AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #21 Del Skrevet 13. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja, er det jeg lurer på også. Bare være litt sosial, ikke henge oppå hverandre. TS Anonymkode: 87149...bd7 Hvis du har behov for å være sosial anbefales det å være ute. I friluft. Hvor det er enklere å holde avstand. Hilsen Camilla Stoltenberg. Direktør NHI Anonymkode: adcfc...211 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #22 Del Skrevet 13. mars 2020 Vær så snill å lå være..hva er det med folk? Er det ikke bare til å leke krig og bomberom noen uker og se om det kan hjelpe på den bedritene situasjonen vi er i fordi folk måtte henge sammen i forrige uke? Anonymkode: 767c5...ac9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #23 Del Skrevet 13. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Disse private rådene er vel grunnen til at denne pandemien kommer til å vare lenge.... Jo flere som "bare" møtes økes sjansene for at denne nedstengingen av Norge blir forlenget. Hva med å høre på rådene fra Helsevesenet? Anonymkode: adcfc...211 Jeg følger rådene fra helsevesenet. De tillater jo restauranter å holde åpne så lenge gjester kan sitte med en meters mellomrom. Jeg vil si smittefaren er større der, med gjennomtrekk av mennesker, enn i et privat hjem. Anonymkode: 3a6f3...648 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #24 Del Skrevet 13. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvis du har behov for å være sosial anbefales det å være ute. I friluft. Hvor det er enklere å holde avstand. Hilsen Camilla Stoltenberg. Direktør NHI Anonymkode: adcfc...211 Ja - holde avstand! Hvis man klarer det fint innendørs med få mennesker og en stor stue, går det faktisk greit. Anonymkode: 3a6f3...648 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #25 Del Skrevet 13. mars 2020 Nei. Anonymkode: 0a7cc...9a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #26 Del Skrevet 13. mars 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja - holde avstand! Hvis man klarer det fint innendørs med få mennesker og en stor stue, går det faktisk greit. Anonymkode: 3a6f3...648 Allikevel anbefalte hun at folk møtes ute. Anonymkode: adcfc...211 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #27 Del Skrevet 13. mars 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja - holde avstand! Hvis man klarer det fint innendørs med få mennesker og en stor stue, går det faktisk greit. Anonymkode: 3a6f3...648 I en stor stue går ikke det så greit nei. Husk at regelen er 1-2 meters avstand OG unngå være mer enn 15 min på den avstanden. Ute skiftes lufta hele tiden, det gjør den ikke inne. Anonymkode: 767c5...ac9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #28 Del Skrevet 13. mars 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: I en stor stue går ikke det så greit nei. Husk at regelen er 1-2 meters avstand OG unngå være mer enn 15 min på den avstanden. Ute skiftes lufta hele tiden, det gjør den ikke inne. Anonymkode: 767c5...ac9 Folk vil ikke forstå. Jeg blir så provosert. Jeg er i risikogruppen. Ektefellen min er sykepleier. På en avd hvor de forbereder seg på stor innrykk av alvorlige syke mennesker. Sykepleierne og legene utsetter for alvorlig smitte. MEN det betyr ingenting for folk. Blir de smittet så forventer de å bli tatt vare på. Anonymkode: adcfc...211 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #29 Del Skrevet 13. mars 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: I en stor stue går ikke det så greit nei. Husk at regelen er 1-2 meters avstand OG unngå være mer enn 15 min på den avstanden. Ute skiftes lufta hele tiden, det gjør den ikke inne. Anonymkode: 767c5...ac9 Hvor står dette og hvorfor er det da tillatt med åpne restauranter for eksempel i Oslo? Det gir jo ikke mening 🤔 Anonymkode: 3a6f3...648 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #30 Del Skrevet 13. mars 2020 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor står dette og hvorfor er det da tillatt med åpne restauranter for eksempel i Oslo? Det gir jo ikke mening 🤔 Anonymkode: 3a6f3...648 Camilla Stoltenberg sa dette på pressekonferansen i dag. Anonymkode: adcfc...211 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #31 Del Skrevet 13. mars 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Camilla Stoltenberg sa dette på pressekonferansen i dag. Anonymkode: adcfc...211 Hadde det vært tilfelle at man virkelig ikke kan møte andre mennesker så hadde alle restauranter vært stengt, og det er de altså ikke. Anonymkode: 28414...5f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #32 Del Skrevet 13. mars 2020 Vi er ikke i risikogruppen, men har stengt hjemmet vårt og barna/ungdommen må evt treffe/gå på tur/trene med en venn utendørs. Ikke flere om gangen. Dette er også regelen til vennene. Nå er heldigvis våre såpass store at de forstår dette og de holder avstand. Vi voksne begrenset også kontakt med andre, jeg må i krisemøte på jobb innimellom, men vi er få i ledelsen og de andre omgås heller ikke annet enn familie, vi tar også strenge forholdsregler. Det er dugnadstid, da må vi ofre noe. Anonymkode: c98ce...91c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #33 Del Skrevet 13. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde det vært tilfelle at man virkelig ikke kan møte andre mennesker så hadde alle restauranter vært stengt, og det er de altså ikke. Anonymkode: 28414...5f8 Bare drit i rådene og drit i den nasjonale dugnaden. Det er tydeligvis vanskelig for deg å møte 1 eller 2 venner ute i friluft. Hvis vi alle invitere 3 venner hjem ca hver 3.dag og de gjør det samme....ja da holder vi denne pandemien i live. Lenge! Anonymkode: adcfc...211 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg