonymkode: 1ca46...488
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #18 Skrevet 14. mars 2020 1 minutt siden, Rotemor skrev: Selvfølgelig. De færreste av verdens sykdommer skyldes overbefolkning i Kina. Svært få, faktisk. Det blir som å fi Afrikanerne skylda for AIDS. Var det eller noe feil i innlegget mitt? Resten stemmer vel i dine ører også? Dette. Det kunne liksågodt ha vært saueinfluensa fra en norsk bonde som ble det neste store. Men da hadde vel ikke ts ment at det var nordmenn som skulle pekes finger mot, hvordan skulle en norsk bonde kunne vite det? 🙉 Anonymkode: 6afdc...ead
ntrane Skrevet 14. mars 2020 Forfatter #19 Skrevet 14. mars 2020 12 minutter siden, Rotemor said: Selvfølgelig. De færreste av verdens sykdommer skyldes overbefolkning i Kina. Svært få, faktisk. Det blir som å fi Afrikanerne skylda for AIDS. Var det eller noe feil i innlegget mitt? Resten stemmer vel i dine ører også? Med så stor befolkningsmengde som i kina/india så skader det bærekraften for oss alle på denne jorden. Tenk hvis alle nasjoner skulle produsert 1.4 milliarder mennesker? Kina og India er egoistiske drittland som skader jorda og nå mennesker. Tenk du kunne ha drept 1 milliard kinesere i morgen og fremdeles ville nord amerika ha færre mennesker enn dem. Det er helt hinsides . Er på tide vi sier det som det er. Corona viruset er dråpen.
Anbefalte innlegg