AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #1 Skrevet 14. mars 2020 Familie på 5 her, mannen fikk sin undersøkelse i neste uke avlyst (kontroll etter infeksjon), men min datter på 6 mnd har time dagen etter for røngten/ul og blodprøver (skal sjekke hofteledd pga kneppelyder, ikke hast) og ta blodprøver for å se om hun trenger jerntilskudd da magen hennes ikke tåler dette så godt. Kommer dette også til å bli avlyst selv om vi ikke har hørt noe? Frister lite å utsette henne for smitte, kan man selv be om å få timen utsatt pga situasjonen? Anonymkode: 9b71b...597
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #2 Skrevet 14. mars 2020 På sykehuset her blir all elektiv aktivitet avlyst. Anonymkode: 4521e...b68 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #4 Skrevet 14. mars 2020 Jeg har inntrykk av at alle prosedyrer det ikke haster med, blir avlyst på sykehuset her (Haukeland). Fylkeskommunene har f.eks stengt alle offentlige tannklinikker, og tar kun i mot helt nødvendig akuttbehandling. Rart at timen deres ikke er avlyst enda, men du kan fint avbestille den selv, tror du møter forståelse for dette. Anonymkode: 19756...210 1
petterm Skrevet 14. mars 2020 #5 Skrevet 14. mars 2020 (endret) Kan vel hende timer til barnet blir prioritert oppe i det hele. Hvis det stemmer at man må være forberedt på at smittetoppen kommer i juli så kan det bli lenge til neste mulighet, kanskje over 6 måneder. Hvis sykehuset ikke avlyser ville jeg tatt timen. Da har de vurderet at det er trygt. Endret 14. mars 2020 av petterm
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #6 Skrevet 14. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Familie på 5 her, mannen fikk sin undersøkelse i neste uke avlyst (kontroll etter infeksjon), men min datter på 6 mnd har time dagen etter for røngten/ul og blodprøver (skal sjekke hofteledd pga kneppelyder, ikke hast) og ta blodprøver for å se om hun trenger jerntilskudd da magen hennes ikke tåler dette så godt. Kommer dette også til å bli avlyst selv om vi ikke har hørt noe? Frister lite å utsette henne for smitte, kan man selv be om å få timen utsatt pga situasjonen? Anonymkode: 9b71b...597 Sannsynligvis blir det avlyst, men dere får nok beskjed. Hvis du synes det ikke haster er det bare å avlyse selv også. Ville ikke dratt til sykehus nå hvis ikke jeg måtte. Anonymkode: 47dae...a7d 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #7 Skrevet 15. mars 2020 18 hours ago, AnonymBruker said: Sannsynligvis blir det avlyst, men dere får nok beskjed. Hvis du synes det ikke haster er det bare å avlyse selv også. Ville ikke dratt til sykehus nå hvis ikke jeg måtte. Anonymkode: 47dae...a7d Ts her. Fikk sms om å huske timen, men er veldig i tvil - har ikke lyst til å dra til sykehuset. Røngten er kun for å utelukke, er ikke tegn til ubehag og legen sa slike lyder er veldig vanlige uten at noe er galt. Er heller ikke tegn til jernmangel, så igjen for å være på den sikre siden. Skal prøve å ringe igjen søndag/mandag på nr jeg fikk oppgitt men det er kanskje ikke mulig å få snakke med lege nå? Hva ville dere gjort? Anonymkode: 9b71b...597
Anbefalte innlegg