Emma3 Skrevet 13. juni 2005 #1 Skrevet 13. juni 2005 Er det nokon som har ein link til heimesida til living? Eller har dei ikkje nokon heimesider. Har prøvd å søke på nettet,men finn ingenting...
lillesky Skrevet 13. juni 2005 #4 Skrevet 13. juni 2005 Noen som har vært på Living og funnet noe fint der? Jeg har bare kikket på internettsiden, trodde de var billigere enn det de er!
Gjest Pamella - ikke innlogget Skrevet 14. juni 2005 #5 Skrevet 14. juni 2005 Ja jeg har vært mye på living og synes de har kjempemasse fint! Jeg kjøpte meg en beige hjørnesoffa på tilbud til bare 9500 kr. Slitesterkt stoff, god kvalitet på hele greia og skikkelig god og sitte i. I tillegg kjøpte vi en ganske stor tv benk/seksjon til bare 1000 for et halvt år siden. Vi har fått mange positive tilbakemeldinger på begge to.
Marissa Skrevet 14. juni 2005 #6 Skrevet 14. juni 2005 Jeg kjøpe også sofa på Living og har brukt over ett år på forbrukersak fordi sofaen gikk i stykker etter to måneder. Drittbutikk! Advarer på det sterkeste mot å handle der!! :evil:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå