Flua Skrevet 14. mars 2020 #1 Skrevet 14. mars 2020 Sønnen min har putta ny finskjorte i samme pose som nye svarte sko, også har det smitta litt fra sort gummisåle til skjorta. Hva kan jeg bruke for å fjerne det? Jeg tenkte zalovann før vask, men ville høre om noen har erfaringer med noe annet.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #2 Skrevet 14. mars 2020 Bruk en helt enkel fettbasert såpebar (gjerne den du har på vaskerommet til å vaske ordentlig møkkete never med), la ligge noen minutt og gni forsiktig så glir det av. Anonymkode: 02b7c...ef3
Flua Skrevet 14. mars 2020 Forfatter #3 Skrevet 14. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Bruk en helt enkel fettbasert såpebar (gjerne den du har på vaskerommet til å vaske ordentlig møkkete never med), la ligge noen minutt og gni forsiktig så glir det av. Anonymkode: 02b7c...ef3 Jeg bruker kun flytende såpe til håndvask. Men...jeg har Sunlightsåpebar liggende, den vil kanskje gjøre nytta?
newman01 Skrevet 15. mars 2020 #4 Skrevet 15. mars 2020 Rosa Vanish? Eller den som er hvit og rosa. Det er en ganske bra flekkfjerner
Flua Skrevet 16. mars 2020 Forfatter #5 Skrevet 16. mars 2020 Jeg fikk et tips utenom her, og det funka! Jeg brukte viskelær, og rubba det rett av. Jeg trodde ikke det ville fungere, men tenkte at det skader ikke å prøve. Jaggu ble jeg overrasket. Det hører med til historien, at hun som kom på det er ei gammel lærerinne
solmåneogstjerner Skrevet 16. mars 2020 #6 Skrevet 16. mars 2020 10 timer siden, Flua skrev: Jeg fikk et tips utenom her, og det funka! Jeg brukte viskelær, og rubba det rett av. Jeg trodde ikke det ville fungere, men tenkte at det skader ikke å prøve. Jaggu ble jeg overrasket. Det hører med til historien, at hun som kom på det er ei gammel lærerinne Jeg gikk inn i tråden for å tipse om viskelær 😊 (er ikke gammel lærerinne 😂) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå