Gå til innhold

Planlegge ny date eller utsette pga corona?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis smittefaren er stor, man er permittert fra jobb, spisesteder og kinoer er stengt... Er det en naturlig grunn til å ta pause i nyoppstartet dating eller bør man møtes fordet? KAN man møtes fordet eller bør man holde seg unna folk? Hva eventuelt kan man ha som date ute når alt er stengt?

Anonymkode: 8b7cc...582

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tenker det kan være lurt å se an deg og daten. Hvis dere begge er symptomfrie, har lite kontakt med andre, og definitivt ingen i risikogruppen, kan det jo gå an å ta en øl eller en kaffe i parken. Jeg ville vært nølende med å møte noen som gikk på jobb nå, og ikke møtt noen som hadde romkamerater, barn eller bodde med familie.

Anonymkode: 8c766...07e

• Liker 2
Skrevet

Nei det er nok lurt å utsette daten ja

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke hatt en date ute, men en rusletur eller lignende? Ærlig talt, det må da gå greit. Det blir jo ikke så veldig annerledes fra å sted ved siden av noen på butikken, eller ved siden av noen i parken. Man trenger ikke omfavne hverandre hvis det er en første date.

Får være grense for hvor paranoid man skal være..

Anonymkode: 33bf1...d51

Skrevet

Jeg og han jeg kun har datet en uke kommer til å fortsette å se hverandre, vi ønsker ikke og klarer ikke la vær. 

Skrevet

Kan hende du må vente til i august😂

AnonymBruker
Skrevet

Dere kan måtte vente i noen måneder😅 Kan dere ikke gå en tur da? 

Anonymkode: 8ba3d...aa5

AnonymBruker
Skrevet

Daten min er i risikogruppen og jeg er i kontakt med mange mennesker. Jeg har sagt at det er greit for meg om vi lar være å møtes så lenge dette varer, om det så er over et halvt år til og har sagt at jeg fortsatt er interessert i å treffe han da. Noen skriver her "kan hende du må vente til august/noen måneder", men for min del tenker jeg at det er bedre at jeg får se han i live i det hele tatt, og jeg kan fint vente, men vi har kjent hverandre lenge og føler nå at følelsene er såpass etablert på grunn av det at det går helt fint. 

Anonymkode: 267b2...d2d

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Daten min er i risikogruppen og jeg er i kontakt med mange mennesker. Jeg har sagt at det er greit for meg om vi lar være å møtes så lenge dette varer, om det så er over et halvt år til og har sagt at jeg fortsatt er interessert i å treffe han da. Noen skriver her "kan hende du må vente til august/noen måneder", men for min del tenker jeg at det er bedre at jeg får se han i live i det hele tatt, og jeg kan fint vente, men vi har kjent hverandre lenge og føler nå at følelsene er såpass etablert på grunn av det at det går helt fint. 

Anonymkode: 267b2...d2d

Det var lenge! Merker jeg begynner å bli lei og rastløs etter bare denne uken jeg!

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det var lenge! Merker jeg begynner å bli lei og rastløs etter bare denne uken jeg!

Med universell isolasjon som trolig blir innført en av de første dagene, kan aldri ektefeller, samboere eller kjærester (eller andre) treffes. Dette kan vare i mange år.

Anonymkode: c45ec...183

AnonymBruker
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker said:

Med universell isolasjon som trolig blir innført en av de første dagene, kan aldri ektefeller, samboere eller kjærester (eller andre) treffes. Dette kan vare i mange år.

Anonymkode: c45ec...183

Hvordan skal man liksom unngå å treffe samboeren sin?

Anonymkode: 6b8ca...03c

• Opprett ny...