AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #21 Del Skrevet 14. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er i utlandet nå og er livredd for å ikke komme meg tilbake til norge i morgen. Kan dere være så snille og oppdatere i tråden, dersom noen vet noe? Jeg skal fly. 😮 😮 Anonymkode: f62df...94b Da må det vel finnes bedre sider å følge med på enn Kvinneguiden? Anonymkode: fa15a...543 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #22 Del Skrevet 14. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det vil ha liten effekt nå, vi har veldig mye smitte innad i landet. Anonymkode: eafd3...5b7 Gud, når jeg leser sånne svar så skjønner jeg virkelig at folk ikke fatter hvorfor sånne tiltak settes inn. Anonymkode: bed3b...3fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #23 Del Skrevet 14. mars 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: I dag reiste sydenfly fra Bodø, i morgen går fly fra Bodø til Gdansk. Det er tusenvis av turister i Salten, fra by til by og butikk til butikk. At vi skal holde oss hjemme er jo bare en vits i disse dager, når myndighetene ikke er konsekvente. Anonymkode: 4220a...52b Ja her gjør vi det beste vi kan for å begrense smitten, mens turister vandrer rundt i samfunnet og driter i karantenen. Så på NRK1 i stad at blant annet asiatere som ankom Norge i går var på vei opp til Prekestolen! Anonymkode: 343db...de6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villfisker Skrevet 14. mars 2020 #24 Del Skrevet 14. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Grensene ble stengt i dag. Står på nyhetene Anonymkode: c42fe...bd2 Jammen på tide. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Bruker Skrevet 14. mars 2020 #25 Del Skrevet 14. mars 2020 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er i utlandet nå og er livredd for å ikke komme meg tilbake til norge i morgen. Kan dere være så snille og oppdatere i tråden, dersom noen vet noe? Jeg skal fly. 😮 😮 Anonymkode: f62df...94b Myndighetene oppfordrer nordmenn i utlandet om å dra heim da mange land kan stenge sine grenser på kort varsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #26 Del Skrevet 14. mars 2020 7 minutter siden, Villfisker skrev: Jammen på tide. Finner ingen informasjon om at grensene er stengt? Anonymkode: 343db...de6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #27 Del Skrevet 14. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Finner ingen informasjon om at grensene er stengt? Anonymkode: 343db...de6 De er ikke det. Russland stenger grensen mot Norge. Anonymkode: 0b9b8...788 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villfisker Skrevet 14. mars 2020 #28 Del Skrevet 14. mars 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Finner ingen informasjon om at grensene er stengt? Anonymkode: 343db...de6 Det har ikke jeg heller. Svarte på et annet innlegg. 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: De er ikke det. Russland stenger grensen mot Norge. Anonymkode: 0b9b8...788 Takk. Det er greit å vite. Utrolig irriterende at Norge er så tiltaksløse. Rett og slett flaut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #29 Del Skrevet 14. mars 2020 1 minutt siden, Villfisker skrev: Det har ikke jeg heller. Svarte på et annet innlegg. Takk. Det er greit å vite. Utrolig irriterende at Norge er så tiltaksløse. Rett og slett flaut. Det kommer. Det er derfor UD ber folk pelle seg hjem, dansk UD gjorde det samme tidlig i går før de stengte grensene i dag. Anonymkode: 0b9b8...788 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg