AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #1 Del Skrevet 14. mars 2020 Hva tror du? Anonymkode: 6e9ed...695 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #2 Del Skrevet 14. mars 2020 Skulle ikke forundre meg. Er vel noen av de som arrangerer lekegrupper for barna også...... Anonymkode: 6b8c7...12a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #3 Del Skrevet 14. mars 2020 La oss bare alle håpe det kommer en vaksine. De har jobbet med SARS vaksine i 10 år uten å ha klart å komme seg forbi dyreforsøk, så det er optimistisk å tro at dette vil være en løsning på kort sikt. Så det er en stund til vi trenger å bekymre oss for antivaxere. Anonymkode: 6897f...7b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #4 Del Skrevet 14. mars 2020 Naturligvis. Det er sikkert de som er her inne og fremdeles påstår at dette er helt ufarlig og uproblematisk. Anonymkode: a4370...954 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #5 Del Skrevet 14. mars 2020 Vaksinen kommer neppe før viruset har rast ferdig. Har mer tro på at det kan komme medisin som hjelper. Antivaxere forblir nok antivaxere uansett. Anonymkode: 87003...503 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #6 Del Skrevet 14. mars 2020 Jeg er ingen vaksinemotstander, men helt ærlig skeptisk mot hurtigvaksiner. Men selvfølgelig tar vi den dersom situasjonen blir ille, men jeg kommer til å bekymre meg for eventuelle bivirkninger. Anonymkode: a3a58...f47 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #7 Del Skrevet 14. mars 2020 Jeg er ikke vaksinemotstander. Følger vaksineprogrammet og det samme gjør ungene. Likevel kommer jeg ikke til å ta en slik "hurtigvaksine". Tok heller ikke svineinfluensavaksine og er veldig glad ungene heller ikke tok den. Der var det veldig mange som fikk uheldige ettereffekter av den vaksinen. Anonymkode: 29336...8ad 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moho Skrevet 14. mars 2020 #8 Del Skrevet 14. mars 2020 Samme som Ab 8ad over her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wilmus Skrevet 14. mars 2020 #9 Del Skrevet 14. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke vaksinemotstander. Følger vaksineprogrammet og det samme gjør ungene. Likevel kommer jeg ikke til å ta en slik "hurtigvaksine". Tok heller ikke svineinfluensavaksine og er veldig glad ungene heller ikke tok den. Der var det veldig mange som fikk uheldige ettereffekter av den vaksinen. Anonymkode: 29336...8ad Dette kunne jeg skrevet ordrett, så jeg siterer deg👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #10 Del Skrevet 14. mars 2020 Helt enig. Er en stor forskjell på det å være vaksinemotstander og det å være skeptisk og redd for å ta hastevaksiner.. usikker på om jeg kommer til å ta den. Tenker at man må se an situasjonen og hvordan ting utvikler seg nå. Om det er slik at ting ikke roer seg vil jeg jo være en smittebærer heller:-( dette er en vanskelig situasjon. Anonymkode: 00fe3...831 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krok1 Skrevet 14. mars 2020 #11 Del Skrevet 14. mars 2020 (endret) Her kommer en stygg tanke: Antovaxxerne kommer til å være opptatt med begravelser. Det er jo ikke de det kommer til å ramme hardest, men barna de har nektet å gi en ekte sjanse til å bekjempe sykdommer. Om det i det hele tatt kommer en vaksine kommer nok de mest utsatte til å bli prioritert først. Jeg er ingen antivaxxer, men som flere andre her sier: Jeg kommer ikke til å ta den med mindre jeg får beskjed fra legen min, som tidligere har sagt det ikke er noe vits for meg å ta sesongvaksiner. Endret 14. mars 2020 av Krok1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #12 Del Skrevet 14. mars 2020 Tok ikke svineinfluensavaksinen, og vil nok heller ikke ta annen hurtigvaksine. Følger normalt vaksinasjonsprogram, det gjør også barna. men har liten tro på at det kommer vaksine med det første Anonymkode: d5cf1...1da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg