solsnartsommer Skrevet 13. mars 2020 #1 Del Skrevet 13. mars 2020 At mennesker kan være rimelig bedritne er langt fra noe nytt, men trenger én enkeltperson virkelig 20 flasker kun til seg selv? Enkelte egoistiske mener nok det, og vi ser egoismen råde ekstra godt i tiden vi er i nå. Jeg skjønner det virkelig ikke. Det virker som folk ikke evner å bruke tenkeverktøyet når det gjelder antibac. Det er til alternativ håndvask når såpe ikke er tilgjengelig! Det kan selvfølgelig være greit å ha, men jeg merker jeg blir oppgitt når jeg ser en flaske antibac som koster 50-80 kroner blir lagt ut for 800+ på finn.no. Jeg synes det er utrolig trist å se folk kun tenke på seg selv i disse tidene.. Overraskende er det ikke, bare skikkelig trist å se hva slags samfunn vi lever i. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #2 Del Skrevet 13. mars 2020 Rapporter det til Finn.no. De sletter alle slike salgsannonser nettopp pga at folk ikke skal spekulere i helsekriser. Anonymkode: 3de49...9fe 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #3 Del Skrevet 13. mars 2020 Slike som dette? 30 ml for 500 kroner er helt insane.. Merker jeg skammer meg dypt over mine såkalte "medmennesker" Anonymkode: 6b767...836 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #4 Del Skrevet 13. mars 2020 Bare å rapportere. https://hjelpesenter.finn.no/hc/no/articles/360012498859-FINN-tillater-ikke-salg-av-produkter-som-forbindes-med-Corona-viruset Anonymkode: 9b8ed...152 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #5 Del Skrevet 13. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Slike som dette? 30 ml for 500 kroner er helt insane.. Merker jeg skammer meg dypt over mine såkalte "medmennesker" Anonymkode: 6b767...836 Det der virker jo ikke engang. Det må være minst 60 prosent alkohol, helst 70. Anonymkode: 0fde3...017 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharingiscaring Skrevet 13. mars 2020 #6 Del Skrevet 13. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Slike som dette? 30 ml for 500 kroner er helt insane.. Merker jeg skammer meg dypt over mine såkalte "medmennesker" Anonymkode: 6b767...836 Du bør rapportere annonsen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #7 Del Skrevet 13. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slike som dette? 30 ml for 500 kroner er helt insane.. Merker jeg skammer meg dypt over mine såkalte "medmennesker" Anonymkode: 6b767...836 Den annonsen der må jo være slettet, finner den ikke på Finn.no. Anonymkode: 3de49...9fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #8 Del Skrevet 14. mars 2020 Er det noen her som er inne på finn.no. og kan ta en kikk på profilen til denne NoraG? I desember hadde hun en annonse for en selskapskjole - og i februar en telefonholder; først bodde hun i Drammen, nå i Oslo. Noen som har lyst til å forsøke seg som detektiv ...? Selger man antibac til blodpriser i en krisesituasjon, burde dette kanskje etterforskes nærmere. Anonymkode: a53ad...cc1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #9 Del Skrevet 14. mars 2020 33 minutter siden, AnonymBruker said: Er det noen her som er inne på finn.no. og kan ta en kikk på profilen til denne NoraG? I desember hadde hun en annonse for en selskapskjole - og i februar en telefonholder; først bodde hun i Drammen, nå i Oslo. Noen som har lyst til å forsøke seg som detektiv ...? Selger man antibac til blodpriser i en krisesituasjon, burde dette kanskje etterforskes nærmere. Anonymkode: a53ad...cc1 Er nok samme person med flere kontoer. Har sett flere i min by som opererer med opp til 3 ulike kontoer. Disse kjøper billige møbler og henter gratis møbler og selger regelrett skrot til grovpriser. Jeg rapporterte det engang, og da sa Finn at det var ikke ulovlig med flere kontoer. Er riktignok ca 4 år siden nå så mulig de har endra på det. Hva folk skal med flere kontoer er