FunnyBoy123 Skrevet 13. mars 2020 #1 Del Skrevet 13. mars 2020 Vil eksamen til våren mest sannsynlig bli avlyst? Da mener jeg både privatist og vgs. Går realfag VG3. Også lurer jeg på hvor lenge vi nordmenn må sitte i husene våre, og når dette viruset vil forsvinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 13. mars 2020 #2 Del Skrevet 13. mars 2020 Tviler på at eksamen blir avlyst. Utsatt kanskje. Det er jo enda omlag to måneder igjen til de fleste eksamener i videregående. Vi kan jo korte litt ned på sommerferien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stoltskeiv Skrevet 13. mars 2020 #3 Del Skrevet 13. mars 2020 Blir nok ikke avlyst, men kanskje utsatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #4 Del Skrevet 15. mars 2020 Forhåpentligvis vil eksamen være kjappere overstått og mindre ille enn viruset! Sorry, jeg bare MÅTTE påpeke at «i forhold til» egentlig betyr «sammenlignet med».) Men seriøst, jeg er bekymret selv, jeg er privatist nå i mai, og ser for meg det verste. Hvordan skal de klare å arrangere eksamen under slike forhold? Anonymkode: 76067...d8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #5 Del Skrevet 15. mars 2020 Siden helsemyndighetene estimerer (Viktig å presisere at det er et estimat, og ikke en fasit) med en smittetopp i mai-august har jeg som privatist begynt å innse at jeg tror at de i beste fall blir utsatt til høsten. I starten hadde jeg en forhåpning om at eksamener ville bli gjennomført, men har liten tro på det nå. Jeg håper jeg tar feil - er jo mange som ikke vil kunne søke den utdanningen de hadde tenkt seg til høsten, og det vil jo mest sannsynlig også påvirke karaktersnittet da kraftig i form av at det vil senkes over hele fjøla siden mange i ordinærkvote ikke får forbedret karakterene sine. Dette er riktignok bare de tankene jeg har gjort meg opp, og må derfor også leses som nettopp dette. Tror kanskje det også er en del som tenker det samme? Men vi får krysse fingrene og ha et lite håp, men tror som sagt det er mest realistisk å forvente utsettelse og heller bli positivt overrasket hvis de gjennomføres. Anonymkode: 346ef...339 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #6 Del Skrevet 15. mars 2020 de skal prøve å utføre digitale hjemme-eksamener tror jeg Anonymkode: 1b131...b77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg