AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #1 Skrevet 13. mars 2020 Æ er i forhold med ei fin og hyggelig jente og d funker helt fin . Men noen ganger føler at hun er lesbisk og hadde en gorhold med ei annen jente for vi bli kjent. Har spurt henne flere ganger og ho nektet det. æ vett ikke hvordan kan vite . Litt råd følk Anonymkode: f1763...c28
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #2 Skrevet 13. mars 2020 Hadde hun giddi å være sammen med deg om hun var lesbisk da? Liker hun å ha sex med deg? Det er jo mye mulig at hun er bifil, man må ikke være enten eller. Anonymkode: 5ec19...a3b 2
bava Skrevet 13. mars 2020 #3 Skrevet 13. mars 2020 (endret) 4 hours ago, AnonymBruker said: Hadde hun giddi å være sammen med deg om hun var lesbisk da? Liker hun å ha sex med deg? Det er jo mye mulig at hun er bifil, man må ikke være enten eller. Anonymkode: 5ec19...a3b Ja vi har det veldig godt nårr det gjelder sex og sånn. Bare tviler jeg . Kanskje du har rett også Endret 14. mars 2020 av bava
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #4 Skrevet 13. mars 2020 Hvis du visste hun var lesbiak tviler jeg sterkt på at hun ville vert sammen med en fyr. Dette er ikke Russland, hun kan jo fritt date hvem hun vil. 😊 Anonymkode: 5ec19...a3b 1
Stoltskeiv Skrevet 13. mars 2020 #5 Skrevet 13. mars 2020 Det er ikke legningen som skal definere. Så lenge dere trives som par, så er vel det godt nok? 1
Gjest Alkoholist Skrevet 13. mars 2020 #6 Skrevet 13. mars 2020 19 minutter siden, gladjenta96 skrev: Det er ikke legningen som skal definere. Så lenge dere trives som par, så er vel det godt nok? 👆👍
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #7 Skrevet 13. mars 2020 21 minutter siden, gladjenta96 skrev: Det er ikke legningen som skal definere. Så lenge dere trives som par, så er vel det godt nok? Dette gir ingen mening. Ville du vert sammen med en homofil fyr om du hadde det fint med han? Anonymkode: 5ec19...a3b 1
bava Skrevet 14. mars 2020 #8 Skrevet 14. mars 2020 Er ikke enig . Å være i tvil er ganske vanskelig.
bava Skrevet 14. mars 2020 #9 Skrevet 14. mars 2020 3 hours ago, gladjenta96 said: Det er ikke legningen som skal definere. Så lenge dere trives som par, så er vel det godt nok? Å være i tvil med sånn ting er vanske vanskelig
bava Skrevet 14. mars 2020 #10 Skrevet 14. mars 2020 4 hours ago, AnonymBruker said: Hvis du visste hun var lesbiak tviler jeg sterkt på at hun ville vert sammen med en fyr. Dette er ikke Russland, hun kan jo fritt date hvem hun vil. 😊 Anonymkode: 5ec19...a3b Har ei venninne som hadde ei forhold med mann og etter at de bli skilt så oppdaget at ho e lesbisk og i et forhold med ei jente. Det er uforståelig😏.
Stoltskeiv Skrevet 14. mars 2020 #11 Skrevet 14. mars 2020 9 timer siden, bava skrev: Å være i tvil med sånn ting er vanske vanskelig I know. Been there done that, men fant ut senere at det til syvende sist ikke spiller så mye rolle. Legning er bare noe man legger på seg selv for at de andre i samfunnet skal kunne forstå oss bedre. Når man finner ut av det, så kan også det skape uro fordi man begynner bare å tenke på masse andre ting. Så fant ut at legning skal ikke bestemme hvem jeg er, men jeg har sagt til de rundt meg at jeg liker jenter og er per i dag som definisjon som lesbisk, men jeg bruker ikke egentlig ikke ordet lesbisk for da føler jeg at jeg får et forklaringsproblem om legningen skulle endre seg. Noe den såklart gjør gjennom livet.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #12 Skrevet 14. mars 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Æ er i forhold med ei fin og hyggelig jente og d funker helt fin . Men noen ganger føler at hun er lesbisk og hadde en gorhold med ei annen jente for vi bli kjent. Har spurt henne flere ganger og ho nektet det. æ vett ikke hvordan kan vite . Litt råd følk Anonymkode: f1763...c28 Men om hun er sammen med deg, er hun vel lesbisk? Om du ikke er en mann, da? (Og les gjerne gjennom det du skriver før du poster det. Jeg finner 14 feil i de få setningene du skrev.) Anonymkode: be9ab...0a5
Stoltskeiv Skrevet 14. mars 2020 #13 Skrevet 14. mars 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette gir ingen mening. Ville du vert sammen med en homofil fyr om du hadde det fint med han? Anonymkode: 5ec19...a3b Sa lenge begge trives i lag og sexuelle lysten er der. Jeg bare skjønner ikke hvorfor legningen skal bestemme. Jeg selv er til dags under katerogien lesbisk og det betyr ikke at om jeg finner en mann jeg virkelig liker og får følelser for, så vil jeg avvise han og la den legningen jeg er blitt påført av samfunnet styre meg. Legning endrer seg gjennom tid. Da jeg kom ut av skapet sa jeg aldri jeg er lesbisk, men det er det samfunnet ser meg som. Og jeg er jo det i følge definisjonen, men grunnen til at jeg ikke velger det ordet og bruker skeiv i stedet er nettopp pga om jeg skulle finne meg en mann senere skal jeg slippe reaksjonen "Men er ikke du lesbisk?" For det er ikke legningen som skal definere eller bestemme. Men til nå har jeg bare opplevd den seksuelle og romantiske kjemien med jenter. Folk er forskjellige og trenger å definere seg, men til syvende sist, så tror jeg ikke det er bra i lengden. Spesielt ikke når man har funnet noen som sier i mot den legningen man er blitt påført eller påført seg selv. Dette er grunnen til at jeg ikke sier jeg er lesbisk, men at jeg er skeiv. Bruker bare ordet lesbisk om jeg skal forklare.
Gjest Pastpresent Skrevet 14. mars 2020 #14 Skrevet 14. mars 2020 Helt enig med gladjenta96. Jeg tenker at preferanser forandrer seg for mange. Jeg svinger litt begge veier sånn rent seksuelt. Følelsesmessig er jeg mest tiltrukket av menn, men dette kan muligens forandre seg. Ønsker egentlig ikke å være i seriøst forhold med verken menn eller kvinner.
bava Skrevet 15. mars 2020 #15 Skrevet 15. mars 2020 13 hours ago, AnonymBruker said: Men om hun er sammen med deg, er hun vel lesbisk? Om du ikke er en mann, da? (Og les gjerne gjennom det du skriver før du poster det. Jeg finner 14 feil i de få setningene du skrev.) Anonymkode: be9ab...0a5 Er ikke norsk, bare prøvet å skrive norsk siden at jeg bor i Norge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå