AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #1 Skrevet 14. mars 2020 Sosialt samvær skal begrenses. Men nå påstår min x at barna egentlig kun skulle være der noen timer og ikke en hel helg for å begrense smitte. Kan ikke si jeg skjønner den, så lenge han holder andre unna? Eller er det sånn at alt samvær (helgesamvær med egne barn) skal avlyses fremover.. Har jeg eller han misforstått? Anonymkode: c0b38...871
Hengebuksvinet Skrevet 14. mars 2020 #2 Skrevet 14. mars 2020 Vanskelig. Tenker at fornuft, trygghet for barnet/-a og begrensning i mulige smittepunkter er det viktigste nå. I et livsperspektiv har det lite å si om barna har lite samvær med den ene av foreldra noen uker.
Mezzosoprena Skrevet 14. mars 2020 #3 Skrevet 14. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Sosialt samvær skal begrenses. Men nå påstår min x at barna egentlig kun skulle være der noen timer og ikke en hel helg for å begrense smitte. Kan ikke si jeg skjønner den, så lenge han holder andre unna? Eller er det sånn at alt samvær (helgesamvær med egne barn) skal avlyses fremover.. Har jeg eller han misforstått? Anonymkode: c0b38...871 Argumentet henger ikke på greip - enten får han ha barna, eller så får han la være. Smitterisikoen er ikke noe mindre ved noen timer, enn en hel helg. Uansett skal man holde seg unna andre... 1
Anbefalte innlegg