Gå til innhold

Corona virus - my guilty pleasure

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

DISCLAIMER:

Jeg følger rådene fra myndighetene, jeg gjør mitt beste for god håndhygiene og smitteverntiltak. Jeg tar ikke offentlig transport. Og ja - jeg har besteforeldre over 80 som jeg bryr meg masse om og er bekymret for.

MEN! Er det bare meg som synes det er spennende med action i hverdagen? Jeg følger konstant med på mediabildet for å få siste nytt. På jobb er det full gass for å legge om hele bedriften til hjemmekontor og digitalt, jeg jobber mye mer enn før og må prioritere hardt. Jeg gjør mitt beste for at alle "klienter" skal bli godt ivaretatt, får god og nok informasjon, samt hyppige møter med ledelse om status og hva som er neste steg.

Som en annen tråd påpeker så føler jeg at jeg lever i en film. Jeg føler at jeg lever i historien, noe som vil bli skrevet om i ettertiden. Aldri har Norge hatt så inngripende tiltak i fredstid forteller media. Går jeg ute tenker jeg på at jeg må gå langt unna alle folk, jeg ser skeptisk på alle rundt meg og det er en spesiell stemning i gatene.

Jeg funderer på det psykologiske, sosiologiske og samfunnsmessig perspektivet, og har spennende samtaler med andre (på skype). Jeg er fascinert av hvordan dette påvirker miljøet på en positiv måte og hvordan det henger sammen med en økonomisk krise. 

Jeg kjenner til alle motargumentene, det er bare å lese andre tråden. Dette er tråden for oss som har dette som vår guilty pleasure 🙂

Anonymkode: e1d8b...791

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Opprett ny...