Gjest Gitte Skrevet 13. juni 2005 #1 Skrevet 13. juni 2005 ja.. hun ble 20 nå i dag. hun bor i Narvik og jeg bor på østlandet, men hun kommer hjem om en uke.. så jeg har utsatt å kjøpe burdagsgave... hun er min aller besteste venninne i hele verden (klisje?) og fyller 20.. det er jo litt spesielt, så vil kjøpe noe spesielt... har mast lenge på noe hun ønsker seg.. men hun kommer ikke på noe... noen som har noen ideer? pris... tja.. helst ikke over 1000
Gjest Virvel Skrevet 13. juni 2005 #2 Skrevet 13. juni 2005 Hvis dere er bestevenner og har kjent hverandre lenge, har dere sikkert opplevd mye sammen. Hva med å lage et album med bilder av dere og andre venner - fyll opp halvparten og skriv at fortsettelse følger eller noe sånt. :-) Eller kjøp en stor ramme og lag en collage med bilder, små dikt, morsomme historier om ting dere har gjort sammen osv. I min vennegjeng er i hvert fall sånne gaver populære, spesielt når man bor på hver sin kant av landet og ikke ser hverandre like ofte som man gjerne skulle!
Gjest Gitte Skrevet 14. juni 2005 #3 Skrevet 14. juni 2005 ja er veldig god idé, men det gjorde jeg "uheldigvis" ifjor.. hehe.. og hun har gitt meg det samme, så det er ganske oppbrukt for oss... men men.. får vel tråle byen i morgen..
Gjest anonym85 Skrevet 14. juni 2005 #4 Skrevet 14. juni 2005 hei hei! gi henne en veske med bilde av dere to på. eller kjøpt et ens farget skjørt og stryk på bilder av ting som betyr noe for henne. papiret får man kjøpt overalt.. bare å spørre etter printpapir til klær. kjempe enkelt og kjempe kult:)
Gjest Virvel Skrevet 15. juni 2005 #5 Skrevet 15. juni 2005 Gavekort på noe dere kan gjøre sammen, da? Trenger ikke å være ordentlige gavekort, du kan jo godt lage noen selv. Hyttetur eller noe...?
Gjest lillelou Skrevet 15. juni 2005 #6 Skrevet 15. juni 2005 Hvis dere er bestevenner og har kjent hverandre lenge' date=' har dere sikkert opplevd mye sammen. Hva med å lage et album med bilder av dere og andre venner - fyll opp halvparten og skriv at fortsettelse følger eller noe sånt. :-) Eller kjøp en stor ramme og lag en collage med bilder, små dikt, morsomme historier om ting dere har gjort sammen osv. I min vennegjeng er i hvert fall sånne gaver populære, spesielt når man bor på hver sin kant av landet og ikke ser hverandre like ofte som man gjerne skulle![/quote'] Jeg fikk et slikt album av min venninne til bursdagen min i fjor, og det var både overaskende og fantastisk gøy. Kikker i det rett som jeg er, og tenker på det fine vennskapet vårt :-)
kula Skrevet 15. juni 2005 #7 Skrevet 15. juni 2005 papiret får man kjøpt overalt.. bare å spørre etter printpapir til klær. kjempe enkelt og kjempe kult:) noen som vet hvor?? typen min blir 18 nå snart å høres jo ut som super ide
Gjest Virvel Skrevet 17. juni 2005 #8 Skrevet 17. juni 2005 Fotobutikker har det garantert, men jeg har også sett det i litt større bokhandler og hobbybutikker.
Gjest Gitte Skrevet 17. juni 2005 #9 Skrevet 17. juni 2005 hmm.... orket ikke være mer kreativ nå.. hun ønsket seg et armbånd, så nå har jeg kjøpt.. syns det var utrolig fint, og kosta rundt 1000 kr. driver med scrapbooking så har laget kort selv, eller.. en liten "kortbok" med bilder, minner, billetter, sangtekster etc som vi har felles minner fra.. tror det blir fint jeg gleder meg til søndag kl 23 på gardermoen.. da kommer hu hjem :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå