Blackman Skrevet 14. mars 2020 #1 Del Skrevet 14. mars 2020 For fire måneder siden kom jeg over en konto på Instagram som handlet om tongefetish, og så ble jeg hektet med en gang! jeg syns det er fantastisk og jeg har aldri kommet så hardt som jeg gjør når jeg ser på videoer av damer som strekker ut tungen sin. det er en stor greie har jeg funnet ut, noe som heter Ahegaeo som har med cosplay å gjøre og japansk kultur. sjekk det ut, jeg gidder ikke forklare her. poenget er at jeg aldri har hatt en fetish før og jeg føler meg litt rar. litt sneaky og dirty. jeg syns det er vanskelig å snakke med noen om det så jeg sier det her. jeg har aldri turt å si det til noen. jeg er redd for at alt skal handle om dette fremover. er det en rar fetish eller er det fler som tenner på det. jeg tenner spesielt på lange tunger og ahegao... skriver fordi jeg syns det er rart å få en så intens fetish når jeg er 40 år gammel. jeg har aldri hatt n fetish før... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blackman Skrevet 14. mars 2020 Forfatter #2 Del Skrevet 14. mars 2020 Dette er første gang jeg er her inne og jeg la merke til at det kan virke som om noen legger inne ting som er kødd... dette er sikkert litt rar post, men det er ikke kødd assa. jeg er i en fantastisk verden fordi jeg har en fetish som er awesome, men jeg tør ike si det til noen fodri jeg føler at den er så rar... men det er ikke kødd assa. jeg er glad og flau og vil ha noen svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå