Gå til innhold

Hvor lang tid trenger en mann på badet egentlig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker 15 ‐ 30 min på badet på morgenen. Da går jeg på do, pusser tenne, dusjer og noen dager vasker jeg håret da tar det ofte lengere tid ca 30 min. Jeg tørker meg, børster håret å tar på krem i ansiktet og andre tørre steder, kler på meg og ferdig. 

Men den mannen min er ekstrem, bruker mellom 50 og 90 min på badet, noen ganger mer! Han bruker så sykt lang tid på do for han må sjekke reddet. Så dusjer han i en evighet ofte 30 min eller mer! Med temperatur fra dypet av helvete! Så fikse håret, gud! Føne og produkt, så skal skjegget stelles og gnis inn i alt av oljer og voks. 

Dette går greit på morgenen da vi ikke står opp samtidig. Og var ikke noe problem før vi fikk barn, men nå finner jeg det veldig irriterende! Jeg og barne må vente så lenge på at han skal bli ferdig! Så planene vi har blir alltid forsinket for at han ikke klarer raskt på litt, som resulterer i irritert unge! 

Gud gi meg styrke! Hvor lang tid bruker dere menn i dusjen?

Anonymkode: 93f8a...752

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bruker 5 minutter på bade om morgenen. Dusjer om kvelden. Går på do, pusser tennene, tar på linser og deodorant. Ca. 5 minutter.

Anonymkode: db57a...68e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Utrolig irriterende! Dere burde hatt to bad, men du må jo snakke med han om dette, også han lære seg å bruke kortere tid. 

Anonymkode: 3f8c2...e75

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Oj, er det virkelig mulig! Min bruker også dusje, og steller bart og skjegg med produkter men dette tar likevel ca 20 min til sammen. 

Anonymkode: a45b7...0f4

AnonymBruker
Skrevet

5 min på morgenen, ellers kan jeg bruke laaaang tid

Anonymkode: c13cb...5eb

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker 15 ‐ 30 min på badet på morgenen. Da går jeg på do, pusser tenne, dusjer og noen dager vasker jeg håret da tar det ofte lengere tid ca 30 min. Jeg tørker meg, børster håret å tar på krem i ansiktet og andre tørre steder, kler på meg og ferdig. 

Men den mannen min er ekstrem, bruker mellom 50 og 90 min på badet, noen ganger mer! Han bruker så sykt lang tid på do for han må sjekke reddet. Så dusjer han i en evighet ofte 30 min eller mer! Med temperatur fra dypet av helvete! Så fikse håret, gud! Føne og produkt, så skal skjegget stelles og gnis inn i alt av oljer og voks. 

Dette går greit på morgenen da vi ikke står opp samtidig. Og var ikke noe problem før vi fikk barn, men nå finner jeg det veldig irriterende! Jeg og barne må vente så lenge på at han skal bli ferdig! Så planene vi har blir alltid forsinket for at han ikke klarer raskt på litt, som resulterer i irritert unge! 

Gud gi meg styrke! Hvor lang tid bruker dere menn i dusjen?

En mann trenger ca 6 minutter til dusjing, barbering og tannpuss, og så kommer det 40 minutter i tillegg for å gå på do hvis man har Donaldblader liggende der.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg hadde en samboer (og småbarn), brukte jeg lang tid i badet. Mest fordi det er mitt eneste «friområde». Som introvert trenger jeg det. Men nå som jeg er alene og barna større, trenger jeg ikke det mer :)  

Anonymkode: 3d3fa...18b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, I Grosny skrev:

En mann trenger ca 6 minutter til dusjing, barbering og tannpuss, og så kommer det 40 minutter i tillegg for å gå på do hvis man har Donaldblader liggende der.

Eller mobilen 

Anonymkode: 05060...556

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Alle historier om menn som er lenge på badet som jeg har hørt om viser seg å være utroskap historier etterhvert... Da kan de skrive og sexte og snappe overkroppsbilder i dickpics uten at kjæresten vet det..

Anonymkode: 297a6...4fb

• Liker 2
Skrevet

Bruker 30-40 min fra jeg står opp til jeg forlater huset. Dette inkluderer do, dusj, frokost, tannpuss, ordne hår, skjegg og bart. 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alle historier om menn som er lenge på badet som jeg har hørt om viser seg å være utroskap historier etterhvert... Da kan de skrive og sexte og snappe overkroppsbilder i dickpics uten at kjæresten vet det..

Anonymkode: 297a6...4fb

Jeg er 100 % sikker på at dette ikke er grunnen. Kal meg gjerne naiv, men jeg vet det ikke er grunnen. 

Vi planlegger å ordne et til bad, men det er ikke det som er problemet er at jeg må vente sånn på han når vi skal noe. Og at han klager på at han er trøtt i hverdagen fordi han står opp så tidlig, fordi han trenger en evighet på badet.

Å at han bruker badet som fristed tror jeg også er usannsynlig siden han ikke er forventet å gjøre noe med barne eller i hjemmet og får være i fred på pc.

Ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min bruker 2 min i dusjen, kanskje 10 min totalt på badet om han skal barbere seg etc. 

Anonymkode: 2be07...f93

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er 100 % sikker på at dette ikke er grunnen. Kal meg gjerne naiv, men jeg vet det ikke er grunnen. 

Vi planlegger å ordne et til bad, men det er ikke det som er problemet er at jeg må vente sånn på han når vi skal noe. Og at han klager på at han er trøtt i hverdagen fordi han står opp så tidlig, fordi han trenger en evighet på badet.

Å at han bruker badet som fristed tror jeg også er usannsynlig siden han ikke er forventet å gjøre noe med barne eller i hjemmet og får være i fred på pc.

Ts

Ualminnelig forfengelig mann, kanskje? Beckhamsyndrom? 

Skrevet

Hvis han skal bruke 1,5 time på vanlig hygiene så må han vel kunne stå opp 1,5 time før dere andre for å bli ferdig, noe annet skjønner jo alle at er urimelig. Mannfolk flest bruker vel 10 min på tenner, en dusj og påkledning.  Det gjør min ihvertfall.  Jeg dusjer på kvelden og bruker ca 30 min på tenner, påkledning og sminke før jobb.

• Liker 1
Skrevet

Haha. Det er sikkert sånn veldig mange menn har det. 😅 Sånn som du har det altså  

Og nei, høres ikke veldig normalt ut å bruke så lang tid på badet. 

• Liker 1
Skrevet

5-10 minutter

vist jeg dusjer på morgenen 10-15 minutter

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...