AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #1 Skrevet 14. mars 2020 Hei, jeg skal pusse opp en leilighet som jeg overtar i starten av påskeferien. Jeg skal: flytte 2 vegger bygge 2 vegger, gipse og male male alle overflater (58kvm) kjøpe nytt kjøkken på ikea og pusse ned og male frontene innrede til utleie så fort som mulig, så ønsker å ha møbler klare bytte gulv og lister skal ikke pusse opp badet. Jeg ønsker å vente kortest mulig på leveranser, så tenkte å få bestilt det som har lang leveringstid i god tid. Så lurte jeg egentlig om jeg kunne få noen tips på hvilke ting over som har lang leveringstid så jeg kan få sett på det nå Tusen takk for svar! Anonymkode: bae12...77c
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #2 Skrevet 14. mars 2020 Så lenge du skal ha Ikea kjøkken er det ingenting du skal vente på. Alt det du skal gjøre fås på byggevarehandelen og det du skal gjøre kommer til å ta tid. Du bør ha elektriker og rørlegger for hånden. Anonymkode: 544b7...cf4
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #3 Skrevet 14. mars 2020 Ikea har jo litt leveringstid, men du kan jo få det på en ukes tid, avhengig av hvor du bor. Ellers er dette ting som du enkelt får tak i på en byggvarehandel på dagen. Gulv kan ha noe leveringstid, det samme med listverk. Anonymkode: 435bb...a07
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #4 Skrevet 14. mars 2020 Hvorfor skal du pusse ned og male frontene på et nytt kjøkken? Bestill nå bare den fargen du vil ha! Anonymkode: 9121e...377 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå