Gå til innhold

Suging og slikking etter samleie

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Slikker dere dama etter dere har vært inni henne med penis? Både med og uten utløsning? Smaker deres egen sæd? Er dette normalt? Tennende? 

Suger dere typen etter han har vært inni deg? Er det normalt? 

Jeg trodde det var unormalt og ekkelt. At en begge kjønn ikke ønsket det. Jeg har sagt nei til kyssing etter slikking. Er jeg kresen? 

Anonymkode: 17493...e40

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja det er normalt. Det hadde vært helt wierd om noen jeg var med syntes det var ekkelt.

Anonymkode: 95dd8...096

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke nødvendigvis kresen, men umoden og barnslig hvertfall.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er ikke nødvendigvis kresen, men umoden og barnslig hvertfall.

Hvorfor? 

AnonymBruker
Skrevet

Vi gjør ingen av delene etter samleie. 

Anonymkode: 3c1ac...743

• Liker 1
Gjest GulSol
Skrevet

Vi kysser etter slikking og suging, det er helt naturlig. Ikke med trynet fult av slev, men det er ikke noe vi unngår generelt. Det er ikke hyggelig å ligge med de som nekter å kysse etterpå. Hvis du er så kul at du lar meg suge pikken din, så er du kul nok til å kysse meg etterpå. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Slikker dere dama etter dere har vært inni henne med penis? Både med og uten utløsning? Smaker deres egen sæd? Er dette normalt? Tennende? 

Jeg trodde det var unormalt og ekkelt. At en begge kjønn ikke ønsket det. Jeg har sagt nei til kyssing etter slikking. Er jeg kresen? 

Helt enig. Går ikke ned på han etter at han er inne i meg, og lar ikke han gjøre det heller. Oral hører med til forspill hos oss, jeg syns også det er ekkelt etterpå. Men nå praktiserer vi generelt lite oral. har så bra sex, og får så mange orgasmer ved vanlig sex at det liksom ikke er så nødvendig for noen av oss. Synes ikke det er barnslig eller umodent å opprettholde et minimum av hygiene.. 

Anonymkode: 5bf20...9ea

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig. Går ikke ned på han etter at han er inne i meg, og lar ikke han gjøre det heller. Oral hører med til forspill hos oss, jeg syns også det er ekkelt etterpå. Men nå praktiserer vi generelt lite oral. har så bra sex, og får så mange orgasmer ved vanlig sex at det liksom ikke er så nødvendig for noen av oss. Synes ikke det er barnslig eller umodent å opprettholde et minimum av hygiene.. 

Det henger ikke på greip, du kan ha pikken hans i munnen og han munnen på fitta di, men i det sekundet han har vært inni deg er det uhygienisk å kysse? 🤔

Anonymkode: dc832...88a

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er helt normalt. Når han har kommet er vi imidlertid ferdige, så har aldri "utfordret" ham på å slike etter at han har kommet. Vi kysser imidlertid etter oral, og jeg har absolutt ingen hemninger i forhold til at han har vært inni meg før jeg suger.

Anonymkode: 4d2cc...441

AnonymBruker
Skrevet

Vi kysser, og jeg suger imellom stillinger ol.

For litt pause i inn og uten 😛 Har man sex over en time bestandig, kan man ikke bare ha piv-sex.

Når han har kommet, er det så mye klin overalt, at vi gir oss.

Anonymkode: e6846...f78

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det henger ikke på greip, du kan ha pikken hans i munnen og han munnen på fitta di, men i det sekundet han har vært inni deg er det uhygienisk å kysse? 🤔

Anonymkode: dc832...88a

Ja. når jeg tar han i munnen er han ren og nyvaska, samme andre veien.. Når han har vært inne  i meg er han jo full av mine væsker og det vil jeg ikke ha i munnen, rett og slett.. så da blir det ikke mer suging. Ikke så vanskelig å skjønne det, vel?

• Liker 5
Skrevet (endret)
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kresen og sær i mine øyne. Sex skal være avslappet og uhemmet, det er da det blir best. Hvem tenker igjennom om pikken har vært inni, eller musa har hatt pikk inni seg - og hva gjør det egentlig? De fleste har dratt med seg hjem folk i fra byen, og både sugd og slikket noe som har vært på utested-toalett med fyllepromille mange ganger - også skal det å kysse kjæresten med pikk/fittesmak være problematisk. Veldig rart. 

Å slikke mus etter man har kommet er nok mere for spesielt interesserte. For meg er det ikke helt uaktuelt, men når jeg har kommet, så mister jeg tenningen, så da er ting litt over. 

Endret av Kinksten
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja. når jeg tar han i munnen er han ren og nyvaska, samme andre veien.. Når han har vært inne  i meg er han jo full av mine væsker og det vil jeg ikke ha i munnen, rett og slett.. så da blir det ikke mer suging. Ikke så vanskelig å skjønne det, vel?

Sà du er redd for egne kroppsvæsker?

Er bedre å smake og følge med der nede, tilfelle noe skjer 😛

Anonymkode: e6846...f78

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syntes det er kjempevanskelig å skjønne. Så han kan smake dine kroppsvesker, men ikke du ... ? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi suger og slikker, men ikke etter utløsning. Du skal selvsagt ikke gjøre noe du ikke vil, uavhengig av hva andre gjør og mener.

Anonymkode: af790...7c8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men han tar jo din fittesaft i munnen så hvorfor kan ikke du? Når jeg suger typen min er det en selvfølge at vi kysser etterpå liksom

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg må jo suge han ren etter at han har vært inne i meg 

Anonymkode: ccd00...979

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Når dere suger etter samleie, kjenner dere lukt og smak av dere selv? Hvordan smakes det? Stram lukt? 

AnonymBruker
Skrevet

Dama mi elsker at jeg slikker henne etter jeg har kommet inni henne. Pleier alltid å gi henne orgasme til slutt og gjerne før og under samleie. Er ikke redd for min egen kroppsvæske. Hun syns det er sexy hvis jeg slikker henne ren etter jeg har kommet inni henne.

Anonymkode: 81a91...9df

• Liker 8
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når dere suger etter samleie, kjenner dere lukt og smak av dere selv? Hvordan smakes det? Stram lukt? 

Syntes du at du smaker stygt, så se på hva du spiser og hvor ofte du dusjer - og eventuell sopp/infeksjon m.m. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...