Gå til innhold

Verst å dra på hytta eller å være hamstrer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kom igjen moralister. Hva er verst? 

Anonymkode: f5b3d...9f8

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Å hamstre. 

Hvorfor er det så vanskelig å handle normale mengder og være hjemme? Kom igjen egoister. 

Anonymkode: b03cf...e6d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hamster :pasha:

Anonymkode: aadca...019

• Liker 1
Skrevet

Begge deler! For noen tilbakestående individer vi har i dette landet, høyt utdannet mange men totalt ansvarsløse egoister! Slik går det når mange generasjoner aldri har opplevd noe motgang eller farlige situasjoner. Her stenger man ned hele samfunnet for at smitte skal kunne kontrolleres/begrenses, folk har hjemmekontor og drar på coronaferie på hytten!🤣 Vil myndighetene noe nå må de faktisk sitte inn militæret/hjemmevern og få dette under kontroll. Lag sperrekontroller inn og ut av alle store byer. Alt som ikke handler om å frakte varer og samfunnkritiske funksjoner bør stanses og bøtelegges. Det samme gjelder i butikkene. De som hamstrer som gale bør ikke få lov til dette. Stram inn og bruk makt. Om nødvendig spanskrøret på de mest bortskjemte :)  Eventuelt en tåregass granat :) 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hamstre, håper det snart kommer regler.

Anonymkode: 06a13...a16

AnonymBruker
Skrevet

De er like ille, sammen med «Jeg drar på ferie uansett» og «Det er umenneskelig å avlyse ting, så vi drar likevel!» -folket. Og ja, jeg ser på alle som «litt enkle sjeler». 

Anonymkode: 626ed...923

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

De er like ille, sammen med «Jeg drar på ferie uansett» og «Det er umenneskelig å avlyse ting, så vi drar likevel!» -folket. Og ja, jeg ser på alle som «litt enkle sjeler». 

Anonymkode: 626ed...923

Jeg er mer bekymret for økonomien, derfor støtter jeg næringslivet. 

Anonymkode: 06a13...a16

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

De som drar på hytta hamstrer jo på veien dit eller i forkant da 😂😂  Men vil kanskje si at det er de som evt kun hamstrer som er verst da disse har panikk og er mindre smarte. 

De som reiser på hytta er i flere tilfeller litt roligere og skaper ikke panikk for andre rundt seg.  

At folk sin første refleks nå er å sikre seg selv og drite i alle andre er helt merkelig. Burde ikke alle samle seg om å bidra til fellesskapet nå? Finne ut hva vi kan gjøre for å hjelpe og gjøre dette!

Anonymkode: c74db...e9f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

1) Stjele (mange har stjålet antibac den siste tiden). 

2) Feste og samles i store lag, kalle alle andre hysteriske, samtidig som man bidrar til smitte. 

3) Samle seg som sild i tønne i hyttelandsbyene 

4) Hamstre. 

Anonymkode: 145e0...2a3

• 4 måneder senere...
Skrevet

Man drar ikke på hytta i en PANDEMI 

Man hamstrer ikke i en PANDEMI 

Så like ille altså

Anonymkode: 390dc...e50

• Liker 1
Skrevet

Tror ikke vi får se hytteforbudet igjen, for å si det sånn. Tror nok regjeringen angrer på at det ble brukt energi på akkurat den saken. Det som kan skje er at man blir bedt om å begrense reising mer også innenlands igjen, men neppe hytteforbud. Hamstring kan de unngå ved å slutte å be folk ikke hamstre. Med en gang folk hører det ordet tenker de, oj, hamstrer alle andre? Da må vi også! Å si i en pressekonferanse at det er nok mat til alle, er som å si til det norske folk, løp til butikken nå!

Anonymkode: d3462...211

• Liker 4
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man drar ikke på hytta i en PANDEMI 

Man hamstrer ikke i en PANDEMI 

Så like ille altså

Anonymkode: 390dc...e50

Å dra på hytta er vel kanskje det smarteste man kan gjøre for å unngå smitte. Gitt at den ligger øde til. Så det er jo bare noe tull regjeringen kom opp med. (Og nei, jeg er ikke bitter for at jeg ikke fikk dratt på hytta, har ikke hytte selv.). 

Anonymkode: 03968...624

• Liker 10
Skrevet

Hamstre er bra, fint å være forberedt. Ser ingenting galt med å dra på hytta heller hvis det er der man har stashet sitt.

Hadde jeg bodd i leilighet hadde jeg leid den ut i januar og dratt på hytta men har god nok plass til å ha alt hjemme.

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, Iceman skrev:

Hamstre er bra, fint å være forberedt. Ser ingenting galt med å dra på hytta heller hvis det er der man har stashet sitt.

Hadde jeg bodd i leilighet hadde jeg leid den ut i januar og dratt på hytta men har god nok plass til å ha alt hjemme.

Hva er bra med å tømme butikken for nødvendige varer for de som kommer etter deg? 

• Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, Nerine_ skrev:

Hva er bra med å tømme butikken for nødvendige varer for de som kommer etter deg? 

Tømte ikke noen butikk, har personbil ikke trailer. Brukte noen uker på å handle inn det jeg trengte, begynte i januar så da var det jo ikke så mange andre som hadde fått opp øynene.

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Iceman skrev:

Tømte ikke noen butikk, har personbil ikke trailer. Brukte noen uker på å handle inn det jeg trengte, begynte i januar så da var det jo ikke så mange andre som hadde fått opp øynene.

Men når flere mennesker bestemmer seg for å hamstre byr det på problemer for andre, det så vi jo i mars. Hamstre er unødvendig, butikkene holder åpent. 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Nerine_ skrev:

Men når flere mennesker bestemmer seg for å hamstre byr det på problemer for andre, det så vi jo i mars. Hamstre er unødvendig, butikkene holder åpent. 

Er jo ikke derfor jeg hamstret. Var for å kunne unngå butikker etter smitten kom til Norge.

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, Iceman skrev:

Er jo ikke derfor jeg hamstret. Var for å kunne unngå butikker etter smitten kom til Norge.

Men veldig mange mennesker i Norge må bevege seg utenfor døra uansett, svært få har mulighet til å isolere seg hjemme 24/7. Folk må på jobb, og snart er skolen igang igjen. Å hamstre er for folk flest helt bortkastet og unødvendig. 

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Nerine_ skrev:

Men veldig mange mennesker i Norge må bevege seg utenfor døra uansett, svært få har mulighet til å isolere seg hjemme 24/7. Folk må på jobb, og snart er skolen igang igjen. Å hamstre er for folk flest helt bortkastet og unødvendig. 

Ikke bortkastet hvis man kan jobbe hjemmefra.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Iceman skrev:

Ikke bortkastet hvis man kan jobbe hjemmefra.

Da bør man heller bestille varer hjem. 

• Liker 1
  • Opprett ny...