Gå til innhold

Reiser til Østerrike og sutrer når de ikke kommer seg hjem

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva slags tullinger er det som reiser til Østerrike i disse dager, også sutre i mediene om at de ikke kommer seg hjem? Jeg hadde  vært flau. Å dra til Østerrike 7. mars, under en epidemi og hvor nærmere 400 av de 800 i Norge var smittet på skiferie i Østerrike, er lite gjennomtenkt. Jeg hadde vært for flau til å gå til mediene hvis jeg hadde oppført meg like latterlig. Avbestilte en tur til både London og Berlin slutten av feb/begynnelsen av mars og dette var ikke risikoområder da. 

Det flaueste var å lese at de sier at de ikke klarte å stå på ski og kose seg siste dagen pga Norwegian. «Tidligere i uka har det vært OK og god stemning. Planen var å stå på ski i dag også og kose oss, men denne dagen har blitt helt kuttet ut av ferien, sier Ungvary.» 😳🙄

Anonymkode: 3d3ea...ddf

• Liker 11
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Enig, dette er fryktelig flaut. Vi er så bortskjemte med at noen andre ordner opp for oss, alltid, så vi evner ikke å håndtere at vi ikke kommer til å få hjelp til alt med en gang akkurat nå. Dumme, dumme ungdommer som forventer at «noen» ordner opp når de har tatt dårlige valg.

Anonymkode: 6152c...75f

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde vært umåtelig flau og hadde følt jeg hadde bommet i oppdragelsen av sønnen min dersom han først hadde reist på det tidspunktet, for så å sutre i avisen. Heldigvis er han betraktelig smartere enn disse guttene.

Anonymkode: fb02e...257

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags tullinger er det som reiser til Østerrike i disse dager, også sutre i mediene om at de ikke kommer seg hjem? Jeg hadde  vært flau. Å dra til Østerrike 7. mars, under en epidemi og hvor nærmere 400 av de 800 i Norge var smittet på skiferie i Østerrike, er lite gjennomtenkt. Jeg hadde vært for flau til å gå til mediene hvis jeg hadde oppført meg like latterlig. Avbestilte en tur til både London og Berlin slutten av feb/begynnelsen av mars og dette var ikke risikoområder da. 

Det flaueste var å lese at de sier at de ikke klarte å stå på ski og kose seg siste dagen pga Norwegian. «Tidligere i uka har det vært OK og god stemning. Planen var å stå på ski i dag også og kose oss, men denne dagen har blitt helt kuttet ut av ferien, sier Ungvary.» 😳🙄

😂😂😂

Anonymkode: 29a2c...99b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

😂😂😂

Anonymkode: 29a2c...99b

Lurte på om jeg leste en artikkel på satirisk først, men nei, det finnes altså folk som er så.... fraværende 🙄😳

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde vært umåtelig flau og hadde følt jeg hadde bommet i oppdragelsen av sønnen min dersom han først hadde reist på det tidspunktet, for så å sutre i avisen. Heldigvis er han betraktelig smartere enn disse guttene.

Anonymkode: fb02e...257

Ja, hadde vært flau dersom dette var en søsken av meg. Idiotisk oppførsel😣

• Liker 2
Skrevet

Denne coronakrisen har gjort det svært tydelig at nordmenn trenger en god runde selvransakelse. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

For noen idioter.

Anonymkode: 1fb91...85b

• Opprett ny...