Stiigen Skrevet 14. mars 2020 #1 Skrevet 14. mars 2020 (endret) hvordan påvirker Corona ditt liv? Endret 14. mars 2020 av Stiigen
Duftavsommerregn Skrevet 14. mars 2020 #2 Skrevet 14. mars 2020 Blir ikke noe dating iallefall Blir også lite sosialisering med kjæreste for tiden også, men får bare ta det som det kommer videre. Noe dating i disse tider er vanskelig, alle prøver å isolere seg og begynne å kline og klemme med noen man ikke kjenner godt nå er helt uaktuelt Påvirker de mitt liv? Selvfølgelig, på alle områder akkurat nå. Går ut og trener, men det ville jeg gjort uansett til tider der det uansett er lite folk. Går i butikk sent på dagen eller tidlig om morgenen når det er lite folk. God hygiene for tiden, tror aldri jeg har vasket hendene så ofte som nå.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #3 Skrevet 14. mars 2020 Viruset kan komme til å påvirke fremtiden min. Jeg har vært singel i årevis og endelig møtt en jeg er blitt glad i. Nå står jeg i fare for å miste ham, da han er fullt opptatt med å prøve å redde firmaet sitt og det er lite rom for oss dessverre 💔 Har sagt jeg mer enn gjerne venter på ham, men jeg er usikker på om han blir eller trekker seg vekk. Han har mer enn nok på privaten og situasjonen sliter nok mer på ham enn han liker å innrømme. Anonymkode: 86ea3...10e
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #4 Skrevet 14. mars 2020 Mer tid med kjæresten! Tror han synes det er litt sexy at jeg er bekymra for elevene mine. Jeg blir helt "mamma" for dem ❤. Hadde veldig bra sex i går kveld etter å ha planlagt de neste to ukene og rigga meg til hjemmekontor. Katten er også fornøyd med mer kos. Akkurat her jeg bor er det lite hamstrepanikk. Skal handle til helga som vanlig. Skal begynne å trene aleine og/eller over nett. Så andakt på nett i går. Hele livet begynner å være på nett. Og telefon. Er forbud mot å møte min mor som er på sykehjem. Er ikke vits å ringe/Skype med henne heller fordi hun har så dårlig språk. Heldigvis er hun godt ivaretatt av omsorgsfulle og kunnskapsrike folk. Halvfulle busser/bane. Tomme gater. Matbutikker som før. Handla litt klær i går, var salg, få folk. Pizzasjappa lokalt holder åpent, vurderer å støtte dem. Håper å få levert skoleoppgave (videreutdanning)! Skal følge opp elevene, men det blir konsentrert om 2 dager og ellers på mail. Anonymkode: 46f04...a0b 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #5 Skrevet 14. mars 2020 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mer tid med kjæresten! Tror han synes det er litt sexy at jeg er bekymra for elevene mine. Jeg blir helt "mamma" for dem ❤. Hadde veldig bra sex i går kveld etter å ha planlagt de neste to ukene og rigga meg til hjemmekontor. Katten er også fornøyd med mer kos. Akkurat her jeg bor er det lite hamstrepanikk. Skal handle til helga som vanlig. Skal begynne å trene aleine og/eller over nett. Så andakt på nett i går. Hele livet begynner å være på nett. Og telefon. Er forbud mot å møte min mor som er på sykehjem. Er ikke vits å ringe/Skype med henne heller fordi hun har så dårlig språk. Heldigvis er hun godt ivaretatt av omsorgsfulle og kunnskapsrike folk. Halvfulle busser/bane. Tomme gater. Matbutikker som før. Handla litt klær i går, var salg, få folk. Pizzasjappa lokalt holder åpent, vurderer å støtte dem. Håper å få levert skoleoppgave (videreutdanning)! Skal følge opp elevene, men det blir konsentrert om 2 dager og ellers på mail. Anonymkode: 46f04...a0b Denne tråden ligger i singel-forumet. Kan du ikke stikke i samlivs-forumet og skryte av hvor bra du har det med kjæresten din heller? 🙄😅 Anonymkode: d3861...c0e 4
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #6 Skrevet 14. mars 2020 Det som påvirker meg mest er usikkerheten om jeg får tatt siste eksamen for få bestått bachelorgraden. Ellers blir det kanskje mulighet for å jobbe mer. Jobber med en veldig sårbar gruppe, som da automatisk gjør at vi som jobber med dem blir mer sårbare. Kan bare drømme om å få samme sikkerhetstiltak som helseetaten. Fikk ikke engang antibac eller hansker🙃 Ellers er jeg introverte. Så livet forblir relativt normalt. Kanskje storhandle ukentlig på butikken istedenfor å gå 3 ganger i uka. Kjipt å ikke kunne reise, men hadde ingen reiseplaner for øyeblikket. Vennene mine kan jeg møte online når vi gamer, prate med på telefon og snappe med. Drikker lite, så er ikke ett stort tap å miste bylivet. Jeg hjelper 8 familier med handling de neste 2 ukene så det tar litt tid. Passer 2 unger på 6 og 9 år om kveld/natt om jeg ikke selv er på jobb, men de er superskjønne og ikke noe særlig mas. Enten spiser vi mat, gamer sammen (jeg gamer, de ser på og kommenterer eller spiller mariokart), vi trener på stuegulvet (sirkeltrening hvor vi gir etter lyst og innsats. Er faktisk mye koseligere enn det høres ut) ser på tv eller så sover de. Kanskje en tur ut med akebrett eller i skogen og brenner bål. Faren jobber som en helt på sykehus og mor ligger på sykehus av andre grunner. Vi må jo hjelpe hverandre, og siden hverdagen min forblir mye den samme kan jeg tilby noe hjelp hvertfall. Får se om jeg orker det om 2 uker, som den introverte kua jeg er 😅 Anonymkode: b93f5...5df 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #7 Skrevet 14. mars 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Viruset kan komme til å påvirke fremtiden min. Jeg har vært singel i årevis og endelig møtt en jeg er blitt glad i. Nå står jeg i fare for å miste ham, da han er fullt opptatt med å prøve å redde firmaet sitt og det er lite rom for oss dessverre 💔 Har sagt jeg mer enn gjerne venter på ham, men jeg er usikker på om han blir eller trekker seg vekk. Han har mer enn nok på privaten og situasjonen sliter nok mer på ham enn han liker å innrømme. Anonymkode: 86ea3...10e Er i litt samme situasjon, avstandsforhold hvor vi skulle prøve å gi det en ny start i februar, nå får han verken reist hit og all energi går til å redde firmaet hans, tipper han kommer til å si at dette ikke vil fungere.. Anonymkode: c1534...427
gobbledigook Skrevet 14. mars 2020 #8 Skrevet 14. mars 2020 Jobber i serveringsbransjen, altså ingen jobb fremover. Har heller ikke rett på noe fra NAV, så kan bli spennende. Jeg har heldigvis ikke særlig med faste utgifter. Verre med dem i samme situasjon som meg som må betale husleie, strøm, mat... Også skulle jeg reise i påsken, men det er avbestilt. Ikke så fryktelig grusomt, men er jo irriterende 😜
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #9 Skrevet 14. mars 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er i litt samme situasjon, avstandsforhold hvor vi skulle prøve å gi det en ny start i februar, nå får han verken reist hit og all energi går til å redde firmaet hans, tipper han kommer til å si at dette ikke vil fungere.. Anonymkode: c1534...427 😌 Det er en veldig veldig lei situasjon å stå i når man er blitt glad i noen. Jeg synes det er vanskelig å vite hvor mye jeg skal ta kontakt. Vil jo vise at jeg er der og bryr meg oppriktig i denne tøffe tiden. Men samtidig er det jo viktig å ikke trenge meg på og risikere og kvele interessen han har hatt for meg nå som hodet hans er fullt av alt annet. Håper du slipper å oppleve at din date trekker seg bort. Dette viruset har virkelig fått uante konsekvenser for mange Anonymkode: 86ea3...10e
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #10 Skrevet 14. mars 2020 Var på vei et sted, men nå har jeg innfunnet meg med at resten av livet går rett vest, samme med kjærligheten. Anonymkode: d7570...59a
Aragorn ll Elessar Skrevet 14. mars 2020 #11 Skrevet 14. mars 2020 (endret) Foreløpig har det ikke påvirket livet mitt noe særlig. Endret 14. mars 2020 av Aragorn ll Elessar
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #12 Skrevet 14. mars 2020 Sønnen min på 20 har blitt permittert og pga lav inntekt, har han ikke krav på dagpenger. Det vil si at han ikke lenger har en inntekt, og jeg på min uføretrygd må fø på en voksen mann. Han har hittil bodd gratis hjemme men har betalt noe for sin egen mat. Dette blir ikke moro, så dette går direkte ut over min økonomi at han mister sin inntekt. Han hadde bare vært lærling i et halvt år. Permittering fra midten av neste uke. Det suger. Får bare håpe vi slipper å bli smittet i tillegg. Anonymkode: 73b26...b93 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #13 Skrevet 14. mars 2020 Sitter og mimrer over deilige minner fra forrige tur til Thailand. Chatter med noen sneller der nede som jeg vil sjekke opp neste gang. mann 74 år Anonymkode: ac92c...a6a 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #14 Skrevet 14. mars 2020 Det blir jo litt ensomt, siden jeg verken har kjæreste, barn eller dyr. Samtidig er jeg vant med å være alene, så det går vel egentlig greit. Er verre at jeg ble permittert for et års tid siden, og har ikke klart å få ny jobb. Nå lever jeg på sparepenger, og med full stopp i rekruttering på ubestemt tid vil jeg sannsynligvis miste leiligheten. Kan ikke se for meg at dating blir så mye lettere etter å ha gått personlig konkurs. Anonymkode: 2ed41...752
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #15 Skrevet 14. mars 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Denne tråden ligger i singel-forumet. Kan du ikke stikke i samlivs-forumet og skryte av hvor bra du har det med kjæresten din heller? 🙄😅 Anonymkode: d3861...c0e Er mange som dater folk eller er i ferske forhold (som jeg) som skriver i dette forumet. Håper du også får noen fine stunder i denne perioden. Anonymkode: 46f04...a0b
norw Skrevet 14. mars 2020 #16 Skrevet 14. mars 2020 Drar ikke ut på byen, men var på fest i kveld. Bursdagsfeiring. Dates blir det uansett dårlig med. Ble bedt om å vaske oss på hendene da vi kom, og en dame desinfiserte telefonen min 😆
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #17 Skrevet 14. mars 2020 7 hours ago, AnonymBruker said: 😌 Det er en veldig veldig lei situasjon å stå i når man er blitt glad i noen. Jeg synes det er vanskelig å vite hvor mye jeg skal ta kontakt. Vil jo vise at jeg er der og bryr meg oppriktig i denne tøffe tiden. Men samtidig er det jo viktig å ikke trenge meg på og risikere og kvele interessen han har hatt for meg nå som hodet hans er fullt av alt annet. Håper du slipper å oppleve at din date trekker seg bort. Dette viruset har virkelig fått uante konsekvenser for mange Anonymkode: 86ea3...10e Takk, håper det samme for deg ❤️ Virker som om du følger det opp rett, med den kombinasjonen du utfører ovenfor han Anonymkode: c1534...427
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #18 Skrevet 14. mars 2020 For ME syke er jo dette strengt talt det ''vanlige'' men det er synd at hele verden er stoppa. Anonymkode: ba60d...52e 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #19 Skrevet 15. mars 2020 7 hours ago, AnonymBruker said: Var på vei et sted, men nå har jeg innfunnet meg med at resten av livet går rett vest, samme med kjærligheten. Anonymkode: d7570...59a Ikke gi opp, du hadde håp/fremgang for en grunn. Man kan føle seg helt i mørket, så vil det plutselig snu, og man vil ikke skjønne hva som skjedde en gang, den gangen alt var mørkt og håpløst. Anonymkode: c1534...427
Bolla* Skrevet 15. mars 2020 #20 Skrevet 15. mars 2020 21 timer siden, Stiigen skrev: hvordan påvirker Corona ditt liv? Ikke så mye sånn egentlig, jeg må på jobb og ungene i barnehage. Det er vel mest den sosiale biten på ettermiddagen/helger som utgår. Daten min får jeg nok ikke møtt før alt har roet seg, da han har sin jobb og jeg har nok med mitt, og avstanden er noe stor. Ingen av oss vil risikere smitte heller, så derfor blir det sånn nå.
Anbefalte innlegg