Gå til innhold

Gi meg en god grunn til å dra på fest eller familieselskap...

Anbefalte innlegg

Gjest Emmaa90
Skrevet

Halve Norge er «ut av drift», skoler, barnehager, frisører, treningssentre, basseng med flere er stengt av, alt av idretts og kultur arrangement er avlyst. Kollektivtransport er nå forbeholdt helsepersonell til/fra arbeid. Bedrifter går konkurs, mennesker blir permittert og mister nesten 40% av lønna si, helsepersonell jobber som noen helter. Alle disse tiltakene gjøres for å begrense smitte, og få kontroll over en sykdom som allerede har tatt livet av over 5400 mennesker.

Folkehelseinstituttet ber oss holde minst en meter avstand til både friske og syke personer, samt begrense kontakt med andre.

Alle disse tiltakene, alle «ofrene» som mister lønn og jobb. Alt som gjøres, vil være til liten nytte om ikke vi tar ansvar på fritiden også å følger folkehelseinstituttet sine anbefalinger. 

Så gi meg da en GOD grunn til å trosse rådene fra fhi for å dra på fest, familiesellskap eller lignende? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei

I mitt hode finnes de heller ikke

Anonymkode: 60acf...b14

• Liker 2
Gjest Emmaa90
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei

I mitt hode finnes de heller ikke

Anonymkode: 60acf...b14

Nei, ikke i mitt hode heller.

Så ønsker derfor å høre gode grunner fra de som rettferdiggjør slike valg. 

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Emmaa90 skrev:

Halve Norge er «ut av drift», skoler, barnehager, frisører, treningssentre, basseng med flere er stengt av, alt av idretts og kultur arrangement er avlyst. Kollektivtransport er nå forbeholdt helsepersonell til/fra arbeid. Bedrifter går konkurs, mennesker blir permittert og mister nesten 40% av lønna si, helsepersonell jobber som noen helter. Alle disse tiltakene gjøres for å begrense smitte, og få kontroll over en sykdom som allerede har tatt livet av over 5400 mennesker.