AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #21 Del Skrevet 13. mars 2020 Just now, AnonymBruker said: Det er litt surrealistisk å høre på friske som går på veggene eller er stresset av isolasjon i noen uker. Isolasjon, hjemmekarantene og uro over fremtiden kjenner svært mange kronisk syke på hver dag. Kanskje flere folk får mer sympati med de uføre i fremtiden? Anonymkode: cd388...a2e TS her. Jeg hadde som nevnt en alvorlig kreftdiagnose for ikke så lenge siden, så jeg er ikke helt ukjent med uro over fremtiden Anonymkode: 597f2...057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #22 Del Skrevet 13. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: TS her. Jeg hadde som nevnt en alvorlig kreftdiagnose for ikke så lenge siden, så jeg er ikke helt ukjent med uro over fremtiden Anonymkode: 597f2...057 Jeg sa friske personer, ikke direkte til deg Og jeg tenkte mer generelt også. Synes ikke du at det er surrealistisk at friske mennesker freaker ut når du har levd et slikt liv lenge? Og ikke bare noen uker? Anonymkode: cd388...a2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #23 Del Skrevet 13. mars 2020 Nei pga at jeg er alvorlig psykisk syk så er jeg vant til å være alene og isolert så merker ikke noe forskjell. Anonymkode: 7ac84...eb3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #24 Del Skrevet 13. mars 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du ikke er syk eller har symotomer, kan du evt dra hjem til foreldrene dine? Anonymkode: 36456...20c De vil ikke ut og vil helst ikke hva besøk i tilfelle de blir syke. Siden begge foreldrene mine jobber innenfor helse, søsknene mine går på vgs og de er så å si i karantene i frykt for at foreldrene mine skal smittes av dem også. 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Stor klem til deg Jeg tror jeg leste i dag at NAV sa at folk uansett kom til å få pengene sine, men forstår at du er bekymret. Håper de fornyer AAP uten møte siden situasjonen er som den er. Klem til deg Gratulerer med graviditet. Krysser alt jeg har for at det går bra denne gangen. Anonymkode: 597f2...057 Problemet er at aap går ut, ut maks grensen. Og jeg skulle ha hatt møte med saksbehandler og en jobbkonsulent eller noe sånt, siden jeg er ikke ferdig utredet eller behandlet. Så jeg aner ikke hva som skjer i det hele tatt og det er skremmende. Risikerer at pengene stopper på dagen uten noe plan videre! Altså bare stopp, full stopp. 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Håper virkelig det ordner seg for deg ❤️ Og jeg begynte å bli stressa fordi AAP'en min går ut om et år og jeg skal begynne i tiltak til uka men er redd det blir avlyst og at dette blir langvarig. Anonymkode: 0b7bf...63e Du er heldig som ihvertfall har 1 år. for om du ikke kan i tiltak så kan du ikke. så du er heldig. Anonymkode: a0456...9dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #25 Del Skrevet 13. mars 2020 6 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg sa friske personer, ikke direkte til deg Og jeg tenkte mer generelt også. Synes ikke du at det er surrealistisk at friske mennesker freaker ut når du har levd et slikt liv lenge? Og ikke bare noen uker? Anonymkode: cd388...a2e Nei, jeg tror det er noe med isolasjon som gjør at man plutselig ikke klarer å fortrenge tankene sine lengre. Plutselig sitter man der med kun dem som selskap, og hvis det er skumle, engstelige eller triste tanker så kan det være vanskelig å takle.. Anonymkode: 597f2...057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #26 Del Skrevet 13. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei, jeg tror det er noe med isolasjon som gjør at man plutselig ikke klarer å fortrenge tankene sine lengre. Plutselig sitter man der med kun dem som selskap, og hvis det er skumle, engstelige eller triste tanker så kan det være vanskelig å takle.. Anonymkode: 597f2...057 Stemmer det men jeg synes likevel at det er surrealistisk. Håper at mennesker som kjenner på disse følelsene får mer sympati med kronisk syke og uføre Anonymkode: cd388...a2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #27 Del Skrevet 13. mars 2020 15 minutter siden, AnonymBruker said: Stemmer det men jeg synes likevel at det er surrealistisk. Håper at mennesker som kjenner på disse følelsene får mer sympati med kronisk syke og uføre Anonymkode: cd388...a2e Det tviler jeg sterkt på, dessverre. Empati er mangelvare, spesielt her på kg. Jeg ble ufør nå for noen uker siden, og har for lengst skjønt at i følge kg-logikken så er jeg verre enn både mordere og pedofile, fordi jeg er syk. Men for å svare på spørsmålet, nei, jeg holder ikke på å gå på veggen av isolasjon. Har vært hjemme med barn i 7 år, og treffer venner noen ganger i året. Familien min ser jeg helst at jeg slipper å forholde meg til mer enn nødvendig. Har ikke bil, så mannen er den av oss som handler. Jeg ser andre folk når jeg henter og leverer på skolen, ellers er jeg hjemme eller ute i egen hage med barna. Synes det er godt at jeg ikke må stresse om morgenen, men synd fordi det fører med seg så mye dritt for mange andre. Synes også det er fælt at folk er redde og har det vondt. Ta vare på dere selv Anonymkode: 2d99b...77f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg