Gå til innhold

Takk til dere som jobber i butikk og kollektivtransport.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil si tusen takk til dere som jobber i butikk og til dere som jobber i kollektivtrafikken. Dere er verdifulle og det er synd at det skal et virus til for at vi ser hvor verdifulle dere er. 

Love you! ❤️

• Liker 19
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Helt enig. Jeg hadde ikke klart å fått gjøre jobben min selv uten disse, verken til vanlig eller i disse tider. Takk for innsatsen.

Anonymkode: d31f9...143

• Liker 4
Skrevet
2 timer siden, 000VF000 skrev:

Jeg vil si tusen takk til dere som jobber i butikk og til dere som jobber i kollektivtrafikken. Dere er verdifulle og det er synd at det skal et virus til for at vi ser hvor verdifulle dere er. 

Love you! ❤️

What she said!:lillesky2:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, 000VF000 skrev:

Love you! ❤️

Takker så mye !  Hyggelig å høre,som regel er det mest kjeft å få.

Anonymkode: c12f0...e6d

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber i transport, og sender takken videre til renholdspersonalet.

Anonymkode: a316e...284

• Liker 15
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takker så mye !  Hyggelig å høre,som regel er det mest kjeft å få.

Anonymkode: c12f0...e6d

:klem:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Helt enig, takk til dere! Samtidig vil jeg si takk til alle de andre som holder Norge i gang, alle i de femten kategoriene. Jeg jobber i barnehage, vi sørger for at dere andre kan jobbe. Dét er det visst ingen som tenker over virker det som. 🙈

Anonymkode: 23217...c89

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Helt enig. De som jobber i barnehage/SFO, helsevesen, butikkansatte og sjåfører med fler trenger alle en takk i disse tider. Det er nå man ser hvor viktig yrkesgrupper som ellers får mye dritt, er.

Anonymkode: 23cf7...a03

• Liker 6
Skrevet

Takk! ❤

• Liker 2
Skrevet
Sitat

Jeg jobber i transport, og sender takken videre til renholdspersonalet.

Den glemte gruppa , alle de tusener som jobber daglig med å vaske opp dritten etter alle andre men som ingen tenker over. De skulle ha gitt alle renholdere i landet fri akkurat nå ,og sett hvordan folk hadde reagert  😆

• Liker 8
Skrevet

Jeg mener også det der av hele mitt hjerte. :jepp: Smittefri, god klem fra meg.
Takk til alle som utrettelig holder hjulene i gang for alle oss andre. :dagens-rose:

• Liker 5
Skrevet

I dag ser vi i praksis hvem som er viktig for at vi skal fungere som et samfunn, ære være til alle dere! 

• Liker 2
Skrevet

Jeg har ikke noen behov for å klappe noen på skuldra for at de gjør jobben sin som normalt og og tross alt hever lønn for det. 

Jeg vil heller si at de som trenger min støtte skal få den. Kulturarbeidere, selvstendig næringsdrivende og små firmaer som står i fare for å gå konkurs og miste livsgrunnlaget sitt. 

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, Knirke said:

Jeg har ikke noen behov for å klappe noen på skuldra for at de gjør jobben sin som normalt og og tross alt hever lønn for det. 

Jeg vil heller si at de som trenger min støtte skal få den. Kulturarbeidere, selvstendig næringsdrivende og små firmaer som står i fare for å gå konkurs og miste livsgrunnlaget sitt. 

🙄

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, Knirke skrev:

Så du mener det er forventet at folk skal utsette seg selv og sine sårbare for smitte, og at vi ikke engang trenger å gi dem et respektfullt takk for det?  

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, BMF said:

Så du mener det er forventet at folk skal utsette seg selv og sine sårbare for smitte, og at vi ikke engang trenger å gi dem et respektfullt takk for det?  

De gjør jo det resten av året også... Influensa er ikke noe ny oppfinnelse. Gamle, unge og immunsyke er sårbare også for andre ting enn Coronavirus. Husk at det ikke er fordi viruset er spesielt farlig som har skapt denne lockdown-situasjonen. Det er et ønske om å få stoppet spredningen, og det klarer man kun ved å hindre kontakt mellom mennesker. Folk oppfatter det som om de er i livsfare alle mann, fordi de leser VG og annen kvasi-journalistikk. 

Men takk i vei, for all del.... Jeg synes bare fokuset bør være på de som ikke har en lønn å leve av fremover. 

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, Knirke said:

Jeg synes bare fokuset bør være på de som ikke har en lønn å leve av fremover. 

Det ene utelukker ikke det andre. Du er vel ikke takknemlig for helsevesenet heller da, siden de bare gjør jobben sin.

Anonymkode: 28fa1...8dd

• Liker 2
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Det ene utelukker ikke det andre. Du er vel ikke takknemlig for helsevesenet heller da, siden de bare gjør jobben sin.

Anonymkode: 28fa1...8dd

Jeg går ikke rundt og takker Helsevesenet på daglig basis nei.. Akkurat som de ikke takker meg for at jeg gjør min jobb, selv om de benytter seg av tjenestene som min jobb tilbyr. 

Folk som jobber ulønnet og frivillig, de fortjener en stor takk.

AnonymBruker
Skrevet

Matvarehandelen er en av få bransjer som absolutt ikke er truet.

De har mangedobbel omsetning og kan sove godt om natta. 
Varehandel, reataurantbransjen, kultur og reiseliv er inne i den tøffeste tiden noen gang. 
Tusenvis av mennesker har nå frykt for den økonomiske fremtiden, i tillegg til viruset. 

De får min støtte og klapp på skulderen. 

Anonymkode: bb756...099

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...