Gå til innhold

Stenging av andre typer butikker

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Når tror dere evt kjøpesentre og butikker utenom dagligvarebutikker stenger?
Eller tror dere ikke det vil skje?

Anonymkode: 7ebea...90c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kan ikke forstå hvorfor klesbutikker, iallefall alle da, skal holde åpent? Eller sminkebutikker og sånne ting..  hvis man blir rådet til å holde barna sine hjemme og kun leke ute med 1-2 andre i kort tid så hva skal man med sminkebutikker da liksom 😅

Anonymkode: 8bf27...d12

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Håper det skjer. En del dagligvarebutikker har begynt med utkjøring av dagligvarer til de i karantene og risikiogruppe som ikke bør gå i butikk.

Anonymkode: 12be9...bdb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan ikke forstå hvorfor klesbutikker, iallefall alle da, skal holde åpent? Eller sminkebutikker og sånne ting..  hvis man blir rådet til å holde barna sine hjemme og kun leke ute med 1-2 andre i kort tid så hva skal man med sminkebutikker da liksom 😅

Fordi de er nødt til å prøve å tjene pe her nok til husleia, er nok dessverre årsaken for mange, ihvertfall små selvstendige bedrifter. 

De store kjedene får vel ikke lov 😕

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Håper de stenger andre butikker også, men er vel penger som er grunnen til de ikke gjør det. 😖

Anonymkode: 6b5ef...080

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skjønner selvsagt det med penger, det jeg mener er at myndighetene rett og slett stenger dem ned. Bedriftene kan dessverre ikke bestemme seg for dette selv av økonomiske grunner. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når tror dere evt kjøpesentre og butikker utenom dagligvarebutikker stenger?
Eller tror dere ikke det vil skje?

Anonymkode: 7ebea...90c

Fikk beskjed på sms at banken min ble stengt for personbehandling på ubestemt tid. Begrunnelsen var en viktig institusjon i samfunnet. Stiller meg undrende til om de har tenkt å åpne igjen med den utviklingen de har hatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner selvsagt det med penger, det jeg mener er at myndighetene rett og slett stenger dem ned. Bedriftene kan dessverre ikke bestemme seg for dette selv av økonomiske grunner. 

Ja, men tenker det kommer til å påvirke myndighetene økonomisk om de stenger alle butikker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Just now, AnonymBruker said:

Ja, men tenker det kommer til å påvirke myndighetene økonomisk om de stenger alle butikker. 

Blir mye verre om halve norges befolkning plutselig stryker med. For å sette det på spissen.

Anonymkode: 9288e...02a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...