silja Skrevet 13. juni 2005 #1 Skrevet 13. juni 2005 hva skal jeg kjøpe? *epilator? hvilken da isåfall og hvorfor? *ladyshaver, den nye moi fra phillips? fordeler og ulemper med begge... temmelig like priser. moi'en er rask og enkel og kan brukes både vårt og tørt. Genialt for meg med liten tid. Aberet er at en da må shave ofte. har lyse hår, så stubbene er ikke krise med mindre noen skal kjenne da epilator gjør VONDT! prøvde engang... kanskje jeg kan bli vant til det nå? trenger ikke fjerne hår så ofte, og de kommer ut mykere... ang epilator - skal jeg velge phillips eller braun da? har begge med hode til ladyshaver?
Arkana Skrevet 13. juni 2005 #2 Skrevet 13. juni 2005 Jeg synes epilator er grusomt, har prøvd flere ganger og følte ikke at det ble noe bedre, så det bruker jeg ikke igjen. Jeg bruker vanligvis Veet varmvoks, i motsetning til epilator synes jeg ikke det gjør vondt i det hele tatt. Og så er det mye raskere overstått. Innimellom bruker jeg Philips Ladyshave Skin Comfort (Har Niveakrem inni, veldig behagelig!). Den er jeg veldig fornøyd med og greit å bruke når det skal gå kjapt og jeg ikke gidder bruke voks (eller ikke har i hus). Jeg hadde helt klart valgt barbermaskin framfor epilator. Jeg tar heller en smertefri kjapp runde hver/annenhver uke enn en vond runde nå og da.
silja Skrevet 13. juni 2005 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2005 Jeg tar heller en smertefri kjapp runde hver/annenhver uke enn en vond runde nå og da. ja, det samme tenker nemlig jeg kan heller ta en kjapp runde litt ofte, for tid til å sette med den med en skikkelig runde - ter blir for sjelden tror jeg.. tror denne moi'en er fin ne mlig, er fristet til å kjøpe.. noen som allerede har den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå