Aquarius Skrevet 10. september 2002 #1 Skrevet 10. september 2002 Finner ikke ordboken min, og lurer på hva virkemiddler er på engelsk. Er det noen snille sjeler som kan finne det ut for meg? :kgsmil:
Gjest Hope - ikke pålogget Skrevet 10. september 2002 #2 Skrevet 10. september 2002 Hmm... ingen ekspert på dette, men... Fant ut at det kan være forskjellige ord, så du må selv finne ut hvem av dem som passer i din sammenheng: - policy instruments - instruments - tools/instruments at hand Håper det hjalp noe..
Labella Skrevet 10. september 2002 #3 Skrevet 10. september 2002 Finner ikke ordboken min, og lurer på hva virkemiddler er på engelsk. Er det noen snille sjeler som kan finne det ut for meg? :kgsmil: virkemiddel = instrument, means, measure means, agent virkemiddelbruk = use of policy instument Var jeg snill nå?
Gjest Lille, ikke logget Skrevet 10. september 2002 #4 Skrevet 10. september 2002 Et lite tips: På www.clue.no finner du en fin oversettingstjeneste. Du kan søke etter ord online, laste ned en 30-dagers demoversjon, eller kjøpe programmet selv. Jeg bruker det en del, og synes at det er ganske bra. Anbefales. -Lille-
Litago Skrevet 11. september 2002 #6 Skrevet 11. september 2002 Du kan også bruke device eller tool. Vær oppmerksom på at du ikke alltid kan oversette til engelsk ord for ord. De bruker ulike ord i ulike sammenheng. You see?
Aquarius Skrevet 13. september 2002 Forfatter #7 Skrevet 13. september 2002 Thanks for svarene people!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå