Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kva er dokkas tankar om prøving no?

Eg går på provera no og skal egentlig ta ei runde med letrozol denne syklusen, men eg reknar ikkje med at eg får komme inn på ultralyd som planlagt. 

Har dokke tenkt å hoppe over prøving denne syklusen eller køyrer dokke på som normalt?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var hos gyn igår for en vanlig kontroll da vi har vært prøvere i 10 mnd og ville sjekket om alt ser greit ut.

Jeg ble da anbefalt å vente med å prøve å bli gravid. Ihvertfall frem til mai.

Anonymkode: 35af2...d60

Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg var hos gyn igår for en vanlig kontroll da vi har vært prøvere i 10 mnd og ville sjekket om alt ser greit ut.

Jeg ble da anbefalt å vente med å prøve å bli gravid. Ihvertfall frem til mai.

Anonymkode: 35af2...d60

Jaokei, kanskje eg burde gjør det samme😊

AnonymBruker
Skrevet

Vi prøver som vanlig. Har ikke bestemt meg for å ta letrozol (har aldri vært inne til kontroll i syklusene jeg har brukt det) eller vente med den siste runden jeg har av det. 

Anonymkode: db6dd...115

AnonymBruker
Skrevet

Skulle akkurat til å skrive en tråd om dette!

Jeg er veldig usikker, skulle egentlig starte prøvingen fra neste syklus..

Ønsker gjerne å høre andres tanker

Anonymkode: 90604...220

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er prøver og venter spent på om mensen dukker opp denne måneden. 

Dersom jeg ikke blir gravid kommer jeg til å utsette prøvingen inntil videre. Jeg blir veldig lett bekymret, og ønsker ikke å være gravid samtidig som jeg bekymrer meg for alt som kan gå galt.

Jeg tenker på om corona kan gi eventuelle bivirkninger til foster, om den nyfødte blir smittet og dør, om sykehuset er underbemannet når jeg skal føde, om privatøkonomien vår blir påvirket, at jeg som gravid blir syk og dør. Som sagt, jeg er en veldig bekymret person (når jeg ikke har kontroll over situasjonen).

Anonymkode: a3db7...826

AnonymBruker
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er prøver og venter spent på om mensen dukker opp denne måneden. 

Dersom jeg ikke blir gravid kommer jeg til å utsette prøvingen inntil videre. Jeg blir veldig lett bekymret, og ønsker ikke å være gravid samtidig som jeg bekymrer meg for alt som kan gå galt.

Jeg tenker på om corona kan gi eventuelle bivirkninger til foster, om den nyfødte blir smittet og dør, om sykehuset er underbemannet når jeg skal føde, om privatøkonomien vår blir påvirket, at jeg som gravid blir syk og dør. Som sagt, jeg er en veldig bekymret person (når jeg ikke har kontroll over situasjonen).

Anonymkode: a3db7...826

Synes ikke du virker overdrevent bekymret. Dette er en smart tankegang! Har de samme tankene angående prøvingen vi også. Kan være lurt å vente og se det an litt, ihvertfall. :) 

Anonymkode: ba406...7a1

• Opprett ny...