Medisinsk bruker Skrevet 14. mars 2020 #1 Skrevet 14. mars 2020 Er dårlig økonomi grunn til at du ikke hamstrer? 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #2 Skrevet 14. mars 2020 jeg er student og bor i en studentby i oslo der vi bare har en liten rema 1000 butikk! det kommer godt voksne mennesker som ikke bor her med biler og tømmer hele butikken for nesten alt av matvarer slik at det nesten ikke er noe igjen for oss studenter som bor der. Studenter har vanligvis dårlig økonomi og vi kan ikke hamstre mat og handle så mye på en gang, så det er sykt egoistisk av folk som kjører hele veien hit bare for å tømme en liten rema 1000 butikk i en studentby :// Anonymkode: 06de7...ffc 18
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #3 Skrevet 14. mars 2020 Ja, men plutselig så hadde jeg fått inn 5000 på kontoen. Det var min stefar som mente at vi kunne trenge de pengene. Jeg gråt av glede og fikk handlet mat for en uke. Resten sparer jeg til neste handel. Anonymkode: 14801...3ba 13
Sharingiscaring Skrevet 14. mars 2020 #4 Skrevet 14. mars 2020 2 hours ago, Medisinsk bruker said: Er dårlig økonomi grunn til at du ikke hamstrer? Nei vi har råd til det men vi stoler på systemet og bidrar på dugnaden og viser solidaritet og oppfører oss som normalt og viser respekt for samfunnet og medmennesket så derfår trenger vi ikke og hamstre det er mat nok til alle sammen men når en hamstrer så gjør man situasjonen verre en det den er dessuten øker det sjangsen for og bli smittet når en hamstrer! 10
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #5 Skrevet 14. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja, men plutselig så hadde jeg fått inn 5000 på kontoen. Det var min stefar som mente at vi kunne trenge de pengene. Jeg gråt av glede og fikk handlet mat for en uke. Resten sparer jeg til neste handel. Anonymkode: 14801...3ba Hm, er dere en barnefamilie som ikke har 5000 til overs? Blir det ikke trangt fremover når lønn slutter å komme? Anonymkode: b2987...ab2 1