AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #1 Skrevet 13. mars 2020 Jeg er glad i faren min, men nå er jeg tretti år og jeg har på en måte blitt så skuffet over han at jeg tror ikke hjerte mitt klarer mer fordi jeg blir så trist, og min psykiske helse takler det ikke mer. Min far er/har vært voldelig mot min familie og spesielt mot mor hele livet. Han banket moren min for 1 år siden, og jeg anmeldte han men siden mamma nektet å vitne ble anmeldelsen med tungt hjerte fra politiets side trukket.. Han har mye penger, og har alltid brukt dette imot oss og derfor har han «aldri» fått skikkelige konsekvenser.. Fordi alle ser opp til han, og veldig få vet hvem han egentlig er.. Jeg ga faren min en ny sjanse, fordi han skulle bli bestefar og han kan jo hvis han vil. Min vakre sønn kom til verden og han viste interesse, hvertfall litt interesse der å da.. Men det tok ikke mange ukene før han måtte reise til Venezuela, fordi han måtte på «jobb».. Han var borte i 2 måneder og han ringte hjem bare en gang, og han sendte ingen meldinger med spørsmål om hvordan det gikk med barnebarnet. Min far har sjarmert alle rundt seg, og først nå har jeg fortalt de rundt meg om hvem han er.. Dette misliker han veldig! Min mor er kuet, har ingen selvtillit, og har alkohol problemer. Hun har levd i et skadelig forhold i mange år.. Jeg har prøvd å hjelpe henne i flere år, blant annet med å koble inn lege, fastlege, tatt henne med til krisesenter, osv.. Men hun vil ikke flytte ifra min far fordi hun virker til å trives med mishandlingen.. Jeg fant nylig ut at min far har hatt en annen kjæreste i mange år bak ryggen til min mor i Venezuela, og denne kvinnen bor gratis i et hus han eier og han har på en måte sin egen familie der nede... og han har løyet meg rett opp i ansiktet da jeg spurte han om han var sammen med en annen kvinne som har skrevet mye til han åå Facebook, men han nektet! Jeg sendte melding til denne kvinnen da sønnen hennes hadde skrevet til meg på Facebook da han fortalte at jeg var hans stesøsken fordi min far var sammen med hans mor.. Jeg spurte kvinnen, og hun fortalte at hun elsker faren min og at de var et par! Min far hadde fortalt henne at han hadde vært skilt i mange år, og jeg forklarte henne all sannheten! Min far er rasende og skuffet over meg fordi jeg har laget så mye «drama», og han kjefter på min mor.. Min mor bor fortsatt med monsteret og han vil ikke gi ifra seg det hun har krav på i form av penger og alt etter en eventuell skilsmisse så de ønsker bare å bo sammen mens de krangler, er ufyselige og er feige latterlige mennesker. Jeg klarer ikke å besøke min mor hjemme lengre, fordi hun bor med min psykopatiske far! Jeg mister mye kontakt med min mor fordi hun blir egoistisk og ser på seg selv som et offer, fordi det er så synd på henne, og hun kan ikke bare «flytte ut», fordi hun må vente å se.. Jeg har spurt henne 100000 ganger hva hun venter på, men da kjefter hun på meg og mener at jeg maser fordi fet er så mye mer vanskelig for henne å skille seg enn alle andre.. Ja, hun er svak og virkelig et offer.. Hva med meg, mitt barn, og søsknene mine. Vi har en mor som er for egoistisk til å bruke tid på oss, fordi hun ønsker at alt skal bli som før, og hun mister kontakt med oss fordi hun ser ikke probelmet med at vi kan komme hjemme hos de på besøk når min far er der. Ja, hun er RASSERT!! Min far sendte jeg en melding som var veldig fin, og jeg forklarte han at jeg var veldig skuffet over han, og at jeg ikke ønsket så mye kontakt lengre. Vi har ikke snakket med hverandre på 2 måneder, og han virker iskald! Jeg har virkelig kjent på en skuffelse som er så stor, og en sorg over å miste min mor bare mer å mer. Jeg er så redd for at min far skal få meg og mine søsken inn i nettet sitt igjen snart, fordi jeg og mine søsken klarer ikke mer. Han forklarte min mor at jeg skulle bli arveløs om jeg «stelte i stand mer drama».. Jaja, jeg fortjener vel ikke noe penger etter å ha funnet meg i hans tyranni i snart 30 år.. Setter pris på svar fra folk som har erfaring eller som jobber innen helse. Hilsen en veldig sliten og snart syk mamma. Anonymkode: 0a539...c18 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #2 Skrevet 13. mars 2020 Glemte å skrive at min mor misliker at jeg ikke ønsker mer kontakt med min far, selv om hun sagte men sikkert begynner å innse at han er veldig farlig for min familie. Hun er feig, dum, svak, og veeeldig offerrolle fordi det er så synd på henne fordi det er så fryktelig vanskelig for henne å skille seg selv om halve Norges befolkning klarer å overleve et brudd, så synes hun fet er bedre å stille huet i sanden å late som alt er «fint». Jeg kommer ikke til å ta med barnet mitt og min samboer hjemme hos de på besøk. Min samboer synes det begynner å bli litt drygt det de driver med, og vi klarer ikke å dra der hjemme på kaffebesøk og « late som ingenting lengre» Jeg ønsker meg en bestemor som er 100% tilstede i mitt barn sitt liv, og jeg ønsker ingen kontakt med min far på noen måter. Jeg synes det er trist å bare måtte møte moren min ute, eller aldri komme til henne på besøk fordi min far bor der hjemme og styrer med jernhånd! Når jeg spør min mor om hva hun tenker så ønsker hun å fortsatt være sammen med min far... Hun eier INGEN respekt for seg selv, og selv om jeg har fortalt hele familien om hva han har gjort mot henne så har hun unnskyldninger og bortforklaringer på hvorfor hun enda ikke har flyttet ut, og hun skal alltid kontakte advokat om en uke senere og hun skal utsette hele tiden. Jeg har ikke stor familie, og mine søsken har flyttet. Jeg er veldig «alene», selv om min kjerne familie er fantatisk. Anonymkode: 0a539...c18
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #4 Skrevet 13. mars 2020 Min oldefar og oldemor var alkoholikere sammen. De fikk syv barn, og oldefar var pedofil. Han voldtok tre av jentene fast, spesielt hun ene fra hun var 2 uker til hun ble 17 og rømte hjemmefra. Han er nå død, men de fleste av søsknene kuttet kontakt med han, utenom et par av brødrene som aldri trodde på at han var pedofil. Kutt kontakt. Selv om det er foreldrene dine så må du ta hensyn til deg selv, og slike syke mennesker ødelegger deg uten at du merker det. Du har en sønn å ta vare på, og han burde ikke være rundt dem. Slik oppførsel og personlighetstrekk er lett å plukke opp når man er liten, spesielt når "bestefar" er sjarmerende og karismatisk som du sier. Anonymkode: 8b049...2ea 6
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #5 Skrevet 13. mars 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min oldefar og oldemor var alkoholikere sammen. De fikk syv barn, og oldefar var pedofil. Han voldtok tre av jentene fast, spesielt hun ene fra hun var 2 uker til hun ble 17 og rømte hjemmefra. Han er nå død, men de fleste av søsknene kuttet kontakt med han, utenom et par av brødrene som aldri trodde på at han var pedofil. Kutt kontakt. Selv om det er foreldrene dine så må du ta hensyn til deg selv, og slike syke mennesker ødelegger deg uten at du merker det. Du har en sønn å ta vare på, og han burde ikke være rundt dem. Slik oppførsel og personlighetstrekk er lett å plukke opp når man er liten, spesielt når "bestefar" er sjarmerende og karismatisk som du sier. Anonymkode: 8b049...2ea Å herregud for en historie!!!!! Å voldta sine barn, og fra 2 uker gammel!!! Jeg hadde DREPT monsteret! Måtte djevelen brenne i H! Fikk han straff? Dere kutter han ut med en gang? Å hva skjedde videre? Håper alt går bra med dere nå❤️ Ja, jeg har aldri opplevd slikt men å ha psykopater innad i familien er veldig farlig! Jeg har klart å komme meg vekk fra han, men nå gjenstår bare moren min. Jeg er jo glad i moren min, og hun er jo snill og vil alle det beste så jeg vil jo egentlig ikke kutte henne ut.. Anonymkode: 0a539...c18 5
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #6 Skrevet 13. mars 2020 Ts her Min far er farlig, han lyver de nærmeste rett opp i ansiktet og han har manipulert oss til å tie hvis ikke truer han med å gjøre oss arveløse, fordi han har mye penger og er mektig så han kan gjøre hva han vil med oss! Hele livet har han fått oss til å tro at han er guden vår! Uten han klarer vi oss ikke, og uten han er vi ingenting. I tillegg er han hysterisk sint og veldig aggressiv uten forvarsel så han er farlig! Jeg skal ha arven min fordi noe skal jeg ha igjen for å ha holdt ut med tyrannen i familien. Hadde jeg vært mann hadde han fått gjennomgå fysisk, men siden jeg de kvinne og svakere enn han fysisk har jeg heller blitt sterkere enn han psykisk! Uansett, vold løser ingenting selv om min far har prøvd å fortelle meg at vold er positivt hele livet. Mitt største ønske er at han skal flytte, la min mor dra, og aldri se mennesket igjen! Han har ikke bedt min mor om unnskyldning og han har ikke vist tegn til anger for å ha gått bak ryggen hennes i flere år, og han har ikke hadd dårlig samvittighet for å ha brukt tid med en annen familie framfor sitt biologiske barnebarn som han knapt har rukket å se. Min far er veldig sjarmerende på den måten at han flørter med alle rundt seg, både kvinner og menn. Min samboer elsker han, og der gjør resten av familien hans også men de ante ikke hvem han «egentlig» var.. Fordi bak fasaden er han et monster! Jeg skjønner ikke hvordan han klarer å ha vært utro mot min stakkars mor i så mange år, og i tillegg ha løyet så sykt mye! En gang var han borte i flere måneder uten å sende melding til oss hjemme, og vi ble redde for han å begynte å lure på om han levde så vi måtte kontakte norske myndigheter osv. Min mor ble kjeftet på, latterliggjort, og skremt her om dagen fordi min far klarte å vri historien til at det var han som var offeret og ikke han, fordi det var mamma sin feil at han var utro fordi hun er en alkoholiker og han overdriver veldig fordi hun drikker ikke så mye som han forteller til andre om. Han prøver virkelig å legge skylden på henne for at han har dritt seg ut! Mitt søsken ønsker heller ingen kontakt med han, og han forstår ikke selv at han har gjort noe galt på noen som helst måte fordi han synes ikke det er galt alt han gjør hele tiden. Han er også kriminell og driver med skattesnusk og mye annet, og han opsøker mye gambling og syke folk i samfunnet! Anonymkode: 0a539...c18
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #7 Skrevet 14. mars 2020 Synes det er pinlig at du stanger hodet i veggen og synes synd på deg selv fordi du må holde ut, ellers skal du bli arveløs. Pinlig, fra et perspektiv som kommer fra en som har levd med terror i hjemmet. Kommer fra en velstående familie, men hadde ingen problemer med å ta avstand fra da jeg endelig kunne flytte hjemmefra, til tross for at jeg skulle bli arveløs. Jeg klarer meg selv det har jeg alltid gjort. Jeg er ikke avhengig av arvepenger. Penger vil uansett aldri kunne betale for brekte bein, timelange avhør (psykisktortur) på en stol, lugging, kvelnungsforsøk, stygge ord, stjeling og frihetsberøvelse mot mine søsken og meg. Aldri om jeg vil ta imot penger for det. Synes det er merkelig at du tenker i de baner.. Det er det kun en ekte unnskyldning som kan tilgi, og dét kan man se langt etter hvis fyren er psykopat. Med psykopater så løper man andre veien og ser seg aldri tilbake. Anonymkode: cc263...bce 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #8 Skrevet 14. mars 2020 arv er bare penger. ta litt avstand fra makten penger gir han. skap dine egne verdier. Anonymkode: 19293...6f2 3
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #9 Skrevet 14. mars 2020 Jeg ville heller dødd fattig, med verdigheten i behold. Gå og aldri vis deg der igjen. Disse menneskene vet ikke hva de går glipp av. Anonymkode: 53f9c...440 3
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #10 Skrevet 14. mars 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Synes det er pinlig at du stanger hodet i veggen og synes synd på deg selv fordi du må holde ut, ellers skal du bli arveløs. Pinlig, fra et perspektiv som kommer fra en som har levd med terror i hjemmet. Kommer fra en velstående familie, men hadde ingen problemer med å ta avstand fra da jeg endelig kunne flytte hjemmefra, til tross for at jeg skulle bli arveløs. Jeg klarer meg selv det har jeg alltid gjort. Jeg er ikke avhengig av arvepenger. Penger vil uansett aldri kunne betale for brekte bein, timelange avhør (psykisktortur) på en stol, lugging, kvelnungsforsøk, stygge ord, stjeling og frihetsberøvelse mot mine søsken og meg. Aldri om jeg vil ta imot penger for det. Synes det er merkelig at du tenker i de baner.. Det er det kun en ekte unnskyldning som kan tilgi, og dét kan man se langt etter hvis fyren er psykopat. Med psykopater så løper man andre veien og ser seg aldri tilbake. Anonymkode: cc263...bce Hei, og takk for svar. Mulig jeg forklarte meg litt i feil bane her inne, men jeg er veldig enig med deg i at penger ikke er alt, men når det kommer til arv så er dette veldig personlig. Og i mitt tilfelle så snakker vi mange mange millioner. Jeg synes ikke det er riktig at min far skal gjøre meg arveløs bare fordi jeg kutter hans galskap ut av live mitt. Jeg er hans barn, og det skal ikke være mulig å gjøre sine barn arveløs idag. Når alt er sagt så tenker jeg litt på å skaffe advokat igjen, og faktisk kreve erstatning. Jeg skal møte advokaten min på mandag! Barnevernet var inne i bilde pga husbråk og tyranni fra hans side flere ganger i oppveksten og politiet kom på døren flere ganger mens naboer så nysgjerrig i vinduene, men de gjorde intet annet enn å la meg bli boende hjemme hos psykopaten og min syke mor. Når jeg var 17 år fikk jeg beskjed om at barnevernet ville ikke gjøre noe fordi jeg snart var 18, og derfor bare kunne flytte ut.. Jeg bodde hjemme til jeg var 24 fordi jeg trodde ikke jeg klarte å bo alene etter å ha blitt psyket ned i mange år. Min søster er uføretrygdet og veldig psykisk syk som følge av dette.. Jeg ønsker å anmelde min far igjen, og jeg ønsker å gå rettens vei. Jeg mener at jeg har krav på erstatning og jeg ønsker at mannen skal få kjenne på kroppen hvordan det har vært for meg, og mine søsken å vokse opp med han. Og min mor fortjener også straff, fordi hun har sett på at vi har blitt utsatt for fysisk og psykisk vold uten å gjøre noe, og noen ganger har hun blitt som han selv.. Det jeg er mest redd for er hva han vil komme til å fortelle til alle i familien nå som jeg har endelig gjennomskuet han, og jeg har endelig klart å komme meg ut av hans klør selv om det gjør veldig vondt! Hva tenker dere? Anonymkode: 0a539...c18
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #11 Skrevet 14. mars 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville heller dødd fattig, med verdigheten i behold. Gå og aldri vis deg der igjen. Disse menneskene vet ikke hva de går glipp av. Anonymkode: 53f9c...440 Ja, du sier noe der. Jeg er vel hjernevasket kanskje? Jeg har hele livet fått hørt at jeg er ingenting uten han, og uten han klarer ingen i familien seg fordi han eier hus, hjem, og han har alle midler. Han er en sjarmør som har lurt alle rundt seg. Først nå har jeg sagte men sikkert begynt å åpne meg for folk rundt meg å fortalt de sannheten om han, og veldig mange tror meg ikke, fordi min far er jo verdens hyggeligste.. Igjen, jeg er redd, usikker, lei meg og veldig skuffet over min mor som ikke klarer å holde verdigheten i behold å komme seg langt unna denne mannen. Hun ødelegger hele familien med å fortsette å bo med han, fordi alle i familien vet hvordan han behandler henne nå, og de vet hvor skadelig forhold de har så jeg og samboer drar aldri på besøk hos de/henne noe mer.. Jeg savner å ha gode relasjoner i familien min. Jeg savner trygge, gode, og normale folk rundt meg. Jeg føler jeg har gitt min mor mange sjangser og idag fikk jeg nok igjen. Hun lyver meg rett i ansiktet og sier hun skal flytte ifra psykopaten, men gjør noe helt annet. Hun snakker dritt om mik far til meg, men gjør ingenring for å gjøre noe med det. Jeg blir som en søppelbøtte for henne. Jeg kan ikke kutte ut min mor fordi jeg har ingen andre i min familie, og hun er til syvende og sist en snill person men hun eier ikke respekt for seg selv og hun er noe ødelagt. Jeg har ingen kontakt med min far lengre, og søsknene mine er lettere psykisk utviklingshemmet så det er vanskelig for meg å ha en «voksen» relasjon til de. Med tanke på at moren min nekter å dra ifra min far blir jeg tvingt til å kanskje kutte henne ut men da står jeg helt alene og jeg må jo ha noen jeg også.. Anonymkode: 0a539...c18
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #12 Skrevet 14. mars 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: arv er bare penger. ta litt avstand fra makten penger gir han. skap dine egne verdier. Anonymkode: 19293...6f2 Jeg mener at penger er viktig, men jeg kommer nok ikke til å godta mer fra han, og jeg ønsker å heller kreve erstatning fra staten og han siden han har ødelagt store deler av barndommen min. Men jeg vet ikke om jeg tørr.. Anonymkode: 0a539...c18
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #13 Skrevet 14. mars 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville heller dødd fattig, med verdigheten i behold. Gå og aldri vis deg der igjen. Disse menneskene vet ikke hva de går glipp av. Anonymkode: 53f9c...440 Hva mener du med at «disse menneskene vet ikke hva de går glipp av»? Anonymkode: 0a539...c18
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #16 Skrevet 15. mars 2020 Du har stiftet en ny familie. Du har et lite barn, som trenger en omsorgsfull mor. Jeg får inntrykk av du vil ha erstatning på mangel på en trygg og fin barndom, med trygge og omsorgsfulle foreldre. Det hadde ikke du, men du er voksen nå. Det er vanskelig, men kutt kontakten med dem begge. Du kan ikke redde, en som ikke vill reddes, og en narsisst er og vil alltid forbli en narsisst. Penger er alltid bra, men ikke på bekostning av selvrespekten din. Dette evige dramaet rund dere, er det ingen som vinner på. Send et avsluttende brev til begge hvis du har behov for det. Arv og ikke arv spiller ingen rolle her. Du er herved foreldreløs og dine barn vil i all framtid bare ha ett sett med besteforeldre. Skal du ha kontakt med dine søsken, Snakk med dem. Hvis de skal ha kontakt med deres foreldre, så skal ikke du ha informasjon dem og de skal ikke gi informasjon om deg. Du kan selvfølgelig bli værende og henge og velge å være et offer til de dør, slik at du får arv, men er det egentlig noe forskjell på deg og din mor da? Anonymkode: 43bb9...418 3
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #17 Skrevet 15. mars 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Du har stiftet en ny familie. Du har et lite barn, som trenger en omsorgsfull mor. Jeg får inntrykk av du vil ha erstatning på mangel på en trygg og fin barndom, med trygge og omsorgsfulle foreldre. Det hadde ikke du, men du er voksen nå. Det er vanskelig, men kutt kontakten med dem begge. Du kan ikke redde, en som ikke vill reddes, og en narsisst er og vil alltid forbli en narsisst. Penger er alltid bra, men ikke på bekostning av selvrespekten din. Dette evige dramaet rund dere, er det ingen som vinner på. Send et avsluttende brev til begge hvis du har behov for det. Arv og ikke arv spiller ingen rolle her. Du er herved foreldreløs og dine barn vil i all framtid bare ha ett sett med besteforeldre. Skal du ha kontakt med dine søsken, Snakk med dem. Hvis de skal ha kontakt med deres foreldre, så skal ikke du ha informasjon dem og de skal ikke gi informasjon om deg. Du kan selvfølgelig bli værende og henge og velge å være et offer til de dør, slik at du får arv, men er det egentlig noe forskjell på deg og din mor da? Anonymkode: 43bb9...418 Jeg synes det er vanskelig å kutte kontakt med begge to, jeg vil gjerne beholde min mor. Hun er snill og har et godt hjerte men hun er dessverre noe ødelagt som følger av et langt slitsomt liv. Jeg må jo ha litt kontakt med noen i familien jeg også, da jeg har ingen. Jeg har bestemt meg for at arven er uviktig. Men, jeg har har lyst til å søke om erstatning slik at jeg kan få delt utgifter og tapt inntekt som følge av alt jeg har opplevd. Jeg har blant annet et høyere studielån fordi jeg klarte ikke å fullføre skole da jeg bodde hjemme og slet med konsentrasjon. Jeg har også fått en diagnose som følge av oppveksten min som ikke stemmer, men som kommer fra selve omsorgssvikten. Derfor ønsker jeg erstatning fordi dette har ødelagt en god del for meg, og jeg vil veldig gjerne ha litt penger da det kan hjelpe for alt jeg har tapt og det er også et lite plaster på såret. Å si at penger ikke er viktig, er å lyve! Men jeg er absolutt ikke villig til å holde kontakten med min far bare for å beholde arven, det er jeg helt enig i. Ja, jeg er ferdig med min far, men min mor ønsker jeg så langt det lar seg gjøre å ha et lite forhold til, men det er veldig vanskelig når hun bor sammen med han.. Dette er ikke enkelt da jeg heller ikke er veldig fan av svigermor heller, (lang historie) så jeg har lite nettverk i familien unntak søsken men vi sees veldig sjeldent og de har store utfordringer de også som meg. Anonymkode: 0a539...c18
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #18 Skrevet 16. mars 2020 Ts her. Å kutte kontakten til begge er umulig. Jeg ønsker kontakt med mor, men det blir vanskelig når hun bor med far i Oslo. For henne er det nok å sees 1 time i uken ute en plass for å gå tur før hun stresser hjem igjen. Aldri kan jeg ta med barnet mitt på besøk til henne en kveld å bare slappe av, og dette sørger jeg mye over. Jeg får heller aldri besøk av henne da hun ikke er flink til å dra på besøk fordi hun skal være hjemme 24/7.. Har spurt henne om hun skal hjem å drikke da hun «alltid» har det så travelt med å dra hjem, men neeeida det nekter hun på.. Når jeg har vært lei meg å spurt om hun kunne kommet oftere på besøk så skylder hun på jobben der hun jobber bare 60%.. Hun har veldig mye fri men hun liker best å tilbringe tiden alene:( Ja, det er ikke enkelt. Kanskje best å bare kutte henne også? Anonymkode: 0a539...c18
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #20 Skrevet 16. mars 2020 På 14.3.2020 den 12.50, AnonymBruker skrev: Synes det er pinlig at du stanger hodet i veggen og synes synd på deg selv fordi du må holde ut, ellers skal du bli arveløs. Pinlig, fra et perspektiv som kommer fra en som har levd med terror i hjemmet. Kommer fra en velstående familie, men hadde ingen problemer med å ta avstand fra da jeg endelig kunne flytte hjemmefra, til tross for at jeg skulle bli arveløs. Jeg klarer meg selv det har jeg alltid gjort. Jeg er ikke avhengig av arvepenger. Penger vil uansett aldri kunne betale for brekte bein, timelange avhør (psykisktortur) på en stol, lugging, kvelnungsforsøk, stygge ord, stjeling og frihetsberøvelse mot mine søsken og meg. Aldri om jeg vil ta imot penger for det. Synes det er merkelig at du tenker i de baner.. Det er det kun en ekte unnskyldning som kan tilgi, og dét kan man se langt etter hvis fyren er psykopat. Med psykopater så løper man andre veien og ser seg aldri tilbake. Anonymkode: cc263...bce Psykopater ødelegger folk og de lar de aldri slippe 100% ut av nettet sitt. Å være i nær familie med slike er veldig farlig. Det er langt mer krevende enn hva folk som ikke har opplevd dette vet om. Anonymkode: 0a539...c18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå