AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #1 Skrevet 14. mars 2020 Hva synes du er finest av: 1) Slank og liten/normal str på hofte og rumpe, men ideell waist hip ratio (pga veldig smal midje/ribbein) 2) Trent/stor sprettrumpe men bredere midje/høyere waist hip ratio Anonymkode: 8c6ce...df4
tdm900 Skrevet 14. mars 2020 #2 Skrevet 14. mars 2020 Er da for f.... ikke rumpa som er avgjørende! 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #3 Skrevet 14. mars 2020 Må nesten ha bilde eksempel for å avgjøre noe Anonymkode: 8ad32...8cd
Skogshuldra Skrevet 14. mars 2020 #4 Skrevet 14. mars 2020 Faen , jeg er så lei disse trådene. Den fineste kroppstypen er den som to mennesker - som uforbeholdent elsker hverandre - har. Hverken mer eller mindre. 14
BiancaWhite Skrevet 14. mars 2020 #5 Skrevet 14. mars 2020 Den fineste kroppstype er den som står i stil til seg selv. Men jeg liker sånn type Adriana Lima, Anna Kournikova, tynne og litt trent. det finnes også kraftige kropper som er fine. Men en person som er kompakt bygget ig aldri kan bli tynn kler ikke å være tynn. Sånn. Disse trådene er så kjedelige. 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #6 Skrevet 14. mars 2020 Det kommer da helt an på. Noen vil like det ene, andre vil like det andre. Smaken er som kjent som baken, hårete. Anonymkode: 76b10...941 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #7 Skrevet 14. mars 2020 Det er helt individuelt og finnes ingen mal! Stopp å spør og svar på sånne dumme ting Anonymkode: dc2de...c8c 5
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #8 Skrevet 14. mars 2020 Hvorfor ikke en blanding av disse to? Jeg er normalvektig (BMI ca.21,5), men har store pupper (E-cup) og brede hofter og godt med kjøtt på rumpa. Jeg har smal midje og slanke legger og armer. Jeg opplever at mange menn elsker min kroppsfasong, og av og til får jeg mye uønsket oppmerksomhet og til og med ekle kommentarer. Jeg er i et langvarig forhold, så jeg har ikke noe behov for den oppmerksomheten, men er overrasket over hvor mange menn som liker min fasong. Sist gang jeg var singel var jeg i slutten av tenårene og da opplevde jeg at jevnaldrende gutter ikke var så interessert i kroppen min, de likte best de veldig tynne. Fant en 4 år eldre mann da jeg var mellom 18 og 19. Jeg vet ikke om jeg får mer oppmerksomhet nå fordi kroppen min er mer "på moten", eller om det er fordi unge gutter og voksne menn (jeg er i starten av 30-årene nå) har forskjellige preferanser. Anonymkode: 8b2e0...7ed
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #9 Skrevet 14. mars 2020 Syns alternativ 1 helt klart hvis jeg skal bedømme to damer på et bilde foreksempel og i real life. Anonymkode: 7e9ef...e59
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #10 Skrevet 14. mars 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor ikke en blanding av disse to? Jeg er normalvektig (BMI ca.21,5), men har store pupper (E-cup) og brede hofter og godt med kjøtt på rumpa. Jeg har smal midje og slanke legger og armer. Jeg opplever at mange menn elsker min kroppsfasong, og av og til får jeg mye uønsket oppmerksomhet og til og med ekle kommentarer. Jeg er i et langvarig forhold, så jeg har ikke noe behov for den oppmerksomheten, men er overrasket over hvor mange menn som liker min fasong. Sist gang jeg var singel var jeg i slutten av tenårene og da opplevde jeg at jevnaldrende gutter ikke var så interessert i kroppen min, de likte best de veldig tynne. Fant en 4 år eldre mann da jeg var mellom 18 og 19. Jeg vet ikke om jeg får mer oppmerksomhet nå fordi kroppen min er mer "på moten", eller om det er fordi unge gutter og voksne menn (jeg er i starten av 30-årene nå) har forskjellige preferanser. Anonymkode: 8b2e0...7ed Det er fordi jeg har kropp som alternativ nr 1, + store naturlige bryster str 70H. Og jeg trener styrke men kan likevel ikke få rumpe som er på moten nå. De fleste jeg ser i virkeligheten som har stor sprettrumpe er oftest litt kraftigere og har bredere midje (ellers hadde de jo hatt mindre rumpe også) Såklart unntak altså, og jenter på Instagram. Anonymkode: 569c0...070 1
Gjest DEN NAKNE GARTNER Skrevet 15. mars 2020 #11 Skrevet 15. mars 2020 På 14.3.2020 den 13.25, AnonymBruker skrev: Hva synes du er finest av: 1) Slank og liten/normal str på hofte og rumpe, men ideell waist hip ratio (pga veldig smal midje/ribbein) 2) Trent/stor sprettrumpe men bredere midje/høyere waist hip ratio Anonymkode: 8c6ce...df4 For et merkelig spørsmål. Spør man om noe sånt så vet man innerst inne at alle mennesker tiltrekkes av ulike ting. Hvorfor stiller du egentlig spørsmålet?
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #12 Skrevet 15. mars 2020 Ingen. Synes brede hofter, naturlige pupper (ikke for store) og mer å ta i på lår, mage og rumpe er best Anonymkode: ab009...53d
WhiteSwan Skrevet 15. mars 2020 #13 Skrevet 15. mars 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er fordi jeg har kropp som alternativ nr 1, + store naturlige bryster str 70H. Og jeg trener styrke men kan likevel ikke få rumpe som er på moten nå. De fleste jeg ser i virkeligheten som har stor sprettrumpe er oftest litt kraftigere og har bredere midje (ellers hadde de jo hatt mindre rumpe også) Såklart unntak altså, og jenter på Instagram. Anonymkode: 569c0...070 Så du prøver få bekreftelse på kg istedenfor å jobbe med eget selvbilde? 🤦🏻♀️ 1
Katten.2.0 Skrevet 15. mars 2020 #14 Skrevet 15. mars 2020 15 hours ago, AnonymBruker said: Det er fordi jeg har kropp som alternativ nr 1, + store naturlige bryster str 70H. Og jeg trener styrke men kan likevel ikke få rumpe som er på moten nå. De fleste jeg ser i virkeligheten som har stor sprettrumpe er oftest litt kraftigere og har bredere midje (ellers hadde de jo hatt mindre rumpe også) Såklart unntak altså, og jenter på Instagram. Anonymkode: 569c0...070 Rumpen som er på moten nå er det bare svært få mennesker som kan oppnå. Nei, gi meg heller ei god sprettrumpe skapt av trening, kontra disse gedigne rumpene skapt av operasjoner.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #15 Skrevet 15. mars 2020 20 hours ago, AnonymBruker said: Hvorfor ikke en blanding av disse to? Jeg er normalvektig (BMI ca.21,5), men har store pupper (E-cup) og brede hofter og godt med kjøtt på rumpa. Jeg har smal midje og slanke legger og armer. Jeg opplever at mange menn elsker min kroppsfasong, og av og til får jeg mye uønsket oppmerksomhet og til og med ekle kommentarer. Jeg er i et langvarig forhold, så jeg har ikke noe behov for den oppmerksomheten, men er overrasket over hvor mange menn som liker min fasong. Sist gang jeg var singel var jeg i slutten av tenårene og da opplevde jeg at jevnaldrende gutter ikke var så interessert i kroppen min, de likte best de veldig tynne. Fant en 4 år eldre mann da jeg var mellom 18 og 19. Jeg vet ikke om jeg får mer oppmerksomhet nå fordi kroppen min er mer "på moten", eller om det er fordi unge gutter og voksne menn (jeg er i starten av 30-årene nå) har forskjellige preferanser. Anonymkode: 8b2e0...7ed Den var smooth du... Anonymkode: be0c4...ea5
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #16 Skrevet 15. mars 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er fordi jeg har kropp som alternativ nr 1, + store naturlige bryster str 70H. Og jeg trener styrke men kan likevel ikke få rumpe som er på moten nå. De fleste jeg ser i virkeligheten som har stor sprettrumpe er oftest litt kraftigere og har bredere midje (ellers hadde de jo hatt mindre rumpe også) Såklart unntak altså, og jenter på Instagram. Anonymkode: 569c0...070 Det er veldig vanlig å ha smal midje med store pupper og brede hofter/stor rumpe altså, det er det som kalles timeglassfigur. Midjen er typisk et sted hvor fettet ikke legger seg hos jenter, med mindre man har for mye overskuddsfett. Normalvektige jenter har ofte godt med kjøtt på lår, hofter og rumpe (og eventuelt pupper), men samtidig smal midje. Anonymkode: 8b2e0...7ed 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 15. mars 2020 #17 Skrevet 15. mars 2020 Jeg har fra naturens side stor rumpe, trenger hverken operasjon eller å trene. Store pupper og rumpe har jeg hatt hele livet, men er liksom nå det skal være såå flott med smal midje og stor rumpe. Før skulle man jo være slank uten den store rumpa. Så tror det liksom er på moten at man skal ha stor rumpe nå 😂 Så sånn sett er jeg jo privilegert i denne tiden. Men snart er det noe annet som er populært. Man får værra som en e , når en ikkje vart som en sku.. eller noe sånt 😂
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #18 Skrevet 15. mars 2020 Ei lita rumpe, slank midje, C cup og et vakkert fjes med en klok hjerne? Ja takk. Anonymkode: 2879e...73e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå