Gå til innhold

Når tror dere man kan reise utenlads igjen? Ble en av de som Biri hjembyen :(

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Synd jeg ikke hadde gifta meg i Tyrkia og evt blitt muslim. Vil heller bli isolert der enn å måtte leve her i kjedelige Norge med null innhold og se de samme folka som mobbet meg. Typisk min flaks. I det jeg finner ut at reising er det jeg vil så er selvfølgelig dette den største synden man kan gjøre. Hvorfor hørte ikke folk litt etter før? Jeg sa allerede i tenårene at folk kastet for mye, sorterte ikke søppela, alltid nye klær, brukte ikke opp forbruksvarene....da var jeg bare hysterisk. Men sauene våknet når skaden var stor, og nå må jeg rette meg etter dem også. 

Anonymkode: 2850c...d44

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke at jeg skjønte så mye av dette, men hva hindrer deg i å flytte ett annet sted?? Du har vel ikke grodd fast i bakken? Er bare pakke sakene sine og flytte dit en ønsker det, når tilstandene roer seg igjen.

Anonymkode: e3906...29a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke at jeg skjønte så mye av dette, men hva hindrer deg i å flytte ett annet sted?? Du har vel ikke grodd fast i bakken? Er bare pakke sakene sine og flytte dit en ønsker det, når tilstandene roer seg igjen.

Anonymkode: e3906...29a

Man må h økonomi, noe å leve av dit man skal med mindre man er så rik at man kan gjøre hva man vil.

Skulle på jobbintervju men alt er satt ut. Så blir det vel et liv i Norge intil videre -_-

AnonymBruker
Skrevet

Huffhuff. Så grusomt synd på deg, for at du må bo i Norge inntil videre. Du, offeret. Fælt du har det. Alle burde ta hensyn til deg, og bare forstå at du har rett.

🤨

Anonymkode: 6f246...1b8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg husker alle de andre trådene dine. Du har en helt enorm offermentalitet og du har behov for å heve deg over andre. Du brukte jo vanvittig med tid på å løsrive deg hvis du først nå hadde bestemt deg for å reise - du har snakket om dette i evigheter. Du har latt din mors tanker og alle andre rundt deg holde deg tilbake i lang tid, men nå skulle du endelig ut å reise? Så passende at det er en så god unnskyldning til å bli værende da. Ingenting er bedre enn å slippe å ta sjanser men å kunne klandre andre enn seg selv for det :) 

Anonymkode: d076b...ca1

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Stakkars deg. Hadde alt bare vært bedre så hadde du hatt det bedre som muslim.

Anonymkode: 23e20...524

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg husker alle de andre trådene dine. Du har en helt enorm offermentalitet og du har behov for å heve deg over andre. Du brukte jo vanvittig med tid på å løsrive deg hvis du først nå hadde bestemt deg for å reise - du har snakket om dette i evigheter. Du har latt din mors tanker og alle andre rundt deg holde deg tilbake i lang tid, men nå skulle du endelig ut å reise? Så passende at det er en så god unnskyldning til å bli værende da. Ingenting er bedre enn å slippe å ta sjanser men å kunne klandre andre enn seg selv for det :) 

Men tar jeg sjanser hater alle det 😛 

AnonymBruker
Skrevet

Bor du på Biri?

Anonymkode: cfe9d...c85

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bor du på Biri?

Hvis jeg sier «ja» , mistenker du noen da? 😛

AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bor du på Biri?

Men nei, det skulle stå «ble i»

AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil ikke dra nå. Det er hensynsløst. Men nå går vi tilbake til rollen vi hadde som unge. Det viste seg allerede da. Og det var sikkert mening med alt jeg var her. Andre er så heldige å være i utlandet med sine kjærester og det var liksom en mening de treftes. Jeg er på det tryggeste stedet jeg kunne vært. Og må sikkert lete blandt de mennene som er her.... 

AnonymBruker
Skrevet
On 3/13/2020 at 10:58 PM, AnonymBruker said:

Man må h økonomi, noe å leve av dit man skal med mindre man er så rik at man kan gjøre hva man vil.

Skulle på jobbintervju men alt er satt ut. Så blir det vel et liv i Norge intil videre -_-

Satt ut eller utsatt? 

Anonymkode: f1458...5fc

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Satt ut eller utsatt? 

Anonymkode: f1458...5fc

Utsatt. 

• Opprett ny...