Gå til innhold

Kommer alle ekstroverte til å dø nå?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Naturlig evolusjon?

Tror dere at alle de superekstroverte menneskene som ikke en gang klarte av 1 dag i karantene uten å måtte samle vennegjengen på 6stykk hjemme eller dra på utested der folk er så overstadig er at de snubler og hoster om hverandre, nå kommer til å dø ut? Blir dette slutten på de ekstroverte? 

Men introvertene sitter alene hjemme med Netflix og koser seg med å ha en unnskyldning for å ikke være ute eller måtte være sosial..

Anonymkode: 143e5...e93

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ifølge kvinneguiden så blir vi nok utryddet ganske kjapt ja.

Anonymkode: aff89...ea6

AnonymBruker
Skrevet

Det er forskjell på ekstrovert og utadvendt. Det er også forskjell på innslutta og introvert!

Anonymkode: bc610...27b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ekstrovert og holder meg isolert fordet om. Mye mer krevende for meg enn for mine introverte venner som koser seg med streaming. Er deppa allerede. Tar den for fellesskapet. 

Anonymkode: 74476...adb

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ekstrovert og holder meg isolert fordet om. Mye mer krevende for meg enn for mine introverte venner som koser seg med streaming. Er deppa allerede. Tar den for fellesskapet. 

Anonymkode: 74476...adb

Takk ❤

AnonymBruker
Skrevet

Hahahah jeg lo høyt av overskriften😂😂Har nevnt dette selv tidligere i dag til samboer.

Anonymkode: bcf91...f2c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Naturlig evolusjon?

Tror dere at alle de superekstroverte menneskene som ikke en gang klarte av 1 dag i karantene uten å måtte samle vennegjengen på 6stykk hjemme eller dra på utested der folk er så overstadig er at de snubler og hoster om hverandre, nå kommer til å dø ut? Blir dette slutten på de ekstroverte? 

Men introvertene sitter alene hjemme med Netflix og koser seg med å ha en unnskyldning for å ikke være ute eller måtte være sosial..

Anonymkode: 143e5...e93

De ekstroverte kan ta butikkjobbene 😂 

Anonymkode: bcf91...f2c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Regjeringen må sette de ekstroverte til å ta drittjobbene. Tenker pipa får en annen lyd da.

Anonymkode: 64aa3...f24

• Liker 1
  • Opprett ny...