Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en voksen kvinne som bor i et sameie og under meg bor det tre tenåringer(17-19)år. De leier og jeg eier. Problemet er at de er så høylytte både dag/natt,og det er kun jeg som hører de. Det er hyling, roping,latter, gauling,festing og masse venner på besøk nesten daglig som synger i kor høyt samtidig med musikken. Har gitt beskjed mange ganger også til husverten deres. Da roer de seg gjerne noen dager og så er det på'n igjen. Jeg er så jævlig lei folk som synger når de hører på musikk, ikke er det fint heller.Jeg føler at jeg bor i en leilighet med masse tenåringer som har venner på besøk hele tiden. Vil gjerne ha de kastet ut men det får jeg ikke så lenge de andre i huset ikke blir plaget. What to do? 

Anonymkode: f7fdf...074

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Send et klagebrev til huseieren. Skjønner godt at du er frustrert. Ikke gøy å måtte høre på all bråking 24/7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Klag til styret hver eneste gang de holder på, og kontakt politiet også. At de nå har privatfest i leilighet og sprer smitte er noe norske myndigheter ikke vil ha noe av. Styret er pliktet til å følge opp slikt som dette.

Kontakt politiet du.

Anonymkode: c7d63...13d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hadde skremt de og vært den rasende sure naboen så det ble for flaut ovenfor vennene dems å få deg hamrende på døra igjen

Anonymkode: 5bf19...903

AnonymBruker
Skrevet

Det skal være stille om natten, så du får bare fortsette å klage til utleieren.

Anonymkode: 89fc6...050

AnonymBruker
Skrevet

Ts her.

De siste dagene toppet det seg i naboleiligheten både med karantene fest og karaoke, så jeg tok kontakt med eier av naboens leilighet flere ganger uten å få noe særlig respons, og tilslutt styreleder i sameiet. Jeg sendte en e-post til styreleder der jeg skrev ned hver eneste episode de siste åtte månedene, og også hva jeg har gjort for å prøve å få slutt på dette. Han reagerte veldig alvorlig og tok kontakt med naboene mine og satte de kraftig på plass, der de fikk beskjed om at hvis de ikke klarte å roe seg ned så kom de til å måtte flytte ut! 

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde skremt de og vært den rasende sure naboen så det ble for flaut ovenfor vennene dems å få deg hamrende på døra igjen

Anonymkode: 5bf19...903

Har gjort det og da lo de bare og bråkete enda mer. De ropte Jævla nabo opp til meg gjennom taket. 

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Ts her. 

De siste par dagene har bråket eskalert med karantene fest og kvelden etterpå var det karaoke. Etter å ha snakket med deres husvert flere ganger uten å få noe særlig respons, sendte jeg en lang og utfyllende e-post til styreleder i sameiet der jeg beskrev alle episodene som har vært de siste 8 måned. Han ble forbannet og banket på hos drittungene med en gang, ga de en kraftig advarsel og sa at hvis dette nattebråket fortsatte måtte de se seg om etter et nytt sted å bo. De fikk også beskjed at i disse Corona tider har de ikke lov og dra huset fullt med venner hver kveld 😀 Den som lever får se, men jeg er iallfall veldig lettet🤗

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts her. 

De siste par dagene har bråket eskalert med karantene fest og kvelden etterpå var det karaoke. Etter å ha snakket med deres husvert flere ganger uten å få noe særlig respons, sendte jeg en lang og utfyllende e-post til styreleder i sameiet der jeg beskrev alle episodene som har vært de siste 8 måned. Han ble forbannet og banket på hos drittungene med en gang, ga de en kraftig advarsel og sa at hvis dette nattebråket fortsatte måtte de se seg om etter et nytt sted å bo. De fikk også beskjed at i disse Corona tider har de ikke lov og dra huset fullt med venner hver kveld 😀 Den som lever får se, men jeg er iallfall veldig lettet🤗

Bra gjort 😄

Anonymkode: 1cec3...3d9

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...