uforståelig, Det er mulig å kontakte finn kundesenter, ta screenshot av brukernavnene og annonsene, og sene det til finn som dokumentasjon. Så får finn sjekke opp i dette. Annonsa er borte, så er mulig finn har henne under oppsikt. Jeg rapporterte også flere slike for noen dager siden og dagen etter kom det oppslag i mediene om at Finn stoppet slike annonser. Jeg har også rapportert andre brukere på finn pga oppførsel og lignende, og da har finn sagt at de ville følge med på vedkommende i fremtiden og mulig sperre disse. Ulempa med finn er at det fortsatt er mulig å ha finn konto uten å verifisere seg. Hadde de krevd full verifisering ville man kanskje blitt kvitt noen av disse. Anonymkode: 3c01e...ee8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaybird Skrevet 14. mars 2020 #10 Del Skrevet 14. mars 2020 (endret) Finn.no har gått aktivt inn for å slette annonser med antibac og munnbind. Og tips - det er langt ifra like skånsomt som antibac mtp. fuktighet og lignende, men bruk rødsprit! Det er stadig vekk å få kjøpt både her og der, som Biltema og lignende butikker. Med en fuktighetskrem, og/eller, en såpevask etterpå (helst begge deler), er det ikke så ille for huden. Og det dreper bakterier og virus på en effektiv måte. Endret 14. mars 2020 av Jaybird Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #11 Del Skrevet 14. mars 2020 Problemet her er at når fjerning av annonser er eneste "straff", kommer dette til å vedvare. Det blir som å fortelle en bankraner at han er slem gutt, og ikke må rane banken igjen. Jeg aksepterer at ikke vil være enige, men etter min mening ville en digital gapestokk vært et mer avskrekkende alternativ. Ulempen med gapestokk er at dette kunne misbrukes av folk som la ut annonser i andres navn, for å få vedkommende stemplet som en grådig svartebørshai. Men er en annonse ekte, ser jeg ingen betenkeligheter med dette; når man virkelig er så grådig, bør man også ta konsekvensene av handlingene sine. Anonymkode: a53ad...cc1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 14. mars 2020 #12 Del Skrevet 14. mars 2020 (endret) Hæ? Gjør folk det? Endret 5. oktober 2022 av Tvillingsjel 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #13 Del Skrevet 14. mars 2020 Just now, AnonymBruker said: Problemet her er at når fjerning av annonser er eneste "straff", kommer dette til å vedvare. Det blir som å fortelle en bankraner at han er slem gutt, og ikke må rane banken igjen. Jeg aksepterer at ikke vil være enige, men etter min mening ville en digital gapestokk vært et mer avskrekkende alternativ. Ulempen med gapestokk er at dette kunne misbrukes av folk som la ut annonser i andres navn, for å få vedkommende stemplet som en grådig svartebørshai. Men er en annonse ekte, ser jeg ingen betenkeligheter med dette; når man virkelig er så grådig, bør man også ta konsekvensene av handlingene sine. Anonymkode: a53ad...cc1 Jeg elsker semikolon. Er for øvrig enig med deg, men synes vi alle bør være forsiktige med "folkejustis". Anonymkode: 62be3...773 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #14 Del Skrevet 14. mars 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Er det noen her som er inne på finn.no. og kan ta en kikk på profilen til denne NoraG? I desember hadde hun en annonse for en selskapskjole - og i februar en telefonholder; først bodde hun i Drammen, nå i Oslo. Noen som har lyst til å forsøke seg som detektiv ...? Selger man antibac til blodpriser i en krisesituasjon, burde dette kanskje etterforskes nærmere. Anonymkode: a53ad...cc1 Hun har ingen aktive annonser.. Anonymkode: 7a41a...3e7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #15 Del Skrevet 14. mars 2020 16 minutter siden, AnonymBruker said: Hun har ingen aktive annonser.. Anonymkode: 7a41a...3e7 Søk på Google: site:finn.no "norag" Anonymkode: a53ad...cc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg