AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #1 Skrevet 14. mars 2020 Hva slags tullinger er det som reiser til Østerrike i disse dager, også sutre i mediene om at de ikke kommer seg hjem? Jeg hadde vært flau. Å dra til Østerrike 7. mars, under en epidemi og hvor nærmere 400 av de 800 i Norge var smittet på skiferie i Østerrike, er lite gjennomtenkt. Jeg hadde vært for flau til å gå til mediene hvis jeg hadde oppført meg like latterlig. Avbestilte en tur til både London og Berlin slutten av feb/begynnelsen av mars og dette var ikke risikoområder da. Det flaueste var å lese at de sier at de ikke klarte å stå på ski og kose seg siste dagen pga Norwegian. «Tidligere i uka har det vært OK og god stemning. Planen var å stå på ski i dag også og kose oss, men denne dagen har blitt helt kuttet ut av ferien, sier Ungvary.» 😳🙄 Anonymkode: 3d3ea...ddf 11
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #2 Skrevet 14. mars 2020 https://www.vg.no/nyheter/i/dO2zWw/erlend-20-sitter-corona-fast-i-oesterrike-veldig-surrealistisk Anonymkode: 3d3ea...ddf
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #3 Skrevet 14. mars 2020 Enig, dette er fryktelig flaut. Vi er så bortskjemte med at noen andre ordner opp for oss, alltid, så vi evner ikke å håndtere at vi ikke kommer til å få hjelp til alt med en gang akkurat nå. Dumme, dumme ungdommer som forventer at «noen» ordner opp når de har tatt dårlige valg. Anonymkode: 6152c...75f 5
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #4 Skrevet 14. mars 2020 Jeg hadde vært umåtelig flau og hadde følt jeg hadde bommet i oppdragelsen av sønnen min dersom han først hadde reist på det tidspunktet, for så å sutre i avisen. Heldigvis er han betraktelig smartere enn disse guttene. Anonymkode: fb02e...257 7
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #5 Skrevet 14. mars 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva slags tullinger er det som reiser til Østerrike i disse dager, også sutre i mediene om at de ikke kommer seg hjem? Jeg hadde vært flau. Å dra til Østerrike 7. mars, under en epidemi og hvor nærmere 400 av de 800 i Norge var smittet på skiferie i Østerrike, er lite gjennomtenkt. Jeg hadde vært for flau til å gå til mediene hvis jeg hadde oppført meg like latterlig. Avbestilte en tur til både London og Berlin slutten av feb/begynnelsen av mars og dette var ikke risikoområder da. Det flaueste var å lese at de sier at de ikke klarte å stå på ski og kose seg siste dagen pga Norwegian. «Tidligere i uka har det vært OK og god stemning. Planen var å stå på ski i dag også og kose oss, men denne dagen har blitt helt kuttet ut av ferien, sier Ungvary.» 😳🙄 Anonymkode: 3d3ea...ddf 😂😂😂 Anonymkode: 29a2c...99b 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #6 Skrevet 14. mars 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: 😂😂😂 Anonymkode: 29a2c...99b Lurte på om jeg leste en artikkel på satirisk først, men nei, det finnes altså folk som er så.... fraværende 🙄😳 Anonymkode: 3d3ea...ddf 6
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #7 Skrevet 14. mars 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde vært umåtelig flau og hadde følt jeg hadde bommet i oppdragelsen av sønnen min dersom han først hadde reist på det tidspunktet, for så å sutre i avisen. Heldigvis er han betraktelig smartere enn disse guttene. Anonymkode: fb02e...257 Ja, hadde vært flau dersom dette var en søsken av meg. Idiotisk oppførsel😣 Anonymkode: 3d3ea...ddf 2
youcancallmejune Skrevet 14. mars 2020 #8 Skrevet 14. mars 2020 Denne coronakrisen har gjort det svært tydelig at nordmenn trenger en god runde selvransakelse. 6
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #9 Skrevet 14. mars 2020 For noen idioter. Anonymkode: 1fb91...85b
Anbefalte innlegg