Gå til innhold

Jeg stjal to flasker antibac på brannstasjonen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Skulle hente noen bilnøkler av en venn som jobber der. Har løpt byen rundt på jakt etter antibac i hele dag men alle var utsolgt. Når jeg så de to flaskene så rasket jeg de med meg. Ingen så meg. Vet det var litt dårlig gjort men jeg har bakteriefobi i utgangspunktet og dette er helt krise for meg. Burde jeg tilby meg å betale?

Anonymkode: 89bd6...7c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Lever dem tilbake din fjott. 

Anonymkode: bd1ea...a09

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Skulle hente noen bilnøkler av en venn som jobber der. Har løpt byen rundt på jakt etter antibac i hele dag men alle var utsolgt. Når jeg så de to flaskene så rasket jeg de med meg. Ingen så meg. Vet det var litt dårlig gjort men jeg har bakteriefobi i utgangspunktet og dette er helt krise for meg. Burde jeg tilby meg å betale?

Det hjelper ikke å betale, siden de ikke har mulighet til å bruke de pengene til å kjøpe mer. Har du et snev av samvittighet kan du derimot levere dem tilbake. Brannvesenet er en del av samfunnsberedskapen vår, og vi er alle avhengige av at de er friske nok til å rykke ut til branner m.m.

Anonymkode: 51447...992

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Wow...

At du ikke skjønner at de har større behov for antibac enn hva du har er temmelig utrolig.

Anonymkode: cbddf...9af

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg har også bakterifobi, men gjør meg ikke til kriminell for det 

Anonymkode: 7930e...2b8

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tilby deg og betale?, nei du burde levere tilbake det du har stjålet!. Helt forkastelig å stjele fra en nødetat som er til for å hjelpe mennesker, de har mer bruk for antibac enn det du har!. 

Anonymkode: 82904...e0d

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Håper du får analkløe og korte armer

Anonymkode: 11f3d...9e7

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg blir bare mer og mer sjokkert for hvert innlegg jeg leser. 

Anonymkode: f19ef...ef6

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Håper du får analkløe og korte armer

Anonymkode: 11f3d...9e7

En av de beste forbannelsene jeg har lest. 😂

Anonymkode: 51447...992

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det går bra, jeg stjal selv antibac fra jobben. Jobber i barnehage.

tok en bordesinfeksjon og en hånddesinfeksjon.

Anonymkode: cb6d3...bd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Barnehagene har enormt mye antibac i lageret, skjønner ikke hvorfor de blir delt ut i denne perioden enn at de bare ligger i lagret..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg arbeider på en arbeidsplass som produserer mat, og på grunn av mange ansatte den siste uken har stjelt såpe og antibac er det nå helt tomt. Nå må vi stenge ned produksjonen. Vi fikk permiteringsvarsel i dag. 

På grunn av egoistiske mennesker som stjeler! 

Anonymkode: 7cef4...2ce

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er sikkert bedre at du får bruke antibac som har bakteriefobi, enn at brannmenna bruker det. Det gjør jo ikke noe om brannmenna blir smitta av korona, og syke. For vi har jo ikke behov for et fungerende brannkorps i disse dager siden korona ikke er meldt ifra om å starte branner, eller skape pyromane.

(ja dette er ironi om noen skulle være i tvil)

Anonymkode: 7285c...365

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du bakterifobi er det rart du faktisk gikk tom før du fikk kjøpt inn mer. Har selv diagnostisert ocd og bakteriefobi,og her går jeg aldri tom. Har et solid lager for å si det.

Og jeg håper du få å lever de tilbake. Det er en brannstasjon og de er avhenig av de i disse tider.

Anonymkode: 1c8b9...d76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har du løpt byen rundt er du nok allerede smittet uansett! Tenk å stjele smittevern fra nødetatene våre... Det er bare trist! 

Anonymkode: d23af...cbf

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det går bra, jeg stjal selv antibac fra jobben. Jobber i barnehage.

tok en bordesinfeksjon og en hånddesinfeksjon.

En vesentlig forskjell her er muligens at barnehagen er stengt nå, mens brannstasjonen holder det gående som vanlig

Anonymkode: 69d7a...a0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...