Gå til innhold

Hvilken Corona pers er du?

Corona  

65 stemmer

1. 1. Hvilken Corona person er du?

• Hamsteren/Redd/Isolerer meg
      7
    • Hoh Cares/Lever som normalt, bryr meg ikke så mye, er sosial med mange hvis jeg vil. Dette er latterlig..
      6
    • Hører på Erna/Prøver å unngå mye sosialt, er ikke redd, men bruker antibac og treffer kun noen få nære personer. (Tar hensyn)
      52

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 21. mars 2020, 02:01

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Svar helt ærlig, det er ingen som vet hvem som svarer hva.  Spennende å se hvem det er mest av.

Anonymkode: ff9fb...186

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 4
Skrevet

Hvorfor har du ikke en "bekymret, ganske isolert men hamstrer ikke"? Går an å være urolig uten at man er egoistisk og hamstrer som en gal for å overleve de neste tre årene uten å gå i butikken liksom.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Redd nok til å ha latt være å gjøre annet enn jobb, butikk og hjemme de siste ukene. Er i karantene, kan ikke handle selv og gidder ikke sende samboer for å handle mens det er tomt. Må uansett på jobb igjen når jeg er ferdig med karantene. Risikofaktorer for å dø om jeg er smittet eller blir det.

Anonymkode: 04d1c...c49

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker ikke på det med mindre jeg er på nettet. Vasker meg selvsagt på hendene og putter ikke fingrene i munnen, men dette er en vane jeg har ellers også, da jeg ikke er spesielt interessert i å få influensa-virus eller andre patogener i meg heller.

Og så kommer jeg online her eller leser feeden min på fb, og tenker åja, det var dette de holdt på med nå. Det hele virker helt surrealistisk på meg. Ikke snakker jeg med vennene mine noe særlig om det heller, da går det mest på folks merkelige oppførsel, som hamstring av dopapir(!) osv. Jeg føler jeg har havnet i la-la-land, og som om jeg ikke hadde nok av den følelsen fra før av.

Kjære Gud, la meg inkarnere på en annen klode neste gang? La det bli en gøyere og mer laid back en..

Anonymkode: b15a3...270

AnonymBruker
Skrevet

Hoh???

Anonymkode: fc923...c11

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS her! Det kan bli for mange valg hvis jeg skal gå inn i detaljer som: "Hamstret litt, men er ikke en av de værste og egoistisk"

Eller " Jeg er redd men hamstret ikke mat"

Eneste jeg kansje kunne ligget som ett alternativ er "Er i karantene"

"Hoh" 😂 jeg var trøtt når jeg lagde tråden..

Men jeg mener dere skal velge det alternativet som matcher dere best. Er du redd så velger du nr 1, uavhengig at du hamstret mat eller ikke. 

Ta det valget som passer best. Nr 1 er ikke nødvendigvis kun hamstre folk...

Anonymkode: ff9fb...186

AnonymBruker
Skrevet

Tar mine forholdsregler. Jeg frykter ikke min egen helse, men er redd for å pådra meg smitte som kan overføres til mine pasienter. 

Anonymkode: f4217...111

AnonymBruker
Skrevet

Ingen alternativer som passer. Følger alle råd med håndvask og hygiene, holder avstand til folk. Kjører stort sett bare mellom jobb og hjemme og omgåes kun de i familien. Er redd og bekymra! 

Anonymkode: adc14...5d3

Skrevet

Holder oss (barna og meg) hjemme og får mat levert på døren en dag i uka.

Er ikke redd, men tar situasjonen alvorlig og gjør mitt for å unngå smittespredning. 

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Tredje alternativ.

Gjest Alkoholist
Skrevet

Alternativ tre. Men møter omtrent ikke folk i det hele tatt nå, bare hvis jeg må. Snakker med folk i tlf. 

Skrevet

Alternativ tre.

Skrevet

En mellomting mellom første og siste spørsmål. Stemte på første, men hamstrer ikke. Minst mulig ute blant folk, kun butikk for å handle. 

• 1 måned senere...
Skrevet

4

AnonymBruker
Skrevet

Ingen av dem

Anonymkode: 6bdfb...9a4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg følger alle retningslinjer. Men innenfor det har jeg levd så normalt som mulig.

Jobbet, vært innom kontoret noen ganger, trener i naturen. 

Ute på restaurant 1-2 ganger i uka, har tatt to weekendtuerer innenlands, også med fly. Møter venner og familie med god avstand utendørs, nå også innendørs. 

Anonymkode: 839dd...1c3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingen av dem egentlig. Jeg er mye nøyere enn før ja, men jeg har aldri vært en sosial person, så akkurat den delen plager ikke meg.

Anonymkode: 06b37...2ed

• Opprett ny...