Gjest maia* Skrevet 13. juni 2005 #1 Del Skrevet 13. juni 2005 Jeg er overvektig og gravid i 8. uke. Bekymrer meg for hvor mye jeg kan legge på meg hvis jeg ikke passer på. Har hørt at grete roede har et kurs man kan følge når man er gravid, men jeg regner med at det ikke er slanking det er snakk om, men rett og slett og holde et sunt kosthold. Er det noen som har erfaringer med dette? maia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 13. juni 2005 #2 Del Skrevet 13. juni 2005 Jeg har ikke gått på Grete Roede mens jeg har vært gravid, så jeg har ikke direkte erfaring med det du spør om. Men jeg har gått et kurs tidligere, og hvis jeg ikke husker feil følger de som er gravide/ammer samme kuren som alle andre, men de får spise litt mer mat og melkeprodukter. Grete Roede er jo basert på en sunt og variert kosthold, så jeg tror ikke det er noe farlig å følge et kurs. Blir du mer sulten er det bare å spise mer av de sunne tingene. Det er sikkert greit å ha kostholdet under oppsyn når man er gravid, det har både du og fosteret godt av. Men å direkte slanke seg og forvente å gå ned i vekt mens man er gravid, tror jeg ikke er så veldig heldig. Lykke til med svangerskapet og kostholdet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 13. juni 2005 #3 Del Skrevet 13. juni 2005 Jeg vet ingen ting om Mor&Barn opplegget til Grete Roede annet enn at man da følger delvis samme opplegg som de andre men spiser en god del mer pga babyen. Ta en telefon til en kursleder der du bor da vel! Du finner oversikt over navn/nummer på sidene til Grete Roede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå