AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #1 Del Skrevet 13. mars 2020 Skulle hente noen bilnøkler av en venn som jobber der. Har løpt byen rundt på jakt etter antibac i hele dag men alle var utsolgt. Når jeg så de to flaskene så rasket jeg de med meg. Ingen så meg. Vet det var litt dårlig gjort men jeg har bakteriefobi i utgangspunktet og dette er helt krise for meg. Burde jeg tilby meg å betale? Anonymkode: 89bd6...7c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nåleputa Skrevet 13. mars 2020 #2 Del Skrevet 13. mars 2020 😳«Har ikke ord»!!!!!!!!!!😳😳 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #3 Del Skrevet 13. mars 2020 Lever dem tilbake din fjott. Anonymkode: bd1ea...a09 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 13. mars 2020 #4 Del Skrevet 13. mars 2020 Skamme seg, burde du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #5 Del Skrevet 13. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Skulle hente noen bilnøkler av en venn som jobber der. Har løpt byen rundt på jakt etter antibac i hele dag men alle var utsolgt. Når jeg så de to flaskene så rasket jeg de med meg. Ingen så meg. Vet det var litt dårlig gjort men jeg har bakteriefobi i utgangspunktet og dette er helt krise for meg. Burde jeg tilby meg å betale? Anonymkode: 89bd6...7c7 Det hjelper ikke å betale, siden de ikke har mulighet til å bruke de pengene til å kjøpe mer. Har du et snev av samvittighet kan du derimot levere dem tilbake. Brannvesenet er en del av samfunnsberedskapen vår, og vi er alle avhengige av at de er friske nok til å rykke ut til branner m.m. Anonymkode: 51447...992 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #6 Del Skrevet 13. mars 2020 Wow... At du ikke skjønner at de har større behov for antibac enn hva du har er temmelig utrolig. Anonymkode: cbddf...9af 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #7 Del Skrevet 13. mars 2020 Jeg har også bakterifobi, men gjør meg ikke til kriminell for det Anonymkode: 7930e...2b8 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #8 Del Skrevet 13. mars 2020 Tilby deg og betale?, nei du burde levere tilbake det du har stjålet!. Helt forkastelig å stjele fra en nødetat som er til for å hjelpe mennesker, de har mer bruk for antibac enn det du har!. Anonymkode: 82904...e0d 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #9 Del Skrevet 13. mars 2020 Håper du får analkløe og korte armer Anonymkode: 11f3d...9e7 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #10 Del Skrevet 13. mars 2020 Jeg blir bare mer og mer sjokkert for hvert innlegg jeg leser. Anonymkode: f19ef...ef6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #11 Del Skrevet 13. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Håper du får analkløe og korte armer Anonymkode: 11f3d...9e7 En av de beste forbannelsene jeg har lest. 😂 Anonymkode: 51447...992 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #12 Del Skrevet 13. mars 2020 Det går bra, jeg stjal selv antibac fra jobben. Jobber i barnehage. tok en bordesinfeksjon og en hånddesinfeksjon. Anonymkode: cb6d3...bd4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #13 Del Skrevet 13. mars 2020 Barnehagene har enormt mye antibac i lageret, skjønner ikke hvorfor de blir delt ut i denne perioden enn at de bare ligger i lagret.. Anonymkode: cb6d3...bd4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #14 Del Skrevet 13. mars 2020 Nå ble jeg litt kvalm.... Anonymkode: 643bc...5b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #15 Del Skrevet 13. mars 2020 Jeg arbeider på en arbeidsplass som produserer mat, og på grunn av mange ansatte den siste uken har stjelt såpe og antibac er det nå helt tomt. Nå må vi stenge ned produksjonen. Vi fikk permiteringsvarsel i dag. På grunn av egoistiske mennesker som stjeler! Anonymkode: 7cef4...2ce 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #16 Del Skrevet 13. mars 2020 Det er sikkert bedre at du får bruke antibac som har bakteriefobi, enn at brannmenna bruker det. Det gjør jo ikke noe om brannmenna blir smitta av korona, og syke. For vi har jo ikke behov for et fungerende brannkorps i disse dager siden korona ikke er meldt ifra om å starte branner, eller skape pyromane. (ja dette er ironi om noen skulle være i tvil) Anonymkode: 7285c...365 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ishm Skrevet 13. mars 2020 #17 Del Skrevet 13. mars 2020 Vil si du er tryggere dersom brannmann bruker antibac enn hvis du bruker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #18 Del Skrevet 13. mars 2020 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skulle hente noen bilnøkler av en venn som jobber der. Har løpt byen rundt på jakt etter antibac i hele dag men alle var utsolgt. Når jeg så de to flaskene så rasket jeg de med meg. Ingen så meg. Vet det var litt dårlig gjort men jeg har bakteriefobi i utgangspunktet og dette er helt krise for meg. Burde jeg tilby meg å betale? Anonymkode: 89bd6...7c7 Har du bakterifobi er det rart du faktisk gikk tom før du fikk kjøpt inn mer. Har selv diagnostisert ocd og bakteriefobi,og her går jeg aldri tom. Har et solid lager for å si det. Og jeg håper du få å lever de tilbake. Det er en brannstasjon og de er avhenig av de i disse tider. Anonymkode: 1c8b9...d76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #19 Del Skrevet 13. mars 2020 Har du løpt byen rundt er du nok allerede smittet uansett! Tenk å stjele smittevern fra nødetatene våre... Det er bare trist! Anonymkode: d23af...cbf 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #20 Del Skrevet 13. mars 2020 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det går bra, jeg stjal selv antibac fra jobben. Jobber i barnehage. tok en bordesinfeksjon og en hånddesinfeksjon. Anonymkode: cb6d3...bd4 En vesentlig forskjell her er muligens at barnehagen er stengt nå, mens brannstasjonen holder det gående som vanlig Anonymkode: 69d7a...a0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg