PurpleRain Skrevet 13. mars 2020 #1 Del Skrevet 13. mars 2020 Kysser dere samboeren/kjæresten/den bedre halvdelen deres? Klemmer du barna dine? Klemmer du venner og familie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #2 Del Skrevet 13. mars 2020 Jeg kysser ikke mannen. Han er i risikogruppen og jeg jobber på sykehus. Men vi klemmer da, hele familien. Anonymkode: 9078a...994 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #3 Del Skrevet 13. mars 2020 Kysser mannen, klemmer barnet, men ingen andre. Ingen form for fysisk kontakt med noen andre. Anonymkode: 09e4d...be0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
atropos Skrevet 13. mars 2020 #4 Del Skrevet 13. mars 2020 Kysser mannen og klemmer ungene. Ingen andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #5 Del Skrevet 13. mars 2020 Kysser ungen min. Jeg er enslig. Unngår å klemme foreldrene mine, min mor jobber på sykehjem. Nærkontakt med de i huset ditt er uungåelig. Jeg klarer ikke å si nei når 2 åringen min kommer å sier «mamma kose». Da får jeg nuss og klem. Unngår nærkontakt med alle andre rundt meg. Vinker og sier hei istedenfor når jeg møter folk jeg kjenner. Er i arbeid og jobber i butikk. Prøver å holde god avstand til kundene mine og gir ikke varer/penger i hendene deres. Anonymkode: 0a9d3...319 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #6 Del Skrevet 14. mars 2020 Kysser på ff, unngår alle andre. Begge har redusert sosial omgang utenom jobb. Anonymkode: 24b08...c11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #7 Del Skrevet 14. mars 2020 Nærkontakt mellom oss fire som bor under samme tak, vi er midt i en annen krise nå også som tilsier at vi har behov for gode klemmer og nærhet. Anonymkode: a4f59...2f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg