Gå til innhold

Forskjell I symptomer på korona og pollen allergi?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan skille corona fra pollen allergi?😳har ganske kraftig pollen allergi til vanlig men blir redd for at det kanskje kan forveksles plutselig. Med tanke på at jeg får muskelsmerter, vondt i hodet, feber følelse, og blir sliten av allergien...

per nå føles det ikke annerledes enn hva jeg pleier, men blir stressa for hva jeg skal se etter.

Anonymkode: e76f0...151

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det akkurat som deg med pollenallergien min hver vår.
Har følt det sånn et par uker nå (tidlig vår), og tenker at om det hadde vært sykdom ville jeg enten vært bedre eller verre nå.

Og feberfølelse uten feber tolker jeg alltid som en del av allergien, siden jeg erfaringsmessig har det sånn hver vår. Har sjekket temp jevnlig, og den er helt normal. Hadde det vært sykdom ville nok feberfølelsen faktisk VÆRT feber.

Anonymkode: 772e2...62d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Får man sår hals av pollenallergi? Det får man av koronaviruset ihvertfall. 

Anonymkode: 6d3c9...6ed

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har det akkurat som deg med pollenallergien min hver vår.
Har følt det sånn et par uker nå (tidlig vår), og tenker at om det hadde vært sykdom ville jeg enten vært bedre eller verre nå.

Og feberfølelse uten feber tolker jeg alltid som en del av allergien, siden jeg erfaringsmessig har det sånn hver vår. Har sjekket temp jevnlig, og den er helt normal. Hadde det vært sykdom ville nok feberfølelsen faktisk VÆRT feber.

Anonymkode: 772e2...62d

Så godt å høre det fra noen andre som har det samme!😘 kjenner også ingen symptomene mine på allergien ganske godt så da gjør jeg det samme og passer på om jeg blir dårligere eller får mer feber enn vanlig. takk!

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får man sår hals av pollenallergi? Det får man av koronaviruset ihvertfall. 

Anonymkode: 6d3c9...6ed

Ja jeg pleier å få det i blant ved allergien

• Opprett ny...