Gjest fast bruker ikke innl. Skrevet 13. juni 2005 #1 Skrevet 13. juni 2005 Jeg er fast bruker her på KG Jeg logger normalt inn når jeg skriver her på KG. Jeg er ikke innlogget nå her på KG nå. Hvem er jeg?
Mrs. K Skrevet 13. juni 2005 #2 Skrevet 13. juni 2005 Tja... Hva er din status her på KG? Har du avatar? Når registrerte du deg? Har du dagbok? Egentlig kan du jo være alle unntatt Trille.
Gjest fast bruker ikke innl. Skrevet 13. juni 2005 #3 Skrevet 13. juni 2005 Tja... Hva er din status her på KG? Har du avatar? Når registrerte du deg? Har du dagbok? Egentlig kan du jo være alle unntatt Trille. Eh.. :klø: Spørsmål 1 er jeg nødt til å logge inn for å finne ut av selv Vet ikke? Javisst har jeg avataaaar! Eh.. I feb. mener jeg? Og javisst har jeg dagbok!!
Gjest fast bruker ikke innl. Skrevet 13. juni 2005 #5 Skrevet 13. juni 2005 nei nei nei! Feil. Jøsses, dette burde da ikke være så vanskelig??
Mrs. K Skrevet 13. juni 2005 #6 Skrevet 13. juni 2005 Jøsses, dette burde da ikke være så vanskelig?? Fighter? "Kjenner" jeg deg?
Gjest fast bruker ikke innl. Skrevet 13. juni 2005 #8 Skrevet 13. juni 2005 Nei nei nei nei nei Fight! Nei nei :-) Kjenner meg? Jeg får da inderlig håpe det ellers blir jeg dypt såret og skiiiiiiiiiiikkelig lei meg! neida
Gjest fast bruker ikke innl. Skrevet 13. juni 2005 #9 Skrevet 13. juni 2005 :o Meg? Jeg er da innlogget. Ja! Fight er da innlogget!! :-)
Gjest fast bruker ikke innl. Skrevet 13. juni 2005 #10 Skrevet 13. juni 2005 Nei, nei - så er jeg et mysterium da
Mrs. K Skrevet 13. juni 2005 #11 Skrevet 13. juni 2005 :klø: Er det virkelig bare meg som gjetter her? Jeg "kjenner" ikke sååå mange her. hannen og Fighter er det ikke, sixx har ikke avatar, du skiver ikke som Blondinen og bruker for få smileys. Væren kanskje? LilleMy? Kjemper du om Ordet med meg? Har du vært på Byggeplassen Det er mulig å være innlogget mellom slagene her
Mrs. K Skrevet 13. juni 2005 #12 Skrevet 13. juni 2005 Nei, glem forslagene mine. De brukere har vært her lengere enn fra februar. Nå må du komme med hints!
Gjest fakst bruker ikke innl. Skrevet 13. juni 2005 #13 Skrevet 13. juni 2005 :klø: Er det virkelig bare meg som gjetter her? Jeg "kjenner" ikke sååå mange her. hannen og Fighter er det ikke, sixx har ikke avatar, du skiver ikke som Blondinen og bruker for få smileys. Væren kanskje? LilleMy? Kjemper du om Ordet med meg? Har du vært på Byggeplassen Det er mulig å være innlogget mellom slagene her Nei, du 'kjenner' meg ikke (men det er i så måte din egen feil!) Jeg kjemper aldri om 'Ordet' Byggeplassen har jeg ikke vært på :-?
Gjest fast bruker ikke innl. Skrevet 13. juni 2005 #14 Skrevet 13. juni 2005 Nei, glem forslagene mine. De brukere har vært her lengere enn fra februar. Nå må du komme med hints! JA!
Gjest Anonymous Skrevet 13. juni 2005 #16 Skrevet 13. juni 2005 KAFKA? :o :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: HVA I ALL VERDEN AVSLØRTE MEG?????
Mrs. K Skrevet 13. juni 2005 #17 Skrevet 13. juni 2005 Dette avslørte deg. (men det er i så måte din egen feil!) Nei, vi "kjenner" ikke hverandre, men jeg har lest en del av det du har skrevet. Du skriver bra og har fine tanker. Hilsen Trille, helt utmattet
Gjest Anonymous Skrevet 13. juni 2005 #18 Skrevet 13. juni 2005 Dette avslørte deg. Nei, vi "kjenner" ikke hverandre, men jeg har lest en del av det du har skrevet. Du skriver bra og har fine tanker. Hilsen Trille, helt utmattet Var det DET som avslørte meg?????? Hvordan da??? :-?
Mrs. K Skrevet 13. juni 2005 #19 Skrevet 13. juni 2005 Som så mange andre her inne har du en egen skrivemåte Min f.eks er litt dansk.
Gjest Anonymous Skrevet 13. juni 2005 #20 Skrevet 13. juni 2005 Som så mange andre her inne har du en egen skrivemåte Min f.eks er litt dansk. min pleide å være det den også! Etter en stund i danmark ble jeg forferdelig dårlig på rettskrivning. Er det ennå merker jeg. Mangler en bokstav her, og legger til en der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå