Gå til innhold

Aleneforelder, helsepersonell og barnepass i bhg/skole

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som også må på jobb; hvordan skal skoledagen fungere? 
Når skal de levers, hentes, mat osv. Jeg har ingen informasjon om dette. 
Bør en andreklassing, snart tredje, heller være hjemme alene på dagtid? 

Anonymkode: 2fa3b...345

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De som har barn under 12 år skal det vel være et tilbud til, det er det ihvertfall her jeg bor. (For de som er enten to i samfunnskritiske jobber, og sikkert aleneforeldre og) 

Anonymkode: 37694...b46

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

De som har barn under 12 år skal det vel være et tilbud til, det er det ihvertfall her jeg bor. (For de som er enten to i samfunnskritiske jobber, og sikkert aleneforeldre og) 

Leste ikke godt nok skjønner jeg, angående levering og praktiske ting, da må du nesten spørre rektor? Her ute har styrer i barnehage oppgitt mobilnummer om man lurer på noe. 

AnonymBruker
Skrevet

Det blir vel enten som normalt eller tilpasset dine arbeidstider? Hvordan får du til dette ellers?

Anonymkode: a90df...a1f

AnonymBruker
Skrevet

Leverer og henter i bhg åpningstid som er lik som ellers. Leverer og henter som normalt, men vasker egne og barnas hender og har med medbrakt mat hver dag. 

Anonymkode: a3f66...8a6

Skrevet

Du må høre med rektor på skolen eller barnehageleder. De har ansvar for tilbudet og det varierer hvordan det løses. Lykke til

• Liker 1
Skrevet

Er det noen som har fått innvilget barnepass? Jeg har hovedomsorgen for tre barn. To i barnehage og en i 2. klasse. De er hos far hver 2. helg. Han har ikke krav på sykt barn dager. Jeg jobber i helsevesenet. Jeg møter motstand i barnehagen da vi har delt foreldreansvar. Leder mener far er moralsk forpliktet til å være med barna slik at jeg kan gå på jobb. Han må da ta permisjon uten lønn. Skikkelig vanskelig situasjon.

AnonymBruker
Skrevet

Alle 

2 minutter siden, Slik skrev:

Er det noen som har fått innvilget barnepass? Jeg har hovedomsorgen for tre barn. To i barnehage og en i 2. klasse. De er hos far hver 2. helg. Han har ikke krav på sykt barn dager. Jeg jobber i helsevesenet. Jeg møter motstand i barnehagen da vi har delt foreldreansvar. Leder mener far er moralsk forpliktet til å være med barna slik at jeg kan gå på jobb. Han må da ta permisjon uten lønn. Skikkelig vanskelig situasjon.

Alle har jo fått innvilget 10 dager ekstra med sykt barn nå og det skal far her bruke. Kravene for barnepass i skole/bhg er at begge foreldrene er i driftkritisle jobber. Selvsagt har rektor her rett i at far skal være hjemme med dem

Anonymkode: 224e0...a7c

• Opprett ny...