AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #1 Skrevet 13. mars 2020 Okei jeg er litt rådløs og vet ikke hvor jeg skal henvende meg. Jeg ringer selvfølgelig ikke legevakta, men det er jo bare de som har oversikt over sykdomsforløpet. Og fastlegen, men de er jo stengt. Jobben vil vite hvem som har kjernefamilien i risikogruppa, og jeg vet faktisk ikke. Har ikke tenkt på å sjekke tidligere fordi ting eskalerte sånn i går også stengte fastlegen kl 14. For ca en måned siden så sluttet datteren min å puste så lenge at hun besvimte. Hun er 1 år. Ambulanse ble tilkalt og hun hadde forhøyet temperatur (37,9). Det skjedde i forbindelse med at hun begynte å gråte, og plutselig fikk hun et anfall hvor hun gikk i bro, sluttet å puste, besvimte og kastet opp. De fant ingenting på sykehuset og de antok affektanfall, men jeg fikk beskjed om at det ikke var en koklusjon og at jeg skulle ringe 113 om det skjedde igjen. Affektanfall er jo ikke farlig, men de kunne altså ikke si det helt sikkert og jeg skulle kontakte 113 neste gang. Det har ikke skjedd igjen, men det er heller ikke voldsomt lenge siden. Mtp at de ikke konkluderte med noe så vet jeg heller ikke om det er noe som feiler henne og om vi havner i risikogruppa. Er det noen som kan svare på hvor jeg eventuelt henvender meg uten å ta opp unødvendig telefonkapasitet? Please ikke klikk på meg, jeg er ikke hysterisk men vil heller ikke ta noen sjanse mtp at jobben vil kartlegge det og jeg får andre arbeidsoppgaver for å minske risiko. Jeg går gjerne på jobb og har meldt meg til "dugnadsarbeid" langt utenfor min stillingsbeskrivelse, med glede.. Men barna kommer selvfølgelig først. Anonymkode: 8f488...0f8
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #2 Skrevet 13. mars 2020 Nei hun er IKKE i risikogruppen Jeg har selv en jente som hadde affektanfall og det du beskriver et tekstbok beskrivelse av affektanfall Anonymkode: 41a5d...e3b 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #3 Skrevet 13. mars 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei hun er IKKE i risikogruppen Jeg har selv en jente som hadde affektanfall og det du beskriver et tekstbok beskrivelse av affektanfall Anonymkode: 41a5d...e3b Ja det tviler jeg ikke på, jeg har null erfaring med det, men legene kunne ikke konkludere og jeg skulle derfor ringe 113 neste gang. Nå er jo situasjonen en helt annen på bare under en måned såklart. Men takk for beroligelse ❤️😊 Anonymkode: 8f488...0f8
Anbefalte innlegg