Gå til innhold

Litt humor i disse korona-tider

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

On 4/15/2020 at 11:50 PM, AnonymBruker said:

FB_IMG_1586534261733.jpg.8f411c3bfed9db87bb3c61e65cf6b5cb.jpg

Anonymkode: 146f0...4cd

Jeg kan si så mye som at det ville vært mer kjøtt der.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, T-Rex skrev:

Jeg kan si så mye som at det ville vært mer kjøtt der.

Stusset mest på Bosch som matvareleverandør.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kulturminister orienterer om 17. mai. Her ser vi resultatet av at alle frisørsalonger er stengt......

cmA4twGfIt6kKmFmktdY9Ax9JubNp3YC_MiH3I4s

Anonymkode: 4a6cb...ae5

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

AnonymBruker

Satire som tar for seg viruset sett gjennom et barns øyne: http://www.brian.no/?x=entry:entry200419-221930

Her er et lite utdrag:

La oss leke virus, foreslo Line. Slik som de voksne. Vi var enige. Virus er gøy. Men noen måtte være dum svenske, og det var Hanne, som er barnslig fordi hun bare er fire år. Hva gjør en dum svenske, spurte Hanne. Line som hadde hørt de voksne snakke om dumme svensker, forklarte at hun skulle leve som normalt og kysse og klemme bamsene. Så du smitter dem med viruset og så dør de og kommer til elvete der de skal brenne i evigheten sild.

Hanne begynte å gråte. Jammen, bamser er så søte og jeg vil ikke at de skal brenne i masse sild fordi sild smaker vondt. Det må du, sa Line, for det sier bestemor og det er det dumme svensker gjør. Jeg vil ikke, gråt Line. Du er dum som en salamipølse. Og kosebamsen din er brun som en eger, sa Line. Og barbiedukka di ser ut som en ore, ropte Hanne og viste tunga, så lugget Line Hanne og Hanne prøvde å spise fingeren til Line, og så begynte de å slåss.

Etterpå, da de var blitt venner igjen, kom Lillebror og spurte om han kunne være med å leke. Voksne er innmari dumme, men Lillebror er enda dummere. Da må du være dum svenske, sa Line. Lillebror ville ikke, men vi fortalte ham at hvis han ikke var dum svenske, skulle vi leke Begravelse og grave ham ned i hagen der han skulle ligge i tusen år. Det syntes Lillebror var altfor lenge, så han ble dum svenske og begynte å klemme bamsene for å smitte dem.

Anonymkode: 4cfec...e80

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...