Gå til innhold

Hva skjer med psykologtimer fremover?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har time på dps neste uke. Regner kanskje med at den blir avlyst, men har ikke hørt noe enda. Har dere hørt noe fra deres behandlere?

Anonymkode: b223e...e1a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner ikke til dps, men vet at polikliniske timer på sykehuset hvor jeg jobber, avlyses. Nå prioriteres andre oppgaver og personell flyttes til andre stillinger. Er du usikker, kan du ringe dit på mandag og forhøre deg. 

Anonymkode: e01c3...da9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber i psykisk helsetjeneste, og i min kommune tar vi alle konsultasjoner over telefon. 

Anonymkode: 13e75...7c9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sykehuset Østfold har avlyst alle gruppetimer til og med 26. mars.

Anonymkode: e7a1f...544

AnonymBruker
Skrevet

Telefontimer. Mange private tilbyr også videosamtaler. 

Anonymkode: 547d8...93d

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Har time på dps neste uke. Regner kanskje med at den blir avlyst, men har ikke hørt noe enda. Har dere hørt noe fra deres behandlere?

Nei, har ikke hørt noe enda, og da antar jeg at det foreløpig går som planlagt. Regner med at det blir avlyst her og, men blir spennende å se. Har normalt to timer fast i uka, en hos DPS og en hos privatpraktiserende.

Anonymkode: d801b...c8e

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dpset her ble stengt denne uka.

Anonymkode: 6195c...d7e

Skrevet

Min psykolog ringte nettopp og sa at alt var avlyst (Østfold/Follo). Kan ringe til sentralen om det blir akutt 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får telefontime med en av behandlerne som har mulighet. 

Anonymkode: daefc...782

AnonymBruker
Skrevet

Min tar timene over telefon. Jeg valgte å utsette min time til det er tilbake til normalt, da jeg ikke har mulighet for å sitte alene og ha timen (barn hjemme osv) og det ikke er akutt behandling for meg så det går fint å droppe noen uker.

Anonymkode: 18474...d3b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått tilbud om time via Skype :) DPS.

Anonymkode: 1e46c...214

AnonymBruker
Skrevet

Fikk melding i dag. Alt stenges! Kjempe lei meg, hadde en viktig time der til uken :(

Anonymkode: f226e...122

AnonymBruker
Skrevet

Blir det ikke litt rart med timer over telefon eller Skype? Vet ikke helt om jeg ønsker det hvis jeg får tilbud om det... 

Skrevet

Dps her tar timene over tlf. 

AnonymBruker
Skrevet

Helt håpløst, mannen min er skikkelig deprimert og har akkurat begynt i behandling. Er helt uholdbart hjemme, og forferdelig at behandling blir utsatt ☹ Fordi han sliter med angst er det utelukket med telefontime 🙁

Anonymkode: d1921...b1f

AnonymBruker
Skrevet

Her i Bergen er alt av gruppebehandling og eksponeringsterapi avlyst. En til en samtaler går som normalt enda. Men alle som har symptomer må holde seg hjemme 

Anonymkode: 51af6...edd

AnonymBruker
Skrevet

Min psykolog er privatpraktiserende med offentlig avtale, og jeg har fått tilbud om samtaler på telefon. Det takket jeg ja til. Jeg har hatt det en gang før også, da jeg ikke kunne komme meg dit. Det er bedre enn ingenting, men jeg ser fram til å kunne komme til vanlig samtale igjen. 

Anonymkode: 18f6c...218

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bor under 5 min gange fra dpset så min behandler kommer ned og så går vi en tur

AnonymBruker
Skrevet

Beskjeden jeg fikk var "Det vet ikke vi heller", når jeg spurte om DPS kom til å bli stengt. 

Så det skjer nok på dagen og vi får nok beskjed. Jeg har også time neste uke, ble satt opp i dag. Krysser fingrene for at det ikke blir stengt. 

Anonymkode: 49ec8...5ee

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Beskjeden jeg fikk var "Det vet ikke vi heller", når jeg spurte om DPS kom til å bli stengt. 

Så det skjer nok på dagen og vi får nok beskjed. Jeg har også time neste uke, ble satt opp i dag. Krysser fingrene for at det ikke blir stengt. 

Anonymkode: 49ec8...5ee

Det blir garantert stengt 

• Opprett ny...