Gå til innhold

Anspent når jeg har sex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg dater en fyr og vi har blitt kjent over et par måneder nå. Fra begynnelsen har vi tatt ting i et rolig tempo. Nå har vi begynt å ha sex, og jeg synes det er fint og alt, men det ligger en forventning ovenfor han at jeg må begynne å slappe av litt mer og få orgasme. Orgasmen er ikke hovedmålet i seg selv akkurat nå, fordi jeg er generelt veldig anspent når vi leder mot sex og i selve akten. Jeg klarer ikke å slippe meg løs og la tankene reise avgårde. Jeg er veldig attraktert til han, men han har følt på at jeg ikke responderer og at vi ikke har så god kontakt i sexen. Dette er frustrerende for meg også, fordi jeg ønsker så inderlig å bare gi f*** og slippe meg løs. Vi har hatt sex sånn 4-5 ganger nå.

Jeg trenger uansett tips til hvordan jeg kan slippe meg mer løs og ikke anstrenge meg så mye under sex. Det hjelper at jeg og han har pratet sammen om det, og at han er klar over det. Er likevel redd for at han en dag gir opp og dumper meg. Ønsker at det blir bedring, men det er en liten sperre i meg som stopper meg. (Det skal sies at jeg ikke er så erfaren med sex).

Håper på erfaringer og tips plis! :) 

Anonymkode: 7d093...cc6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel ikke så unormalt når man er lite erfaren og har møtt en ny partner. Men øvelse gjør mester.. også hjelper det jo med et glass vin eller to først for å løsne opp litt. Vet du om du kan få orgasme under samleie da? Studier viser at bare 25 % av kvinner kan dette uten ekstra stimuli. Jeg kommer alltid, men har møtt en fyr nå, godt voksen, som aldri har opplevd at en dame kom ved kun penetrering før meg.. Men det er nok bare å være åpen, ha god kommunikasjon og øve mye sammen :) lykke til

Anonymkode: 5bb28...4d0

• Liker 2
Skrevet

Første bud er ihvertfall snakke med ham om det slik at han skjønner at det er noe der. Sammen kan dere jobbe sammen til dere når målet er mitt tips.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...